Jouduin alustamaan koneeni uudelleen ja siinä rytäkässä hävisivät jotkut alarivin palkkiin jo ostohetkellä laitetut/asennetut ohjelmat. Mistä/miten saan ne takaisin?
Untuvikko
6
303
Vastaukset
- 1stMacFinn
Siinä asennus-DVD:llä on ne ohjelmat, mitä koneessa on mukana ollut. Katso vähän tarkemmin, siellä on oma asentaja näille bundlatuille ohjelmille.
- Onnistuukohan?
Kiitos nopeasta vastauksestasi!
Eli DVD uudestaan esille. OK.
- Mäkkitupalainen
Mistä päättelit että joudut alustamaan uudestaan? Vai oliko se vain vanhasta tottumuksesta Windoze ympäristössä? Minä en ole tällä vuosituhannella kertaakaan alustanut uudestaan…
Ohjelmistopäivityksiä toki olen tehnyt ja jonkun ohjelman uudelleenasennuksia ja ne ovat riittäneet mainiosti.
Joten uudelleen alustamisen tarve on todella poikkeuksellista.- Jatkaa harjoitusta..
Soitin tietty tietämättömänä sinne Macin tukipuhelimeen ja sieltä neuvottiin tekemään näin.
Mun koneeni on siis melko uusi eikä siinä ole vielä mitään tärkeätä tallennettuna.
Ongelmana oli tämä: En vain saanut konetta auki salasanallani. Olin satavarma mikä se salasana oli ja kuinka olin sen kirjoittanut, mutta kuiteskin... - 1stMacFinn
Jatkaa harjoitusta.. kirjoitti:
Soitin tietty tietämättömänä sinne Macin tukipuhelimeen ja sieltä neuvottiin tekemään näin.
Mun koneeni on siis melko uusi eikä siinä ole vielä mitään tärkeätä tallennettuna.
Ongelmana oli tämä: En vain saanut konetta auki salasanallani. Olin satavarma mikä se salasana oli ja kuinka olin sen kirjoittanut, mutta kuiteskin...Salasanan nollaustoimintokin on olemassa. Ei olisi tarvittu mitään alustamista. Eikä uudelleenasennustakaan (jonka toki voi tehdä ilman sitä alustustakin).
- oikeesti?
1stMacFinn kirjoitti:
Salasanan nollaustoimintokin on olemassa. Ei olisi tarvittu mitään alustamista. Eikä uudelleenasennustakaan (jonka toki voi tehdä ilman sitä alustustakin).
??????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238849Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3581746Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3161551- 3981472
- 891429
- 61315
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331090Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241056Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521022- 36978