Minulla on aussi ystävä Brisbanessa sairaalassa. Ongelmana on se etten saa kontaktia sinnepäin ja haluaisin tietää missä sairaalassa hän mahtaisi olla. Onko jotain linkkiä mistä löytää B:n sairaalat, vai mikä olisi järkevin tapa saada se selville? Olen todella huolissani hänen voinnistaan. Saako sairaalat antaa ilmi jos ystäväni sattuu olemaan heidän sairaalassaan? Eli jos kysyn ystävääni nimeltä sairaalan sähköpostissa...
Vastaukset 2
- MIR2
Brisbanessa on sairaaloita runsaasti. Listaa voit hakea Queensland Healthin sivuilta www.health.qld.gov.au.
Oikean sairaalan bongaamisen jälkeen pitäisi tietää, mikä ystävää vaivaa, jotta osaat tähdätä oikealle osastolle. Kun pääset niin pitkälle, _saatat_ saada tietoja puhelimitse.
Yksityisyydensuoja on hyvällä tasolla, joten varaudu hetki keskustelemaan hoitsun kanssa ennen kuin sinulle ulkopuolisena kerrotaan juurikaan mitään.
Sähköpostia on ihan turha yrittää. Jos se vaikka luetaankin, vastaus tulee oin 1% todennäköisyydellä. Täkäläinen mentaliteetti on se, että jos jollakulla on _oikeasti_ asiaa, hän soittaa tai tulee paikan päälle käymään.- HuolestunutYstävä
Ok. No en ala soittelemaan enkä ole vielä tulossa käymäänkään koska olen Suomessa. Siksipä s-posti olisi ollut järkevin tapa. Tällä erää haluaisin vain tietää missä sairaalassa hän on, en muuta, niin että voin lähettää hänelle esim. kortin tms hänen nimellään, niin se edes menisi perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid127818En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21548Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50515Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110513- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37426
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää111417Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni21388