Luin jostakin,että belgialaisilla on hyvin,hyvin tarkka kuulo ja tämä saattaa koitua ongelmaksi kerrostalossa.Pitääkö paikkaansa?
Jos/kun koira penskana sitten alkaa puhisee rappukäytävän ja talon muille äänille,niin kuinka toimia parhaiten ettei "pilaa" mitään? Kieltää vai ei?vinkit jakoon,kokeneemmat.:)
Belgialaisten kuuloherkkyys?
4
532
Vastaukset
- didakticks
Puhina pelkästään koulutuskysymys. Belgi käytäyty siten kuin haluat ja osaat. Ei mitenkään muuten.
- KoiranTaputtaja
Sinun käytöksesi häiriötilanteissa ja koiran koulutus ratkaisee, että puhiseekko tai haukkuuko koira.
Eiköhän jokainen koirarotu kuule kerrostakossa ääniä, kun minäkin 100 kertaa huonommalla kuulolla kuulen...- pentutulossataloon
juu,tiedän tiedän,mä vähän hainkin tällä aloituksella sitä miten sitä käyttäytyä?
- KoiranTaputtaja
pentutulossataloon kirjoitti:
juu,tiedän tiedän,mä vähän hainkin tällä aloituksella sitä miten sitä käyttäytyä?
Älä reagoi ääniin mitenkään. Jos jossain kolahtaa tms, ole kuin ei mitään. Pahin virhe on alkaa lietsomaan koiraa tyyliin: Mikä se oli? Kuka siellä? Noista se koira vaan innostuu haukkumaan ja vahtimaan.
Koira ottaa juuri niin lungisti kuin omistajakin ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632