Onko kenelläkään muulla tullut Skypeen roskaposteja? Tarkoitan, että näkyy niinkö joku aloittaisi keskustelun, mutta se onkin oikeasti roskapostiviesti. Viesti jää vielä muistiin "uutena keskusteluna". Mitenhän tommoset viestit saa pois?
Roskapostia Skypessä
4
490
Vastaukset
- alkanut tulemaan
Tulee noita jo jokunen viikossa. Deletoit vaan pois ilman vastailuja, niin postittajat ei saa palautetta. Ihmeen vähän tulee roskapostia, tuosta Skypestä voisi tehdä todellisen roskapostitunkion kun miljoonien käyttäjien tiedot löytyy luettelosta suoraan. Olisko Skypellä kumminkin joku suodin käytössä?
- kertoi jo...
jokunen viikossa...?
Ei mulla tule... Ai niin, mulla ei olekaan windows käytössä...- xxyyzz
Muutama roskaposti tulee viikottain ja se on liikaa. Eikö Skypen ylläpitäjä voi estää mitenkään ko. toimintaa vai onko niin, että ylläpitäjä myy tilaa hyvästä hinnasta mainostajille. Jos niin, niin se voi aiheutaa hyvän idean pilaantumisen.
- mikmikiveri
Mene tietosuoja-asetuksiin ja sieltä ruksit haluamasi kohdat...löytyy:työkalut-asetukset-tietosuoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....778852Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3126673Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005940- 1523840
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303231Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623139- 1632098
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171796- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191246