Hei!
Onko joku ollu/on tällä hetkellä Samuilla tai lähistöllä? Millanen sää siellä päin? Viikko vielä odottelua ja Thaimaa kutsuu. :)
Samuin sää tällä hetkellä
2
392
Vastaukset
- vitalis !
Maailman säät löytyy netistä, mutta sadekausi ei ole alkamassa...., vuokraa POLKUPYÖRÄ, saaren kaikki merkittävät paikat näet päivässä !
PS. käyty on, parissa viikossa ehti kylästyä siihen "tuppukylään", varaa lukemista rannalle, eipä siellä muutakaan tekemistä juurikaan ole, mutta löytyy sieltä SIBELIUS-ravintola, jota pyöritti suomalainen kaveri, siisti paikka ja hyvät ruuat. Vieppä terveisiä omistajalle Sibeliuksen syntymäkaupungista.- reissu_lähenee
Löytyyhän ne kyllä. Ja kateltukin on :) Se ei vaan kerro koko totuutta. Luvataan joka päivälle sadetta ja ukkosta mut paikan päällä ei toivottavasti näin ole. Viime vuonna olin Thaimaassa ja oli samoja ennusteita, mut sadetta ei juurikaan näkyny. Onneksi :)
Samuilla ollaan sen aikaa, ku tekemistä riittää. Sit vaihdetan paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702402Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921568Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1501098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 1331033
- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979