Minulla on aussi ystävä Brisbanessa sairaalassa. Ongelmana on se etten saa kontaktia sinnepäin ja haluaisin tietää missä sairaalassa hän mahtaisi olla. Onko jotain linkkiä mistä löytää B:n sairaalat, vai mikä olisi järkevin tapa saada se selville? Olen todella huolissani hänen voinnistaan. Saako sairaalat antaa ilmi jos ystäväni sattuu olemaan heidän sairaalassaan? Eli jos kysyn ystävääni nimeltä sairaalan sähköpostissa...
Ystävä sairaalassa Brisbanessa!
2
572
Vastaukset
- MIR2
Brisbanessa on sairaaloita runsaasti. Listaa voit hakea Queensland Healthin sivuilta www.health.qld.gov.au.
Oikean sairaalan bongaamisen jälkeen pitäisi tietää, mikä ystävää vaivaa, jotta osaat tähdätä oikealle osastolle. Kun pääset niin pitkälle, _saatat_ saada tietoja puhelimitse.
Yksityisyydensuoja on hyvällä tasolla, joten varaudu hetki keskustelemaan hoitsun kanssa ennen kuin sinulle ulkopuolisena kerrotaan juurikaan mitään.
Sähköpostia on ihan turha yrittää. Jos se vaikka luetaankin, vastaus tulee oin 1% todennäköisyydellä. Täkäläinen mentaliteetti on se, että jos jollakulla on _oikeasti_ asiaa, hän soittaa tai tulee paikan päälle käymään.- HuolestunutYstävä
Ok. No en ala soittelemaan enkä ole vielä tulossa käymäänkään koska olen Suomessa. Siksipä s-posti olisi ollut järkevin tapa. Tällä erää haluaisin vain tietää missä sairaalassa hän on, en muuta, niin että voin lähettää hänelle esim. kortin tms hänen nimellään, niin se edes menisi perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272910Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682709Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51905- 2191418
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561047Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90927