Teknorosvot ja savupiippurikollisuus

Shahov

On se jännää..kyllä rosvotkin oli ennen tyhmiä kun ne ryösteli pankkeja haulikolla ja dynamiitillä. Kauheen vaivaloista ja lopputulos kiinni jäädessä päivänselvä.

Mutta kun nykypäivän teknorosvo ryöstää mummon perintörahat netin yli käyttäen apunaan jotain ohjelman kyhäelmää,niin johan menee homma erikoiseksi.

Tälläistä rosvoa ja hänen kätyreitään kehutaan neroiksi ja heidän tekemisistään ja tekemättä jättämisiään analysoidaan kuin jumalan sanaa,hyvä ettei fani klubia perusteta.Onpa jopa ihan tällainen oikeusoppineiden kerhokin kuin EOK ottanut asiakseen suojella teknorosvon intressejä.

Jos tässä tulevassa oikeudenkäynnissä käy niin että herra teknorosvo tai häntä peesanneet teknorosvo sponsorit pääsevät kuin koira veräjästä,niin sehän on selkeä viesti ettei rehellinen mansikkikauppa enää kannata.

Siitä vaan perustamaan teknorosvo yritystä joka kauppaa kaikennäköistä ohjelmaa ja hilavitkutinta josta luvataan ettei luvata,mutta annetaan ymmärtää että luvataan tietyissä olosuhteissa jotka kuitenkaan ei perustu...mutta kuitenkin.... ja jos on jotain epäselvää,niin lakimiehemme kyllä varmistaa ettei me oikeasti mitään luvattu.

Sitä ihan kaipaa niitä aikoja kun rosvon tunnisti sukkahousuista väärässä päässä ja isosta pyssystä jolla se pirulainen tehosti selkeää viestiään, TÄMÄ ON RYÖSTÖ! Eli vanhat kunnon rosvot takaisin niin että tyhmempikin tunkki tajuaa milloin on tullut ryöstetyksi tai osallistunut mummon perintörahojen anastamiseen...perkele.

9

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • special

      skeidaa.

      • Antiskeida

        Perustele.


    • Hintatietoinen-1

      menevät jopa niin pitkälle että kouluttautuvat kauppatieteiden maisteriksi ja menevät pankkiin töihin:

      http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/04/goldman_sachs_syytteeseen_sijoituspetoksesta_1612593.html

      • RosvotEssiin

        Merirosvoja löytyy mereltä, rantarosvoja rannoilta ja pankkirosvoja pankeista.

        Oliskohan vielä muita rosvoja listattu toimipaikan mukaan.


    • Shepalus Aukhinov

      >Jos tässä tulevassa oikeudenkäynnissä käy niin että herra teknorosvo tai häntä peesanneet teknorosvo sponsorit pääsevät kuin koira veräjästä,niin sehän on selkeä viesti ettei rehellinen mansikkikauppa enää kannata.
      ------------
      No mansikkakauppa ei ole kannattanut koskaan, sillä sehän on vain itsensä, perheensä ja halpatyövoiman työllistämistä ja verovarojen keräystä valtiolle, mutta kannattavat business on erikseen.

      Sinulla vähän logiikka pätkii, sillä jos oikeuslaitoksemme päätyy siihen, ettei ole teknorosvoja, niin silloin he ovat syyttömiä eivätkä teknorosvoja, siis ihan riippumatta siitä vaikka sinä henk.koht. haluaisitkin niiden olevan teknorosvoja.;)

      ps. Shahov on ryssän nimi, joka sopii oikein hyvin suolimurolle.:)

      • Shahov

        hyvä toveri Aukhinov. Oikeuslaitoksemme,( jota ei tietenkään voi verrata rakkaan mutta jo edesmenneen naapurimme, suuren ja mahtavan Neuvostoliiton oikeuslaitokseen, joka tuotti 400%:sesti oikeita päätöksiä)on suuren haasteen edessä tuomitessaan teknorosvoja.

        Internetti on rikoksentekovälineenä sen verran uusi ettei lainlaatijat ja oikeuslaitoksemme ole oikein ajan tasalla jotta nämä uutta tekniikkaa hyödyntävät rikolliset saavat ansaitsemansa rangaistuksen.

        Kuten suuri innoittajani isä aurinkoinen aikanaan osuvasti opasti,"kannattaa enemmin teloitaa 10 syytöntä,kuin päästää yksi syyllinen livahtamaan" näillä opeilla teknorosvojen mellastus päättyisi kohtuullisen nopeasti.

        Ja loppukevennykseksi vanhan vitsin mukaelma.
        Mitä eroa on wincapitalaisella ja AID:silla

        AIDS kehittyy.


      • Rautalankakauppias
        Shahov kirjoitti:

        hyvä toveri Aukhinov. Oikeuslaitoksemme,( jota ei tietenkään voi verrata rakkaan mutta jo edesmenneen naapurimme, suuren ja mahtavan Neuvostoliiton oikeuslaitokseen, joka tuotti 400%:sesti oikeita päätöksiä)on suuren haasteen edessä tuomitessaan teknorosvoja.

        Internetti on rikoksentekovälineenä sen verran uusi ettei lainlaatijat ja oikeuslaitoksemme ole oikein ajan tasalla jotta nämä uutta tekniikkaa hyödyntävät rikolliset saavat ansaitsemansa rangaistuksen.

        Kuten suuri innoittajani isä aurinkoinen aikanaan osuvasti opasti,"kannattaa enemmin teloitaa 10 syytöntä,kuin päästää yksi syyllinen livahtamaan" näillä opeilla teknorosvojen mellastus päättyisi kohtuullisen nopeasti.

        Ja loppukevennykseksi vanhan vitsin mukaelma.
        Mitä eroa on wincapitalaisella ja AID:silla

        AIDS kehittyy.

        Toveri Shahov, marxilaisen dialektiikan opintonne puoluekoulussa ovat jääneet hieman vajaaksi. Se oli syyttäjälaitos. Kun 100% syyteistä johti tuomioon, sitä pidettiin vakuuttavana näyttönä neuvostoliittolaisen syyttäjäviraston ammattitaidosta. Hyvin syytetty - hyvin tuomittu.

        Jos 100% syytteistä saataisiin 400% tuomioita, asia olisi vielä parempi. Wincapitassa tarvittaisiin 750 syytettä ja saataisiin 3000 tuomittua. Tämä sillä edellytyksellä, että laskin prosenttilaskun oikein. Pyydän vyölaukkutoveria tarkastamaan laskelmani.

        Luokkakantaisin taisteluterveisin,


      • Shahov
        Rautalankakauppias kirjoitti:

        Toveri Shahov, marxilaisen dialektiikan opintonne puoluekoulussa ovat jääneet hieman vajaaksi. Se oli syyttäjälaitos. Kun 100% syyteistä johti tuomioon, sitä pidettiin vakuuttavana näyttönä neuvostoliittolaisen syyttäjäviraston ammattitaidosta. Hyvin syytetty - hyvin tuomittu.

        Jos 100% syytteistä saataisiin 400% tuomioita, asia olisi vielä parempi. Wincapitassa tarvittaisiin 750 syytettä ja saataisiin 3000 tuomittua. Tämä sillä edellytyksellä, että laskin prosenttilaskun oikein. Pyydän vyölaukkutoveria tarkastamaan laskelmani.

        Luokkakantaisin taisteluterveisin,

        toveri rautalankakauppias. Eläköön suuri proletaarinen vallankumous jne jne....


    • olipa hyvin sivalletu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe