Olen 18 vuotias tyttö ja olin juuri puoli vuotta Australiassa ja reissasin Australian itärannikon work and holiday viisumilla. Nyt olen Suomessa taas töissä, mutta haluaisin muutaman kuukauden päästä mennä heti takaisin reissaan... Work and holiday viisumi menee kumminkin umpeen Ausseihin niin olisi tarkoitus nyt mennä Uuteen seelantiin reissaan noin puoleksi vuodessa, lähtisin ehkä elokuussa 2010 :) Elikkäs halusin vaan kysyä että onko kukaan ollut siellä reissaamassa ja mitkä on parhaimmat paikat mennä nuorille ''backpackereille'', ja erityisesti että miten helppoa siellä on löytää töitä?? Matkaseurakin on aina tervetullutta :)
Backpackereitä uudessa seelannissa?
2
922
Vastaukset
- minnita_
Moi!
Olen 21 vuotias nuori nainen : D ja itsekin kiinnostunut lähtemään syksyllä Uuteen Seelantiin work and holiday viisumilla...mutta yksin lähteminen tuntuu vähän typerältä...Jos oisit kiinnostunut juttelemaan enemmän, niin voisin myöhemmin antaa sähköpostiosoitteen tai voitais ehkä jutella mesessä..?- annijaa
joo olis tosiaan kiva jutella enemmän :) Nyt on mun suunnitelmat muuttunut niin että menen muihinkin maihin, matkustan maailman ympäri itse asiassa, mutta tarkoitus olisi silti viipyä kolme tai neljä kuukautta uudessa seelannissa syyskuu/lokakuussa ja tehdä töitä siellä jne :) Matkaseura olisi ihanaa niin olisi hauska jutella suunnitelmista :) sähköpostiosoitteeni joka on samalla meseni on [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999