Nuret tytöt marmariksessa

Tytötliikkeellä

Onko kokemuksia miten nuoret tytöt pärjäävät Marmariksessa? Onko yöllä turvallista mennä kahden nuoren tytön taksilla? Ja mitä pitäisi erityisesti varoa? Olen kyllä ollut Marmariksessa, mutta siitä on jonkin aikaa ja silloin matkustin äitini kanssa. Mitenkään pelottavaa kuvaa Marmariksesta ei jäänyt. Mutta varoituksia ja neuvoja kaivataa. asiallisia!

12

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytötliikkeellä

      jos osaisin vielä kirjoittaa eli nuoret tytöt marmariksessa

    • marmarisnatkaaja

      Taksilla on hyvä liikkua öisin koska kävellen en suosittele liikkumista pitkiä matkoja koska ei ikinä tiedä mitä tapahtuu ja jos paikallisetkin on varoittanut yöllä liikkumisesta jalan niin kannattaa uskoa. Ei kannata ikinä jättää ketään yksin ja liikkukaa aina kaksin, ei kannata viedä ketään paikallista hotelille koska sinne ei päästetä ulkopuolisia, ei edes muita suomalaisia tai ainakin joissain paikoissa on näin.
      Maalaisjärjellä pärjää jo pitkälle ja kunhan keneltäkään ei ota mitään niin kaikki hyvin. Huutelua kuuluu jos kävelee hirveän paljastavissa vaatteissa ja jotkut voi saada väärän kuvan ihmisestä jos on liian paljastavat vaatteet.
      Marmaris on ihan ok paikka ja ihan turvallinen :) ei ole näiden 9 vuoden aikana mitään tapahtunut ja olen jopa liikkunut yksin mutta en suosittele. Aina minut on pistetty taksiin paikallisten kavereiden puolesta koska he eivät halua että mitään pahahtuu. Jos haluaa vältellä huomionsaannin kadulla kävelkää nokka pystyssä niin saa olla rauhassa :)

    • aina löytyy ratkaisu

      jos ilmenee minkälaisia ongelmia ravintolassa, taksissa tai baarissa niin kannattaa mennä poliisille. poliisi hoitaa asian nopeasti ja turistia uskotaan. on paljon tapauksia jossa ravintolassa työskennellyt on tehnyt turistille ja seuraus on ollut että ravintola om laitettu tietyn ajan kiinni, henkilö saannut potkut ja pahimmassa tapauksessa ravintolan luvat on mennyt.
      aina kannattaa olla varovainen :)

      • tytötliikkeellä

        Joo kitos kullan arvoisista kokemuksista. Aikaisemmin olen kyllä käynyt enkä silloin ollut mikään tutti-ikäinen ennemminkin teini. Huutelua oli mutta missä ulkomailla sitä ei olisi. Italia ehdotus ihan hyvä, mutta kun sekin on tullut jo muutamaan kertaan käytyä niin ei enään innosta. Sillä olen siellä oleillut pidempiä aikoja poikaystäväni sukulaisten luona ja kaikki tarpeelliset paikat on käyty.

        Joten Turkkiin matkaamme ja otamme taksin alle sekä järjen mukaamme. En usko että hankaluuksia tulee, mutta koskaan ei voi olla varma. Mielestäni on lähinnä kiinnostavaa seurata eri uskonnollisia ja eri kulttuurisia ihmisiä kuin itse on. Matkailu avartaa maailmaa. Marmaris kuitenkin jäi sydämeeni polttelemaan viime kerran jälkeen, joten sinne on palattava ainakin kerran. :) kiitos kaikille


      • tytötliikkeellä
        tytötliikkeellä kirjoitti:

        Joo kitos kullan arvoisista kokemuksista. Aikaisemmin olen kyllä käynyt enkä silloin ollut mikään tutti-ikäinen ennemminkin teini. Huutelua oli mutta missä ulkomailla sitä ei olisi. Italia ehdotus ihan hyvä, mutta kun sekin on tullut jo muutamaan kertaan käytyä niin ei enään innosta. Sillä olen siellä oleillut pidempiä aikoja poikaystäväni sukulaisten luona ja kaikki tarpeelliset paikat on käyty.

        Joten Turkkiin matkaamme ja otamme taksin alle sekä järjen mukaamme. En usko että hankaluuksia tulee, mutta koskaan ei voi olla varma. Mielestäni on lähinnä kiinnostavaa seurata eri uskonnollisia ja eri kulttuurisia ihmisiä kuin itse on. Matkailu avartaa maailmaa. Marmaris kuitenkin jäi sydämeeni polttelemaan viime kerran jälkeen, joten sinne on palattava ainakin kerran. :) kiitos kaikille

        Noniin matkat varattu Marmarikseen. Revitte varmaan pelihousunne, jos sanon että majoitukseen valitsimme Maxwellin. :)


      • kävijä

        täällä on yritetty puhua asiasta, mutta kun suurin osa vainn äistä viesteistä menee kyllä asian ohi. Joku on täällä kysellyt vinkkejä lomaansa ajatellen. Tarvitseeko aina pilata muiden loman odotus ja onko nykyään mahdotonta saada asiallisia vastauksia. Kaikki kellari ja jakamis jutut voitte jättää pois tai perustakaa niille oma ketju.

        Niin ja senkin voin kertoa että itse olen käynyt kellarissa ja katselin siellä televisioo ja kävin koneella. Kun kaikki vaan eivät mene sinne itseään jakelemaan, eikä kellariin menemisen tarvitse olla mitään jakelua. Turkkilaisetkin ovat vain ihmisiä jotka tekevät aivan samoja asioita kuin kaikki muutkin. En silti kellariin menemistä voi suositella, sillä itse tunsin silloisen tarjoilijan todella hyvin enkä siksi pelännyt.

        Vinkit tytöille

        1) kulkekaan öiseen aikaan taksilla (niink kuin aikasemminkin on sanottu)
        2) älkää käyttäkö kovin paljastelevia vaatteita
        3) älkää pilatko lomaanne hirveillä ennakkoluuloilla
        4) muistakaa että aina voi paeta tilanteesta lähimpään hotelliin, sillä paikalliset eivät hotelleihin saa tulla.

        Mahtavaa loman odotusta ja lomaa!!!
        4)


      • sand333
        tytötliikkeellä kirjoitti:

        Noniin matkat varattu Marmarikseen. Revitte varmaan pelihousunne, jos sanon että majoitukseen valitsimme Maxwellin. :)

        Me olemme myös lähdössä ystäväni kanssa turkkiin ja matka on varattu elokuulle.
        Mielenkiintoista kommenttia. ;)


      • tytöt liikkeellä
        sand333 kirjoitti:

        Me olemme myös lähdössä ystäväni kanssa turkkiin ja matka on varattu elokuulle.
        Mielenkiintoista kommenttia. ;)

        Minkä ikäisiä olette? jos saan kysyää`? :)


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe