Onko missään meininkiä tiistaisin? Viime tiistaina olin saman dilemman edessä ja kertakaikkiaan juuri missään ei vaikuttanut olevan juuri ketään. Haussa siis paikka jossa jonkun sortin tanssilattia ja paljon nuorehkoa porukkaa.
Tiistai Helsingissä
10
9647
Vastaukset
- a_n_o_n
No eipä juuri missään ole mitään toimintaa. Itsekin vuorotyöläisenä pääsis usein tiistain kupille, mutta Lady Moon on niitä harvoja menopaikkoja...
- RafaNadal
Tiistaisin ilman muuta Rafaellon terassille, jossa loistomeininki!
- Yks vaan
Ravintola Butterfly Mikonkatu 15 Helsinki
- tt
Entä nykysin? Vuosi 2012 ja tammikuu? Muutin just, vuorotyöläinen ja ti-ke ois vapaat..
- !
Baarikärpänen
- Bkärp
Jos lämmin kalja, naurettavat spääsy ja narikkamaksu ja heikko asiakaspalvelu kiinnostavat niin baarikärpänen on loistava valinta.
- Just joo
Et ole tainnut sinäkään kyllä siellä käydä jos noin luulet..
- Nahkashamaani_C4_69
Nokian Iisoppi (.)(.)
- Anonyymi
Entä vuonna 2019?
Millissä on aina meininkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054814Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy363994Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268- 561854
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2011585
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954