Hei,
Törmäsin tänään kahdesti nettiä selaillessani ilmoitukseen jossa myydään rodwailerin pentuja. Kyseiset ilmoitukset löytyvät mikko.fi:stä ja tori.fi:stä. Itse en ole ikinä kuullut rodwailereista, mutta ei kai ilmoittaja voi rotua väärin kirjoittaa. Ajattelin, että kai sellainen tietty risteytysmuoto voi olla. Googlasin rodwaileria ja ehdotus palasi aina rottweileriin. Voiko pentujen kasvattaja olla niin tyhmä, että kirjoittaa koiriensa rodu väärin? Toivottavasti en hauku turhaan.
Ps. Sääliksi käy pentuja
Rottweiler/rodwailer
7
386
Vastaukset
- wilma.hakanen
* ilmoitukseen, jossa. (pilkku puuttui)
** rodun ei rodu
Kirjoitin nopeasti, tuli muutama typo.- ap.
Tuskinpa niitä siellä kasvattajat myy. Eiköhän ole pentujobbarit, jotka eivät tiedä rodusta ja vanhemmista sen enempää. Kiinastakin tulee tavaraa hieman alkuperäisnimeä muuttamalla, niin tässä saattaa olla sama kyseessä. :D
Oikeita, rekisteröityjä, alkuperäisiä rottweilerpentuja voi ja kannattaa bongailla tuolta: http://www.rottweiler.fi/Pentuvalitys.htm
- ???
Miksi pentuja käy sääliksi? Mahdollisen kirjoitusvirheen vuoksiko?
- wilma.hakanen
Ihminen, joka ei tiedä koiranrotua, ei mielestäni myöskään pysty pitämään niistä huolta.
En ole hankkimassa rotikkaa, mielenkiintoni heräsi juuri otsikon nimen takia. Väittivät siinä niiden olevan suomikoiria.. :D - uwe.
wilma.hakanen kirjoitti:
Ihminen, joka ei tiedä koiranrotua, ei mielestäni myöskään pysty pitämään niistä huolta.
En ole hankkimassa rotikkaa, mielenkiintoni heräsi juuri otsikon nimen takia. Väittivät siinä niiden olevan suomikoiria.. :DRottweilerit on saksalaisia koiria.
- Hupista
uwe. kirjoitti:
Rottweilerit on saksalaisia koiria.
Rottweiler on saksalainen rotu joo, mutta kyllä niitä ihan suomessakin kasvatetaan.
- uwe.
Hupista kirjoitti:
Rottweiler on saksalainen rotu joo, mutta kyllä niitä ihan suomessakin kasvatetaan.
Ai jaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657