Kyllä Kela tietää....

Sikra

21

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtuaali

Ilman sua ei varmaan kukaan olis sitä saanu tietää ja ilman sua ja kaltaisias, meillä jokasella veronmaksajalla olis paljon enemmän rahaa käytettävis omiin tarkotuksiinsa.

• näinsevaan.

Noh- Hanski, oliko tuo mielestäsi kauniisti sanottu ? Kyllä minulla on sellainen käsitys sinusta ja sairauksistasi, että olet paaaaljon sairaampi kun Sikra, joten kukahan niitä kelan veromarkkoja käyttä - tai kehen ne käytetään? Eikös se paitakin ollut sinulle ´talon puolesta´- eli veromarkoista maksettu ;)))

• On se ihanaa kun saan *sinulta* noin mukavaa palautetta, ihan olen liikuttunut,
        oikein aurinkoista ☼ ☼ ☼ ja mukavaa päivää sinullekkin ☼ ☼ ☼ kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu !

• virtuaali
        Sikra kirjoitti:

On se ihanaa kun saan *sinulta* noin mukavaa palautetta, ihan olen liikuttunut,
        oikein aurinkoista ☼ ☼ ☼ ja mukavaa päivää sinullekkin ☼ ☼ ☼ kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu !

Kauniita sydämmiä ja niin tunnepitosia.
        Kerro mullekki miten ne tehdään niin lupaan huomenaamuna laitaa ne ensimmäiseen viestiini sulle.

• virtuaali kirjoitti:

Kauniita sydämmiä ja niin tunnepitosia.
        Kerro mullekki miten ne tehdään niin lupaan huomenaamuna laitaa ne ensimmäiseen viestiini sulle.

Alttia ja oikealta puolelta kolmosta...mutta ei ne läppärillä onnistu...

• ☺☺☺☻☻☺☺☺
        Sikra kirjoitti:

tää on pararas ; ☺☺ ja sopii tolle ;))

• läbbäri
        Sikra kirjoitti:

☼ Ai jaa ☼

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

ღ Onneks täl läppärilläkin saa jotain laitettuu! ♥♥♥

❀❀❀❀❀❀

☮☮☮☮☮☮

• virtuaali
        ☺☺☺☻☻☺☺☺ kirjoitti:

tää on pararas ; ☺☺ ja sopii tolle ;))

Tosi hyvä mut miks juur mulle?
        Mähän vaan teiän parastanne tahron aikaansaaha, en mä mikään DEMONI oo, ja sitäpaitti, keskustelupalstahan tämä on, eiks totta?
        Jos mä oon erimieltä sun kanssas niin oks siitä ny iholle hyökättävä? =)))))

• läbbäri kirjoitti:

☼ Ai jaa ☼

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

ღ Onneks täl läppärilläkin saa jotain laitettuu! ♥♥♥

❀❀❀❀❀❀

☮☮☮☮☮☮

No joo sori...kaikissa läppäreissä ei vaan ole noita oikeanpuoleisia numeroita...

• läbbäri
        Sikra kirjoitti:

No joo sori...kaikissa läppäreissä ei vaan ole noita oikeanpuoleisia numeroita...

Mitä h.vatan oikeanpuoleisia numeroita, ei mun läppärissä ole ku toi numerorivi kirjainten yläpuolella.

• läbbäri
        Sikra kirjoitti:

http://www.hilavitkutin.com/wp-content/uploads/2008/12/lenovo-ds-new-laptop-sports-two-screens.jpg

Voi voi, ei ole mun läppärissä noita oikeenpuoleisia numeroita.

• =)))))))))))))))))
        Sikra kirjoitti:

♥ Onnistui tämä läppärillä ???
        Puhelimella tai communicatorilla jota arkipiru käyttää ei ehkä onnistu :-)))

• =))))))))))))))))) kirjoitti:

♥ Onnistui tämä läppärillä ???
        Puhelimella tai communicatorilla jota arkipiru käyttää ei ehkä onnistu :-)))

,,

• xxxxxxxxxxxxxx
        hauvanmamma kirjoitti:

,,

ehkä ryssissä ei muutenkaan olla niin taitavii. ootko sä tuonti morsio? :-))))))))))))))))))

• Voi halvattu, nytkö Kela on ryhtynyt jo senssipalvelimeksikin kun ovat laittaneet ihmisiä pareiksi, pikku moka vain että unohtivat kertoa asianosaisille.
      On siellä kans kaikenlaisia tunareita töissä.

Tuolla yhdellä taitaa taas yksinäisyys ahdistaa, en kyllä ihmettele niitä juttuja joita se sen ystävä on kierrättänyt sähkäreissä kun ei tuolla ole yhtään ainutta valopilkahdusta yhdessäkään kirjoituksessaan.

• Joo toi on jo kyllä kelalta tosipaha moka, mutta ei oikeastaan mitenkään yllättävä...

Joo mä jo yritin ton pimeetä päivää piristää kuvilla....

• Sikra kirjoitti:

Joo toi on jo kyllä kelalta tosipaha moka, mutta ei oikeastaan mitenkään yllättävä...

Joo mä jo yritin ton pimeetä päivää piristää kuvilla....

Mua vähän säälittää, se raukka on jäänyt niin yksin että edes Kela ei ketään laita sen kanssa asumaan, edes vahingossa.

• Haukullinen kirjoitti:

Mua vähän säälittää, se raukka on jäänyt niin yksin että edes Kela ei ketään laita sen kanssa asumaan, edes vahingossa.

Nyt naurattaa... ;))))

• pöööööööööö
        Haukullinen kirjoitti:

ompa hauskaa,,heh,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      43
      7163
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      50
      2953
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      249
      2321
    4. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      34
      1817
    5. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      164
      1759
    6. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      145
      1680
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      192
      1414
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      308
      1297
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      30
      1216
    10. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      257
      1032
    Aihe