Onko ketään muita, jotka on menossa ensi lauantaina kyseisen koulun matkailuvirkailijan pääsykokeisiin? Tai onko ketään, joka olisi ollut kyseisessä koulussa opiskelijana? Olisi kiva tietää mitä noihin pääsykokeisiin sisältyy, kirjeessähän luki, että siellä olis matikan ja äidinkielen koe sekä haastattelu. Tietääkö kukaan, et mitä tohon haastatteluun sisältyy, tarviiko siellä esim. puhua jotain eri kieltä tms? :D sori sekavasta viestistä mutta olis kiva tietää vähän, mitä odottaa :D
Liiketalousopisto Helsinki-Malmi
4
592
Vastaukset
- kiira....
Olin viime syksyllä samaisessa pääsykokeessa. Koe oli helppo. Matikkaosuus oli yksinkertaisia monivalintalaskuja ja äidinkielen kokeessa piti kirjoittaa aine itsestään.
Haastattelussa kyseltiin lähinnä motivaatiosta jne... No panic!- lkh
Kiitos sulle, ei tarvi enää stressaa nii paljo ku tietää vähän mitä on tiedossa! :)
- yyuj
Itsekin olen tulossa noihin pääsykokeisiin ja vähän jännittää. :D Mitä olen nettiä selaillut, niin ei hirveen pahalta vaikuta noi, toivottavasti menee hyvin. (:: Mua vaan jännittää jos kysellään jotain esim. matkailualasta koska en tiiä siitä paljoakaan. :D Tai miks haluun tälle alalle, kun en siihenkään oikeestaan tiiä kunnon selitystä.
- lkh
ihanaa en oo sitten ainut jota jännittää :D.. Joo toivottavasti ei kysellä mitään erikoisii matkailualasta, ei oo täälläkää pahemmin tietoja siitä:D. Itse en oo löytänyt netistä pahemmin mitään juttuja kyseisestä koulusta tai pääsykokeista, vaikka oonkin yrittänyt ettiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372658- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221078Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237780- 35740
- 116728