Vinkkejä toivoisin koiran hankinnan suhteen =)
Perheessämme on kolme lasta 1v 3v ja 7v tytöt.Milainen rotu sopii parhaiten lasten kanssa?
Perheellämme on ollut 8 vuotta sekarotuinen narttu saksanpaimenkoiran ja kultsun sekoitus kaikki sujui suht hyvin kunnes kolmas lapsi syntyi ja koiransta tuli vihainen tätä kontaavaa nykyään kävelevää lasta kohtaan murisi ja näykkikin.Nyt olen miettinyt kahta koiraa ettei koira jäisi yksinäiseksi mielessä on kultsu ja irlenninsetteri..mitä mieltä??tuo nykyinen koiramme viettelee eläkepäiviä ystävämme luona tulevaisuudessa toivottavasti jos suunnitelma onnistuu.
mikä koira
2
150
Vastaukset
Noutajia suosittelisin..=) Lapsiin totuttaminen heti pennusta, ja lapsille selkeät pelisäännöt miten koirien kanssa ollaan. Toinen vaihtoehto on etsiä lapsiin tottunut aikuinen koira. Näitä kodinvaihtajia tuntuu olevan joka paikka täynnä =(
Löytyi tälläinen:
sekarotuinen narttu
Annetaan sekarotuinen narttu koira 4 vuotias allergian vuoksi.Lapsi ystävällinen,ihmisrakas tulee toisten koirien ja kissojen kanssa toimeen.Pieni kokoinen vaalean ruskea.Mielellään maalle.Koiran pitää saada pysyvä koti sen loppuelämäksi.Ei kuljetus mahdollisuutta.Mielellään vanhemalle parille.
tanja eriksson 0417240088 (ilmoitus jätetty 15/4/2010)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351