Keski-Suomesta Keuruun, Multian, uuraisten tienoilta tai sieltä päin.
Joen ei tarvitse olla suuri, sellainen 5-10 metriä leveä olisi sopiva. Hyvä rakennuspaikka 25 m2:n saunamökille (tai mitä rakennusvalvonta nyt sallii) olisi unelmissa.
Olen etsinyt jo pitkään, mutta en ole vielä löytänyt. Arvostan jokea suuresti, enkä saastuttaisi sitä. En pesisi edes mattoja siinä. Muutenkin olen siisti ja kunnollinen ihminen.
Jos Sinulla ei ole myydä, niin antaisitko vinkin, keneltä tai mistä voisin kysellä tuollaista paikkaa. Minulle riittäisi n. 3000-10000 m2 suuruinen tontti. Sähköjä en ottaisi enkä vesijohtoa.
Kiitos mahdollisesta avustasi jo etukäteen.
Ostaisin
joenrantatontin
3
361
Vastaukset
- t.ontti
Tuohon toiseen ketjuun laitoin jo linkin, mutta laitan vielä tähänkin.
http://www.multia.fi/tonttimyynti.htm
eli Suotujoen tontteja tarkoitan, hinta 8500 euroa/kpl
Uuraisilla tontit ovat aika kalliita,enkä tiedä niitä juuri yleisessä myynnissä ainakaan edes olevan.- joenrantatontin
t.ontti kirjoitti:
linkistä, mutta juuri noihin tontteihin olen jo tutustunutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753