Olen 18 vuotias tyttö ja olin juuri puoli vuotta Australiassa ja reissasin Australian itärannikon work and holiday viisumilla. Nyt olen Suomessa taas töissä, mutta haluaisin muutaman kuukauden päästä mennä heti takaisin reissaan... Work and holiday viisumi menee kumminkin umpeen Ausseihin niin olisi tarkoitus nyt mennä Uuteen seelantiin reissaan noin puoleksi vuodessa, lähtisin ehkä elokuussa 2010 :) Elikkäs halusin vaan kysyä että onko kukaan ollut siellä reissaamassa ja mitkä on parhaimmat paikat mennä nuorille ''backpackereille'', ja erityisesti että miten helppoa siellä on löytää töitä?? Matkaseurakin on aina tervetullutta :)
Vastaukset 2
- minnita_
Moi!
Olen 21 vuotias nuori nainen : D ja itsekin kiinnostunut lähtemään syksyllä Uuteen Seelantiin work and holiday viisumilla...mutta yksin lähteminen tuntuu vähän typerältä...Jos oisit kiinnostunut juttelemaan enemmän, niin voisin myöhemmin antaa sähköpostiosoitteen tai voitais ehkä jutella mesessä..?- annijaa
joo olis tosiaan kiva jutella enemmän :) Nyt on mun suunnitelmat muuttunut niin että menen muihinkin maihin, matkustan maailman ympäri itse asiassa, mutta tarkoitus olisi silti viipyä kolme tai neljä kuukautta uudessa seelannissa syyskuu/lokakuussa ja tehdä töitä siellä jne :) Matkaseura olisi ihanaa niin olisi hauska jutella suunnitelmista :) sähköpostiosoitteeni joka on samalla meseni on [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512