Mulla on 6 megapikselin olympus fe-190.. Yhtä-äkkiä alkoi nuo kuvat mennä ihan violeteiksi.. Jo aiemmin otetut kuvat näyy kyllä kameran näytössä normaalina eli näytössä ei ole vikaa, mutta nämä uudet kuvat ovat joko violetteja, tai sitten tietyssä valossa niistä tulee tosi tosi pimeitä, aivan kuin ei olisi salamaa ollenkaan.. Kuva näyttää siis violetilta jo kun menee kuvaus tilaan, eli siis kun kuvaa ei ole vielä ottanut vaan on katsoo vaan näyttöä nii se on jo violetti (ääriviivat yms erottuu, ei siis mene ihan koko violetiksi)
En hirveästi kuvaile niinkuin tuo kamerakin jo sen kertoo, ja tämänhetkinen on vastannut kyllä tarvetta aivan täydellisesti, niin en uuttakaan viitsisi ostaa.. Tietäisikö joku mikä on vikana ja miten vois mahd. korjata?
kuvat muuttuu violetiksi
laitanpa tännekki..
3
724
Vastaukset
- Kuvatusta
Jos aiemmat kuvat näyttävän olevan ok, viittaa se siihen että kamera on saannut tiltin. Miltä nämä uudet violetit kuvat näyttävät tietokoneen ruudulla, ovatko ne myös siellä violetteja?
- J.
Voisiko syynä olla attä valkotasapainoasetus on muuttunut vahingossa?
- ZB
Osta poju KAMERA. Ei sillä ölyllä mitään tee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51765
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39698Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627