Onko ketään muita, jotka on menossa ensi lauantaina kyseisen koulun matkailuvirkailijan pääsykokeisiin? Tai onko ketään, joka olisi ollut kyseisessä koulussa opiskelijana? Olisi kiva tietää mitä noihin pääsykokeisiin sisältyy, kirjeessähän luki, että siellä olis matikan ja äidinkielen koe sekä haastattelu. Tietääkö kukaan, et mitä tohon haastatteluun sisältyy, tarviiko siellä esim. puhua jotain eri kieltä tms? :D sori sekavasta viestistä mutta olis kiva tietää vähän, mitä odottaa :D
Liiketalousopisto Helsinki-Malmi
4
542
Vastaukset
- kiira....
Olin viime syksyllä samaisessa pääsykokeessa. Koe oli helppo. Matikkaosuus oli yksinkertaisia monivalintalaskuja ja äidinkielen kokeessa piti kirjoittaa aine itsestään.
Haastattelussa kyseltiin lähinnä motivaatiosta jne... No panic!- lkh
Kiitos sulle, ei tarvi enää stressaa nii paljo ku tietää vähän mitä on tiedossa! :)
- yyuj
Itsekin olen tulossa noihin pääsykokeisiin ja vähän jännittää. :D Mitä olen nettiä selaillut, niin ei hirveen pahalta vaikuta noi, toivottavasti menee hyvin. (:: Mua vaan jännittää jos kysellään jotain esim. matkailualasta koska en tiiä siitä paljoakaan. :D Tai miks haluun tälle alalle, kun en siihenkään oikeestaan tiiä kunnon selitystä.
- lkh
ihanaa en oo sitten ainut jota jännittää :D.. Joo toivottavasti ei kysellä mitään erikoisii matkailualasta, ei oo täälläkää pahemmin tietoja siitä:D. Itse en oo löytänyt netistä pahemmin mitään juttuja kyseisestä koulusta tai pääsykokeista, vaikka oonkin yrittänyt ettiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862