amputoidut tai lantiosta alaspäin halvaantuneet pojat!

miiaemilia

eli tuota mä oon aina pitäny jostain syystä amputoituja ( kummatkin jalat tai toinen jalka ) tai lantiosta halvaantuneita poikia kiihottavina. en tiiä mistä se lähti mut tälläsestä asiasta kun ei kavereillekkaan viiti puhua niinpä mä ajattelin mielenkiinnosta kirjottaa tänne, itse olen siis ihan terve 16v tyttönen.
en ymmärrä edes miksi amputaatio tai halvaus luokitellaan vammautumiseksi! sehän on ennemmin halventava sana enkä käyttäisi sitä muuhun kuin johonkin ceepee ihmisiin tai sellaisiin jotka ovat syntyneet sellaisina eikä tietenkään mitenkään halventavassa muodossa sitten sanon nyt näin ettei tekstiäni voi ymmärtää väärin jos selitän hieman epäselvästi.
mun mielestä amputoitu tai halvaantunut ihminen on vain liikunta kykynsä menettänyt tai liikunta kyky rajoittunut. mutta jostain sellaisesta pojasta/miehestä juttu seuraa ikä 16-21v ?
tässä pieni kysymys:
miten sun seksielämäs sujuu amputaation tai halvaantumisen jälkeen? tyngän hyväily tuottas mulle ainakin suurta mielihyvää miltä se susta tuntuu? mistä nautit eniten? entä minkalaiset asennot onnistuu, missä tarvitset apua tai mitkä eivät onnistu ollenkaan? tunnetko kyrpäsi ja onko lasten saanti sinulle helppoa?

kerran olen amputoidun pojan kanssa seurustellut ja se oli mun mielestä tosi ihanaa kun ihminen on vähän erillainen, mut suhde kariutu sitten tähän..
hän alkoi säälimään itseään ja sai kauheita mustasukkasuus ja raivokohtauksia mun iltaisista menoista kun oma vika oli aluks se ettei kehannut baariin mun kanssa lähteä kun ei pystyny mun kanssa tanssimaan ja sitten kun kävin tanssimassa yhden hänen mies puolisen kaverin kanssa ja naurettiin siellä ja kun tulin takaisin ja istuin hänen syliinsä sain kylmän vastaanoton.
onko tuossa sitten mitään järkeä!?

7

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Too old

Nyt kaikki innokkaat vamppipojat, eiku vastaamaan.

• eihalvaantunut

Makunsa kullakin. Kyllä mäkin tunnen välillä empatiaa ja sympatiaa vammaisia kohtaan. Mutta sen olen havainnut, että vammaistenkin joukossa on niitä, joiden kanssa en tule yhtään toimeen.

• miiaemilia

too old , hei tiesitkö että vamppi on sama asia kuin huora ja mie en tullu täältä ehtimään mtn huora poikia taidat itse olla sellainen kymmenen euron gigolo ?
        sehän riippuu aivan ihmisestä, ei hän päästään ole vammainen vaan jostain ruumiinosasta samahan se pätee meihin terveisiinkin ihmisiin toisen kanssa tulee toimeen paremmin kun toisen taas ei ollenkaan.
        so what ?

• Too old
        miiaemilia kirjoitti:

too old , hei tiesitkö että vamppi on sama asia kuin huora ja mie en tullu täältä ehtimään mtn huora poikia taidat itse olla sellainen kymmenen euron gigolo ?
        sehän riippuu aivan ihmisestä, ei hän päästään ole vammainen vaan jostain ruumiinosasta samahan se pätee meihin terveisiinkin ihmisiin toisen kanssa tulee toimeen paremmin kun toisen taas ei ollenkaan.
        so what ?

luuraa kaikki nuoret miehet, jotka valittavat nais/tyttöysävän puutteesta. Tarkoitan siis näitä nuoriso VAMMAISIA (vamppi vaan) ei ne taida uskaltaa. Muuten miiaemilia, mihis ne sulle kirjoittaa, kun ei näy osoitetta. Itse edelleen.

• miiaemilia
        Too old kirjoitti:

luuraa kaikki nuoret miehet, jotka valittavat nais/tyttöysävän puutteesta. Tarkoitan siis näitä nuoriso VAMMAISIA (vamppi vaan) ei ne taida uskaltaa. Muuten miiaemilia, mihis ne sulle kirjoittaa, kun ei näy osoitetta. Itse edelleen.

niin eikös se nyt tänne pitäis kirjottaa ja myöhemmin vaikka mesessä enemmän tuttavuutta jos jonkinlainen yhteys löytyy. ihan huvikseen vaan haluan tutustua erillaiseen ihmiseen.
        no eipä taida olla sitten pokkaa ei, haha säälikö.. :D

• kun "eihalvaantunut":kin vammaistenkin joukosta löytyy todellakin niitä joiden kans en tule yhtään toimeen. Ihan samalla tavallakin vammaisista, kuin itse olen (selkäydinvamma), löytyy tyyppejä joiden kans en todellakaan tule toimeen, enkä heitä voi sietää. On "vertaisista" löytyny mukaviakin kavereita, en sitä kiellä...mut sen stereotypian ammun alas että kaikki vammaiset, varsinkin samalla tavalla vammaiset tulisivat muka ihan automaattisesti toimeen keskenään kun on vamma, ja vieläpä samanlainen sellainen..ei pidä paikkaansa todellakaan

• miiaemilia
        onnestasoikeena kirjoitti:

kun "eihalvaantunut":kin vammaistenkin joukosta löytyy todellakin niitä joiden kans en tule yhtään toimeen. Ihan samalla tavallakin vammaisista, kuin itse olen (selkäydinvamma), löytyy tyyppejä joiden kans en todellakaan tule toimeen, enkä heitä voi sietää. On "vertaisista" löytyny mukaviakin kavereita, en sitä kiellä...mut sen stereotypian ammun alas että kaikki vammaiset, varsinkin samalla tavalla vammaiset tulisivat muka ihan automaattisesti toimeen keskenään kun on vamma, ja vieläpä samanlainen sellainen..ei pidä paikkaansa todellakaan

en tajua että miten joku voi ees väittää sellaista, ainut asia mikä voi tiettyjä ihmisiä yhdistää on vaan se vamma ja vaikka he kävisivätkin esim jossain sellaisessa heille suunnatussa "harrastuksessa" niin eihän se tarkoita sitä että kaikki ihmiset ovat siellä keskenään kavereita. ainahan voi muutaman sanan toki vaihtaa ja olla kohtelias, ystävällinen mutta siihen se sitten voikin hyvin jäädä.
        sama pätee vaikka normaalien ihmisten työpaikoilla, osa voi olla hyviäkin ystäviä keskenään ja pyöriä samoissa piireissä myös vapaaajalla toisin kun taas eräillä se rajoittuu pelkkään työ suhteeseen.
        jos saa udella , niin sulla on selkäydinvamma miten oot pärjänny sen kanssa siis oot varmaankin pyörätuolissa jos oikein käsitin.. (: ? minkä ikäinen ja oletko nainen vai mies..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8299
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2268
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2132
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1728
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1467
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1093
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe