T. tesoman puistoilijat

pelottaako turhaan

Hei!

Tossa yhtenä päivänä taisi olla viime viikolla, olin koirani kanssa tessun puistossa( labbis)
ja olisin kysellyt mielipiteitä tästä nuorehkosta naisesta jolla on dogo argentino muistaakseni kuuro ja joku sekerotuinen musta ruskea narttu. (hoidossa joku belgari tai vastaava)
Mitä mieltä olette heistä, minusta kun tuntuu että se dogo on vihainen koira, nainenkin mielestäni on aika ylimielinen. joskus kävellessäni ohi olen nähnyt ne siellä, vissiin aika usein käy?

olisin muiden mielipiteitä kysellyt että mitä mieltä itse heistä olette?
itse en haluaisi niiden siellä käyvän. :/

6

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep .

      Siis sinulla on sellainen tunne että koira on vihanen ? Onko tehnyt kenellekkään mitään ? Jos ei niin se että sinulla on sellainen tunne ja nainenkin on sinun mielestäsi ylimielinen ei riitä siihen etteivät he saisi käydä puistossa .
      Minua ei oikeastaan kiinnosta millainen koiran omistaja on jos koira tulee toimeen muitten koirien kanssa ja osaa siellä käyttäytyä . Aina ei henkilökemiat voi kohdata .

      Haiskahtaa provolta koska tuosta kuvauksesta voi jo joku itensä tunnistaa ja on mielestäni aika törkeää alkaa ruotia yleisellä palstalla . Mene kysymään naiselta itseltään ja juttelemaan asiasta hänen kanssaan .

    • Ei täällä

      Ei täällä pitäisi ketään yksityishenkilöä ruveta morkaamaan. Hoida asia henkilökohtaisesti, äläkä julkisella foorumilla.

      • Dogotyttö

        Hei!


        olen tuon dogon omistaja, en ole ylimielinen, mutta jos minulle ei puhuta, niin en myöskään
        puhu muille. usein juttelen koirien omistajien kanssa kyllä, ja paljon jopa ihan ystävystynyt
        omistajien kanssa, olisin kiinnostunut näkemään sinut ihan livenä, meistä voisi tulla ihan ystäviä jos vain
        sinä niin haluat, en minä kehtaisi sinua haukkua. omassa mielessäni korkeintaan,
        mutta en edes muista sinua :D

        Koirani ei ole vihainen, mutta ei kestä esim. keppien heittelyä. ja sehän on kielletty kun puistossa on muita :D
        Koirani ei ole vihainen, mutta tietää oman arvonsa, ei anna nylkytteliöille, ja sanoo asiasta.
        Koirani joskus kyllä on ottanut narttujen kanssa yhteen, mutta se on ihan normaalia laumassa, jokainen koira hakee oman paikkansa, niin uroksetkin tekee siellä.
        ikinä koirani ei ole ihmiseen eikä koiraan jälkekäkään tehnyt, korkeintaan kuolavanan.

        Ole hyvä ja tule juttelemaan minulle, en tuomitse sinua :)


      • hennia
        Dogotyttö kirjoitti:

        Hei!


        olen tuon dogon omistaja, en ole ylimielinen, mutta jos minulle ei puhuta, niin en myöskään
        puhu muille. usein juttelen koirien omistajien kanssa kyllä, ja paljon jopa ihan ystävystynyt
        omistajien kanssa, olisin kiinnostunut näkemään sinut ihan livenä, meistä voisi tulla ihan ystäviä jos vain
        sinä niin haluat, en minä kehtaisi sinua haukkua. omassa mielessäni korkeintaan,
        mutta en edes muista sinua :D

        Koirani ei ole vihainen, mutta ei kestä esim. keppien heittelyä. ja sehän on kielletty kun puistossa on muita :D
        Koirani ei ole vihainen, mutta tietää oman arvonsa, ei anna nylkytteliöille, ja sanoo asiasta.
        Koirani joskus kyllä on ottanut narttujen kanssa yhteen, mutta se on ihan normaalia laumassa, jokainen koira hakee oman paikkansa, niin uroksetkin tekee siellä.
        ikinä koirani ei ole ihmiseen eikä koiraan jälkekäkään tehnyt, korkeintaan kuolavanan.

        Ole hyvä ja tule juttelemaan minulle, en tuomitse sinua :)

        Heräsi kysymys miten oli ottanut yhteen narttujen kanssa ja miten komensit koiraasi ja vahingoittiko muita?? Koirat ei saa ottaa yhteen vaan eleillä mennään ja omistaja komentaa AINA tarpeen ilmetessä koira ei saa provosoitua tai provosoida!!! Varsinkin kun sinulla on vahva rotu joka ei periksi anna on sinun tehtävä koiralle selväksi ettei YHTÄÄN tappelua sallita.

        En ole aloittaja mutta taitaa olla aloittajalla kuitenkin intuitio hyvä. Koira ei saa menettää malttiaan keppien heitostakaan eli onko koirasi silloin kuitenkin hanskassa eli uskooko ettei aloita rähinää!! Toki ne on kielletty ja vähentää paineita siten.


      • dogotyttö
        hennia kirjoitti:

        Heräsi kysymys miten oli ottanut yhteen narttujen kanssa ja miten komensit koiraasi ja vahingoittiko muita?? Koirat ei saa ottaa yhteen vaan eleillä mennään ja omistaja komentaa AINA tarpeen ilmetessä koira ei saa provosoitua tai provosoida!!! Varsinkin kun sinulla on vahva rotu joka ei periksi anna on sinun tehtävä koiralle selväksi ettei YHTÄÄN tappelua sallita.

        En ole aloittaja mutta taitaa olla aloittajalla kuitenkin intuitio hyvä. Koira ei saa menettää malttiaan keppien heitostakaan eli onko koirasi silloin kuitenkin hanskassa eli uskooko ettei aloita rähinää!! Toki ne on kielletty ja vähentää paineita siten.

        siis ihan siittä alkoi tappelu viimeksi kun nainen heitti keppiä koirallensa, oma koirani lähti saman kepin perään ja kummatkin oli siinä samaan aikaan ja syntyi rähinä,
        toisesta kerrasta en ole ihan varma mitä taphtui kun oma koirani juoksenteli metsässä toisen koiran kanssa, ja yhtäkkiä tuli meteliä. omaa koiraani en voi komentaa koska on tosiaan täysin kuuro.

        Koskaan siis ei ole sattunut mitään kellekkään koiralle, ei edes pientä naarmua!
        Koirani ei turhaan tappele eikä ole agresiivinen.


      • sfdggdhdh
        dogotyttö kirjoitti:

        siis ihan siittä alkoi tappelu viimeksi kun nainen heitti keppiä koirallensa, oma koirani lähti saman kepin perään ja kummatkin oli siinä samaan aikaan ja syntyi rähinä,
        toisesta kerrasta en ole ihan varma mitä taphtui kun oma koirani juoksenteli metsässä toisen koiran kanssa, ja yhtäkkiä tuli meteliä. omaa koiraani en voi komentaa koska on tosiaan täysin kuuro.

        Koskaan siis ei ole sattunut mitään kellekkään koiralle, ei edes pientä naarmua!
        Koirani ei turhaan tappele eikä ole agresiivinen.

        Mikäli koirasi on kuuro ja siten pois hallinnastasi on ehkä sinun parempi olla menemättä sinne puistoon..turha ottaa riskiä muiden koirien osalta.

        Kuurous voi hankaloittaa sen tavallista kanssakäymistä puistoissa myös muiden koirien kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe