Ollaan menos Juhannuksena kihloihin kullan kans. Mä oon 4 kuukauden pääst 19v ja kulta 7 ja puolen kuukauden päästä 22v. (ollaan tunnettu 3 vuotta ja seurusteltu kohta 9kk). Mun mielest tää olis kiva sormus. Mitä tykkäätte? ASIALLISIA KOMMENTTEJA KAIVATAAN.
http://www.tiffany.com/Shopping/Item.aspx?fromGrid=1&sku=24032817&mcat=148204&cid=287466&search_params=s 5-p 65-c 287466-r...
mitä tykkäätte tästä sormuksesta
10
1425
Vastaukset
- timandsforever
Kaunishan sormus on, mutta kyllä sillä hintaakin löytyy..
- daa<3<3<3<3
S1t v44n 0stam44n!11!11 Siis hei kylhän tommosen nyt opintotuella saa!
- tammikuun morsian
ihana on, mun kohdalla saaanu ainakin paljon kehuja, on vihkisormuksena :) kihloja ei koskaan ostetu nii aateltiin panostaan vihkisormuksiin
- Mizty
Liian hieno mun mieleen. Kyl kihlojen pitää olla vaatimattomat ja vihkisormusten sit ne hienommat ja kalliit. Mut haiskahtaapa muutenkin pikkuisen trollilta.
- pikkuinen77
Et oo tosissas! Vaikka asiallisia kommentteja haluat, niin luulen ettet voi olla tosissasi?? Kihlasormusko tuollainen ja 9kk seurustelun jälkeen... No EHKÄPÄ on hintaa pikkasen liikaa, paitsi jos ootte jotain TOOODELLA varakkaita nuoria! Bling bling vaan
- höpönlöpöä
Ihanko tosissasi luulet, että alkuperäinen kirjoitus EI ollut vain jonkun vitsi? :D Uskomatonta mikä kaikki menee läpi joillekin...
Onhan tuo kaunis, upea suorastaa ja suolaisen hintainen. Vihkisormus ehkä enemmän mielestäni.
- hihhui
Itse en tykkäää...makuasia.
Tulee ihan mieleen kauniit ja rohkeet :D- sweetlove<3
Kiitos kaikille vastaajille, olitte ihania
- just j00
sweetlove<3 kirjoitti:
Kiitos kaikille vastaajille, olitte ihania
no just joo.. et ekaks ollaa hankkimas kuuden miljoonan sormust ja sit ostetaaki tollaset.. vähä haiskahtaa kyl.. onnee vaa teille.. oottekoha enään ees yhes..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819