"McAfeen viruksentorjuntaohjelma on aiheuttanut harmia lukuisissa yrityksissä eri puolilla maailmaa.
Ohjelma luulee virheellisesti Windows XP -käyttöjärjestelmän osaa virukseksi. Seurauksena on, että tietokone sammuu ja kun se käynnistetään uudelleen, käyttöjärjestelmä ei käynnisty enää. "
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Virustorjunnan päivitys sekoittaa tietokoneita ympäri maailmaa/1135256292218
"Tietoturvaohjelma" on suuri uhka tietoturvalle ja vielä suurempi uhka muodostuu kun käyttää M$:n viallisia käyttöjärjestelmiä joissa torjuntaohjelma on lähes pakollinen varuste.
Onneksi turvallisia käyttöjärjestelmiä, joissa ei tarvita torjuntaohjelmia, saa jopa ilmaiseksi.
Virustorjunta särkee Windowsit
49
2822
Vastaukset
- ..................
>Ohjelma luulee virheellisesti Windows XP -käyttöjärjestelmän osaa virukseksi. Seurauksena on, että tietokone sammuu ja kun se käynnistetään uudelleen, käyttöjärjestelmä ei käynnisty enää. "<
Nyt repesin kunnolla. Totahan mä olen sanonut noille mikkispelleille jo hyvän aikaa että Windows itsessään on yks iso bloatti virus!Mäkki on aina ollu winkkareita valovuosia edellä sekä tekniikassa että käyttiksissä !
Unix pohjat käyttiksessä takaa winkkarin sijasta varmuutta ja vakautta, viruksienkin on äärettömän vaikea uida Unix ja Linux koneisiin.
Ehkä kaks konetta on paras ratkaisu jos haluut pelata ja taistella winkulaattorien kanssa.
Tosikäyttöön MAC. Sekoilluun microsoftin Keitsin rääpäleiden windows koneet käy hyvin kun kerjäät ongelmia !!!
No sittenhän McAfee oli ensimmäinen tuunaamaan Windowsin täysin turvalliseksi.
- pointti.
>...Windowsin täysin turvalliseksi.
Voiko joku toinen örkintorjunta väittää samaa? ;) - Ansku32467
pointti. kirjoitti:
>...Windowsin täysin turvalliseksi.
Voiko joku toinen örkintorjunta väittää samaa? ;)Tuo McAfeen suomalaiseen f-secureen jo kuukausi sitten.......
- määkimääkimää
Ansku32467 kirjoitti:
Tuo McAfeen suomalaiseen f-secureen jo kuukausi sitten.......
Mulla rupesi kone reistailemaan, ja epäilin virusta. Yksi sun toinen sivu muuttui valkoiseksi, tekstit olivat harakan varpaita yms. Mulle oli jo päivien ajan tunkeutunut koneeseen jokin virustorjunta, eli juuri se McAfeen, en ollut kiinnittänyt nimeen huomiota. En sitä hyväksynyt, mutta tänä aamuna huomasin, että tämä McAfeen- palkki oli koneen muiden tiedosto/sovellus- palkkien joukossa, ikäänkuin olisin sen hyväksynyt. Poistin k.o. ohjelman, ans kattoo, toimiiko koneeni jatkossa?
- V.P. Lehto
Ansku32467 kirjoitti:
Tuo McAfeen suomalaiseen f-secureen jo kuukausi sitten.......
- dfsfs
määkimääkimää kirjoitti:
Mulla rupesi kone reistailemaan, ja epäilin virusta. Yksi sun toinen sivu muuttui valkoiseksi, tekstit olivat harakan varpaita yms. Mulle oli jo päivien ajan tunkeutunut koneeseen jokin virustorjunta, eli juuri se McAfeen, en ollut kiinnittänyt nimeen huomiota. En sitä hyväksynyt, mutta tänä aamuna huomasin, että tämä McAfeen- palkki oli koneen muiden tiedosto/sovellus- palkkien joukossa, ikäänkuin olisin sen hyväksynyt. Poistin k.o. ohjelman, ans kattoo, toimiiko koneeni jatkossa?
Munkin koneeseen pääsi McAfeen virustorjunta, vaikken sitä sinne hyväksynyt. Ei oo vielä aiheuttanut mitää, mut miten sait sen itse poistettua?
- Penna Tervo
Pentin päivä sai hienon alun!!!! :)
- c=3
"Yksittäisistä ongelmatapauksista tuli illan mittaan tietoa maailmalta. Lexingtonin kaupungissa Kentuckyn osavaltiossa Yhdysvalloissa kaupungintalon, poliisilaitoksen ja koulujen tietokoneet ovat kaatuneet.
New Yorkin osavaltion suurimmassa sairaalassa Rhode Islandilla ei-kiireellisiä potilaita on jouduttu käännyttämään toisiin sairaaloihin tietokonejärjestelmien ongelmien takia.
Mikroviestipalvelu Twitterissä julkaistujen viestien mukaan myös elektroniikkayhtiö Intelin järjestelmät ovat kärsineet ongelmista.
McAfeen päivitys on aiheuttanut ongelmia myös Helsingin Sanomissa. "
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Virustorjunnan päivitys sekoittaa tietokoneita ympäri maailmaa/1135256292218
"The computer problem forced about a third of the hospitals in Rhode Island to postpone elective surgeries and stop treating patients without traumas in emergency rooms, said Nancy Jean, a spokeswoman for the Lifespan system of hospitals. The system includes Rhode Island Hospital, the state's largest, and Newport Hospital. Jean said patients who required treatment for gunshot wounds, car accidents, blunt trauma and other potentially fatal injuries were still being admitted to the emergency rooms.
In Kentucky, state police were told to shut down the computers in their patrol cars as technicians tried to fix the problem. The National Science Foundation headquarters in Arlington, Va., also lost computer access.
Intel Corp. appeared to be among the victims, according to employee posts on Twitter. Intel did not immediately return calls for comment."
"It's not uncommon for antivirus programs to misidentify legitimate files as viruses. Last month, antivirus software from Bitdefender locked up PCs running several different versions of Windows. "
http://www.nytimes.com/aponline/2010/04/21/business/AP-US-TEC-McAfee-Antivirus-Flaw.html
Windowsin käyttö sairaaloissa, ym. elintärkeissä laitoksissa tulisi ehdottomasti kieltää kun helpompia, halvempia ja turvallisempia käyttöjärjestelmiä on saatavilla.- linuxonparas
Olen kanssasi samaa mieltä. On kertakaikkiaan käsittämätöntä, että sallitaan windowsin käyttö yhteyksissä, joissa on kyseessä ihmisten turvallisuus. Samoin monet muutkin 'pitää toimia kaikissa oloissa' viranomaistoiminnot on rakennettu windows:n varaan. Ko. laitoksissa atk-linjauksista päättävät tahot eivät edes esitä (pakolliselle) windows-käytölle mitään todellisia painavia asiaperusteita.
Itselleni tieto Mac-Affeen virus"torjunta"ohjelman aiheuttamasta hulabaloosta ei todellakaan ole edes mainitsemisen arvoinen uutinen. Koska minulla on ollut ilo ja etuoikeus henkilökohatisesti TUTUSTUA mc Affeen tieto"turva"tuotteisiin aiemmin. Aiemman tuttavuuden perusteella oli todella JÄRKYTTÄVÄÄ LUKEA, että SAIRAALOISSA ON KÄYTÖSSÄ MC-AFFEEN ns "virustorjunta". Ainoa looginen selitys tilanteeseen on se että sairaaloiden tietokoneista vastaavat ja Mc Affeen yritys ovat keskenään suomalaisittain ilmaisten saunatuttuja. Muuten olisi täysin käsittämätöntä kuka hullu nyt vapaaehtoisesti itseään työssä kiduttaisi Mac Affeen virus"turvalla" ellei henkilökohtaisesti hyödy siitä.
Näin kansakoulupohjaisella suomella paskempaa virusturvaa en osaa edes kuvitella. Mac Affeen virusturva on sama kuin -20 tai -40c pakkasessa ajaisi avoautolla joka on tehty toimimaan tropiikissa ja vielä maksaisi siitä 100 000e kun jo 20 000e saa jo uuden auton joka on ennen markkinoille tuloa testattu Suomen Lapinläänissä tammi-helmikuussa.
Avast virustorjuntaohjelma on JO ILMAISENA paaaljon parempi kuin yksikään kökkö tai kökköä kökömpi Mc Affeen virusturva tuote ja palomuurina olen näin käytettynä ostetun XP:n omistajan ollut tyytyväinen Defenderiin. Jos minä loppukäyttäjänä olen saanut windows defenderiltä riitävän palomuuriturvan niin uskoisin Sairaaloiden ja muiden laitostan saavan hyvän turvan Defenderistä varsinkin nyt ad 2010 kun LINUXIN suosio jatkuvasti kasvaa. Tuskimpa microsoft haluaa menettää MAKSAVIA ASIAKKAITA varsinkaan julkisia laitoksia LINUXILLE.Arvaatkaas, onko kone suojattu Mc Afeen tuotteella? Oma koneeni on suojattu F-Securella eikä ainuttakaan haittaohjelmaa ole tarvinnut hyysätä kuukausiin. Vuoden sisällä vain kaksi hälytystä viruksista, jotka poistettiin parissa minuutissa. Tyttäreni koneella ei myöskään pääse nettiin, koska Mc Afee on lukinnut kaikki yhteydet ulkopuolelle, jotteivät haittaohjelmat pääsisi ottamaan yhteyttä isäntäkoneelle. Mc Afee tietenkin tuli osana miniläppäripakettia, jonka ostossa en ollut mukana. Älkää hyvät ihmiset menkö maksamaan rahaa jostain, mikä aiheuttaa enemmän harmia kuin virukset, joita se päästää sisään ovista ja ikkunoista. Mikä tahansa ilmaisohjelmakin on parempi.
- sitten?
yäktyyppi kirjoitti:
Arvaatkaas, onko kone suojattu Mc Afeen tuotteella? Oma koneeni on suojattu F-Securella eikä ainuttakaan haittaohjelmaa ole tarvinnut hyysätä kuukausiin. Vuoden sisällä vain kaksi hälytystä viruksista, jotka poistettiin parissa minuutissa. Tyttäreni koneella ei myöskään pääse nettiin, koska Mc Afee on lukinnut kaikki yhteydet ulkopuolelle, jotteivät haittaohjelmat pääsisi ottamaan yhteyttä isäntäkoneelle. Mc Afee tietenkin tuli osana miniläppäripakettia, jonka ostossa en ollut mukana. Älkää hyvät ihmiset menkö maksamaan rahaa jostain, mikä aiheuttaa enemmän harmia kuin virukset, joita se päästää sisään ovista ja ikkunoista. Mikä tahansa ilmaisohjelmakin on parempi.
Oma koneeni ei ole suojattu millään sykkyrällä eikä ainuttakaan haittaohjelmaa ole tarvinnut hyysätä koskaan.
Nokkelimmat jo arvasivatkin että minulla ei ole Windowsia, ei ole ollut vuosiin. ;) sitten? kirjoitti:
Oma koneeni ei ole suojattu millään sykkyrällä eikä ainuttakaan haittaohjelmaa ole tarvinnut hyysätä koskaan.
Nokkelimmat jo arvasivatkin että minulla ei ole Windowsia, ei ole ollut vuosiin. ;)Hyvä idea, tosin Mäkki on liian kallis minulle ja Linux pelialustana lähinnä ikuinen lupaus jostain olemattomasta ja tulemattomasta.
- Vista_fani
yäktyyppi kirjoitti:
Arvaatkaas, onko kone suojattu Mc Afeen tuotteella? Oma koneeni on suojattu F-Securella eikä ainuttakaan haittaohjelmaa ole tarvinnut hyysätä kuukausiin. Vuoden sisällä vain kaksi hälytystä viruksista, jotka poistettiin parissa minuutissa. Tyttäreni koneella ei myöskään pääse nettiin, koska Mc Afee on lukinnut kaikki yhteydet ulkopuolelle, jotteivät haittaohjelmat pääsisi ottamaan yhteyttä isäntäkoneelle. Mc Afee tietenkin tuli osana miniläppäripakettia, jonka ostossa en ollut mukana. Älkää hyvät ihmiset menkö maksamaan rahaa jostain, mikä aiheuttaa enemmän harmia kuin virukset, joita se päästää sisään ovista ja ikkunoista. Mikä tahansa ilmaisohjelmakin on parempi.
"Tyttäreni koneella on 42 haittaohjelmaa tai virusta."
Jos tilanne on tuo niin jotain on totaalisesti pielessä ja se EI OLE virustorjuntaohjelman heikkouden syy. Virustorjuntaohjelmaa ei edes tarvita jatkuvassa käytössä, voi myös tehdä niin että tarkistaa vain asennuspaketit ennen asennusta ja jos epäilee jotain niin scannaa jollain online scannerilla.
Vistassa ja W7:ssa on MSE käytössä koska olen mukavuudenhaluinen ja molemmissa koneissa on tarpeeksi muistia. XP koneessa aikanaan tarkistin manuaalisesti asennuspaketit koska XP koneessani oli tuolloin nuukasti keskusmuistia. - menee.
Vista_fani kirjoitti:
Jos tilanne on tuo niin jotain on totaalisesti pielessä ja se EI OLE virustorjuntaohjelman heikkouden syy. Virustorjuntaohjelmaa ei edes tarvita jatkuvassa käytössä, voi myös tehdä niin että tarkistaa vain asennuspaketit ennen asennusta ja jos epäilee jotain niin scannaa jollain online scannerilla.
Vistassa ja W7:ssa on MSE käytössä koska olen mukavuudenhaluinen ja molemmissa koneissa on tarpeeksi muistia. XP koneessa aikanaan tarkistin manuaalisesti asennuspaketit koska XP koneessani oli tuolloin nuukasti keskusmuistia.>...niin jotain on totaalisesti pielessä...
Käyttää luultavasti Windowsia? Vista_fani kirjoitti:
Vistassa ja W7:ssa on MSE käytössä koska olen mukavuudenhaluinen ja molemmissa koneissa on tarpeeksi muistia. XP koneessa aikanaan tarkistin manuaalisesti asennuspaketit koska XP koneessani oli tuolloin nuukasti keskusmuistia.Surffaa surutta epäilyttävillä sivuilla ja klikkaa kaikkea, mikä välkkyy. Silti Mc Afeen pitäisi pystyä parempaan. Miniläppärille ei mitään epäilyttävää ole tietääkseni asennettu, koska tilaa on minimaalisen vähän. Käytännössä koneella vain seikkaillaan netissä, joten haittakama on ilmeisesti asentanut itse itsensä pahemmin kyselemättä, "Haluaisitko scannata?". Kaikesta tästäkin huolimatta Mc Afeen pitäisi pystyä perusaetuksillakin pysäyttämään tai poistamaan suurin osa haittakamasta. F-Secure ilmeisesti toimii aivan eri logiikalla, sillä sen voi asentaa ja unohtaa. Moska pysyy ulkona ja jos jotain seulan joskus läpäiseekin, F-Securelle on parin minuutin homma poistaa se. Päivityksetkin hoitavat itse itsensä.
yäktyyppi kirjoitti:
Surffaa surutta epäilyttävillä sivuilla ja klikkaa kaikkea, mikä välkkyy. Silti Mc Afeen pitäisi pystyä parempaan. Miniläppärille ei mitään epäilyttävää ole tietääkseni asennettu, koska tilaa on minimaalisen vähän. Käytännössä koneella vain seikkaillaan netissä, joten haittakama on ilmeisesti asentanut itse itsensä pahemmin kyselemättä, "Haluaisitko scannata?". Kaikesta tästäkin huolimatta Mc Afeen pitäisi pystyä perusaetuksillakin pysäyttämään tai poistamaan suurin osa haittakamasta. F-Secure ilmeisesti toimii aivan eri logiikalla, sillä sen voi asentaa ja unohtaa. Moska pysyy ulkona ja jos jotain seulan joskus läpäiseekin, F-Securelle on parin minuutin homma poistaa se. Päivityksetkin hoitavat itse itsensä.
Oletko sinä joku F-Securen mainosmyyrä vai mikä kummajainen? F-Secure on täysi kökkö, hidas, jumittaa koneen eikä sekään suojaa täydellisesti. On tullut F-Secure poistettua useasta koneesta sen aiheuttamien ongelmien vuoksi, samoin tuttavalla kävi äskettäin oikein it-liikkestä asentaja poistamassa konetta jumittavan F-Securen.
Paskoja ne on kaikki, virustorjuntasoftat. Ongelma ei kuitenkaan ole itse asiassa niissä vaan käyttöjärjestelmässä joka tarvitsee mokomia apuhärveleitä.exergy kirjoitti:
Oletko sinä joku F-Securen mainosmyyrä vai mikä kummajainen? F-Secure on täysi kökkö, hidas, jumittaa koneen eikä sekään suojaa täydellisesti. On tullut F-Secure poistettua useasta koneesta sen aiheuttamien ongelmien vuoksi, samoin tuttavalla kävi äskettäin oikein it-liikkestä asentaja poistamassa konetta jumittavan F-Securen.
Paskoja ne on kaikki, virustorjuntasoftat. Ongelma ei kuitenkaan ole itse asiassa niissä vaan käyttöjärjestelmässä joka tarvitsee mokomia apuhärveleitä.mutta ainakin koneeni on puhdas, vaikka hidasteleekin. Toisaalta, eipä mitään vauhtijuhlaa ole 2004 malliselta läppäriltä muutenkaan odotettavissa. Kone oli ilmainen ja F-Securen valmiiksi maksettu lisenssi tuli koneen mukana. Ainakin lisenssin loppuun aion käyttää F-Securea, jos vain kone kestää. Kieltämättä, uusin ohjelmaversio alkaa jo olla hieman raskas vanhalle höyrykoneelle, mutta pihinä ihmisenä en jätä käyttämättä mitään, mikä valmiiksi on maksettu. Ja mikäänhän ei ole McAfeetä kökömpää, joten miksi valittaisin? Jumittamista ei ole esiintynyt, mutta ehkä se on enemmänkin Vista-koneiden ongelma. XP:llä ainakin on pyörinyt hitaasti, mutta varmasti.
- riittää.
exergy kirjoitti:
Paskoja ne on kaikki, virustorjuntasoftat. Ongelma ei kuitenkaan ole itse asiassa niissä vaan käyttöjärjestelmässä joka tarvitsee mokomia apuhärveleitä.Tälläkin palstalla on jos jonkinlaista neuvojaa. Yksikin Uista_fani on sitä mieltä ettei Windowsissa mitään örkintorjuntaa tarvitse. ;)
- Vista_fani
riittää. kirjoitti:
Tälläkin palstalla on jos jonkinlaista neuvojaa. Yksikin Uista_fani on sitä mieltä ettei Windowsissa mitään örkintorjuntaa tarvitse. ;)
Riippuu ihan miten konetta käyttää. Jos asentelee ohjelmia netistä ainakin silloin tällöin niin hyvä ne on tarkistaa ennen asennusta.
Jos taas käyttää samoja ohjelmia koko ajan ja pitää huolen niiden ajantasaisuudesta niin virustorjunta on turha. - vesku_orig
yäktyyppi kirjoitti:
mutta ainakin koneeni on puhdas, vaikka hidasteleekin. Toisaalta, eipä mitään vauhtijuhlaa ole 2004 malliselta läppäriltä muutenkaan odotettavissa. Kone oli ilmainen ja F-Securen valmiiksi maksettu lisenssi tuli koneen mukana. Ainakin lisenssin loppuun aion käyttää F-Securea, jos vain kone kestää. Kieltämättä, uusin ohjelmaversio alkaa jo olla hieman raskas vanhalle höyrykoneelle, mutta pihinä ihmisenä en jätä käyttämättä mitään, mikä valmiiksi on maksettu. Ja mikäänhän ei ole McAfeetä kökömpää, joten miksi valittaisin? Jumittamista ei ole esiintynyt, mutta ehkä se on enemmänkin Vista-koneiden ongelma. XP:llä ainakin on pyörinyt hitaasti, mutta varmasti.
no itseasiassa viimeisin F-sykkyrän versio taitaa olla kaikkien aikojen kevein ja nopein...
- kuormitusta
vesku_orig kirjoitti:
no itseasiassa viimeisin F-sykkyrän versio taitaa olla kaikkien aikojen kevein ja nopein...
>...kaikkien aikojen kevein ja nopein...
Se ei vielä paljoa lupaa. - erästyyppi
yäktyyppi kirjoitti:
Hyvä idea, tosin Mäkki on liian kallis minulle ja Linux pelialustana lähinnä ikuinen lupaus jostain olemattomasta ja tulemattomasta.
Sitten kun aikuistut ja pelit ei jaksa enää kiinnostaa, vaan käytät aikasi mieluummin työntekoon ja verojenmaksuun, sitten sinulla on varaa ostaa Mac, eikä tarvi haikailla "pelialustojen" perään...
erästyyppi kirjoitti:
Sitten kun aikuistut ja pelit ei jaksa enää kiinnostaa, vaan käytät aikasi mieluummin työntekoon ja verojenmaksuun, sitten sinulla on varaa ostaa Mac, eikä tarvi haikailla "pelialustojen" perään...
ihan kohta, kunhan herään ensin ja käännän kalsarit nurinpäin. Jos jaksan. No, ehkä sittenkin vapun jälkeen. Tai juhannuksen. Uskoisitko, että joulun jälkeen? Hyvä on, sinä päivänä kun poliitikot pitävät sanansa, jooko? Oikeasti, kuola valuu suusta joka kerta kun näen kaupassa 27 tuumaisen mäkin, mutta olen ihan vaan liian pihi ostamaan moista vehjettä niin kauan kuin tämä tädin vanha läppäri toimii. Tämä oli ilmainen ja minä kun saan orkut aina kun joku sanoo "ilmainen".
- terveydenhuoltoa
Eikö pitäisi saada päitä vadille kun todetaan että SAIRAALASSA käytetään Windowsia?
http://ww.abc6.com/Global/story.asp?S=12351281- tavatonta.
Kyllä näitä löytyy Suomestakin. HUS:ssa kokeiltiin jopa Vistaa!
http://www.tietokone.fi/uutiset/2007/vistaan_siirtyminen_epaonnistui_sairaaloissa
- Nollåtta
http://www.digitoday.fi/data/2010/04/22/ruotsin-viinakaupat-menivat-kiinni-mcafeen-takia/20105770/66
toivottavasti suomessa ei käy vastaavaa. mistä pentti-poika sitten saisi päivittäisen paloviinapullonsa?- Nollåtta
exergy kirjoitti:
Huoltoasemilta ei Lasoli lopu, Pentillä ei ongelmia logistiikan- tai työtaisteluiden vuoksi.
lasol on muuten hyvä aine. itselläkin on aina pullollinen autossa. saa missä olosuhteissa tahansa nuotion syttymään. no itse harvemmin saan kuivasta puustakaan nuotiota aikaiseksi ilman lasolia :)
toisaalta on se siltäkin varalta hyvä että jos pentin tapaa, niin saa tarjottua korkillisen.
aikoinaan kun helsingissä asuin, oli sörnäisten rantatien essolla tapaus jossa spurgu tuli sisälle.
osti 1,5 litran greippilimsan ja onko se juuri tuota lasolia mitä ne juo vai jotain muuta.
no siinä vielä mitään mutta tämän jälkeen spurgu otti pahvimukin ja käveli pöytään tekemään paukut.
tässä vaiheessa myyjä sitten ärähti spurgulle että meet kyllä pihalle juomaan noita.
näin jälkeen päin ajatellen tuli mieleen, että olikohan se sitten pentti jonka näin? - se olin mä.
Nollåtta kirjoitti:
lasol on muuten hyvä aine. itselläkin on aina pullollinen autossa. saa missä olosuhteissa tahansa nuotion syttymään. no itse harvemmin saan kuivasta puustakaan nuotiota aikaiseksi ilman lasolia :)
toisaalta on se siltäkin varalta hyvä että jos pentin tapaa, niin saa tarjottua korkillisen.
aikoinaan kun helsingissä asuin, oli sörnäisten rantatien essolla tapaus jossa spurgu tuli sisälle.
osti 1,5 litran greippilimsan ja onko se juuri tuota lasolia mitä ne juo vai jotain muuta.
no siinä vielä mitään mutta tämän jälkeen spurgu otti pahvimukin ja käveli pöytään tekemään paukut.
tässä vaiheessa myyjä sitten ärähti spurgulle että meet kyllä pihalle juomaan noita.
näin jälkeen päin ajatellen tuli mieleen, että olikohan se sitten pentti jonka näin?Muistan tapauksen, mut miten liittyy mac,arttuu.
- kieroutunut?
Nollåtta kirjoitti:
näin jälkeen päin ajatellen tuli mieleen, että olikohan se sitten pentti jonka näin?>...meet kyllä pihalle juomaan noita.
Ostapa kaljapullo niin et saa mennä pihalle juomaan sitä. ;) - Nollåtta
kieroutunut? kirjoitti:
>...meet kyllä pihalle juomaan noita.
Ostapa kaljapullo niin et saa mennä pihalle juomaan sitä. ;)no se vähän riippuu missä sen pullon juo. kyllä täällä maalla saa ryypätä ja vaikka sammua pihalle ihan vapaasti.
ei saatana edes toivoakaan että poliisi täällä valvoisi asioita, ei edes liikennettä.
armeija tuossa aamulla tutkaili ajonopeuksia ja 67 taisi olla 40-alueella maksimi mitä mitattiin.
armeijakaan ei voi puuttua kuin omiensa liikennerikkomuksiin joten kaaharit pääsi vähällä.
kyllä pitäisi olla joku laki että sotilaspoliisi saisi sakottaa siviileitäkin tai vaihtoehtoisesti vaikka saatana ampua kaaharin auton paskaksi.
tuo 67 40km/h alueella oli siis siviiliauto joka kaahasi siinä, armeijan omat autot ajoi siististi. ainakin sen jälkeen kun kännykällä soittelivat mokut toisilleen että tuossa tutkataan nopeuksia :D
- help me
Niin vaan on McAfee kaatanut koneen enkä osaa tehdä sille tarvittavia korjauksia. Palautus aikaisempaan toimivaan ajankohtaan ei autanut. Mitä ihmettä nyt teen???
- auttaa
ainakin seuraavaan katastrofiin saakka :/
- help me
auttaa kirjoitti:
ainakin seuraavaan katastrofiin saakka :/
mutta tarkoitatko McAfeen uudelleen asennusta vai mitä? Oon niin tietämätön näissä asioissa. Ja miten se tapahtuu? Mulla oli AVG virusohjelma eikä koskaan ongelmia ja nyt olin epähuomiossa joskus hyväksynyt tuon idioottimaisen McAfeen.
- maksaa?
Tästähän Windowsin TOC kipusi taas uuteen ennätykseensä.
"McAfeen mukaan ongelmaa on korjattu kellon ympäri siitä lähtien, kun se torstaiaamuna USA:n länsirannikon aikaa havaittiin."
http://www.tietokone.fi/uutiset/mcafee_puolustautuu_windows_xp_sotkussaan
Olis varmaan mukava panna laskua menemään kun tietäis vaan että kenelle. ;)- touhua.
McAfeen omat kustannukset on vain pisara meressä kun niitä verrataan suurten organisaatioiden taisteluun tuotantokatkojen kanssa.
- Justjootaas
http://s3.fi.gladiatus.com/game/
toimi, en kyllä ole ihan vakuuttunut noista haarniskahommista.
- uskoo...
...että McAfee ei tehnyt tätä yhteistyössä Microsoftin kanssa vaan joutuu muka pyytelemään anteeksi?
http://www.mtv3.fi/uutiset/mediait.shtml/arkistot/mediait/2010/04/1107336
Sehän tarkoittaisi sitä että örkintorjuntasoftia laitetaan jakeluun ilman että ensin kokeillaan itse. - Matti Viikate
Ikävämpi juttu yrityksen maineelle. Toisaalta runsas julkisuus ympäriinsä voi olla hyvästäkin.
http://mattiviikate.newsvine.com/ - paras?
"Jos viime viikon päivitys aiheutti ongelmia, voi vastaavan tilanteen mahdollisuuden aiheuttamasta jännityksestä siis nauttia ilmaiseksi kaksi lisävuotta."
http://sektori.com/uutinen/mcafee-korvaa-rahallisesti-päivityksen/9356/
Kuinka moni kestää jännityksen. ;) - c=3
McAfee lupaa maksaa korvauksia viallisen virustorjunnan viime viikolla aiheuttamasta tuhoista kotikäyttäjille. Jos yhtiö joutuisi maksamaan korvaukset muistakin aiheuttamistaan tuhoista, olisi se jo konkurssissa.
"Heille luvataan korvata kulut, joita koneen sekoamisesta on aiheutunut – kunhan kulut ovat järkeviä. McAfee voi esimerkiksi korvata kulut, jotka aiheutuivat käynnistä tietokonehuollossa.
Lisäksi McAfee tarjoaa ongelmista kärsineiden kotikäyttäjien virustorjuntaan ilmaisen kahden vuoden jatkolisenssin. Tarkemman ohjeet korvausten hakemisesta julkaistaan lähipäivinä.
Todellinen ongelma on kuitenkin toisaalla. Vain harvat kotikäyttäjät kärsivät ongelmista, sillä päivitys ehdittiin vetää pois ennen laajoja ongelmia.
Tilanne oli toinen yrityksissä. Lukemattomat yritykset ympäri maailman joutuivat suuriin ongelmiin, kun tietokoneita alkoi kaatuilla. McAfee ei ole luvannut korvata näitä vahinkoja."
http://www.tietokone.fi/uutiset/virustorjunnan_katastrofista_maksetaan_korvauksia- Karvanyrkki-Kallu
rahat säätiöidään Gates Foundationiin joka niillä puskee omaa geenimanipuloitua viljaa kehitymaiden asukkaille (=viljan maksaa YK ja UNICEF ja muut avustusjärjestöt). Tällainen se on tämä maailma jossa me nyt elämme. Hieno, eikö totta?
- milosevic
asiakkailleen siitä, että se on myynyt kelvotonta softaa heille. Vai onko asiakkaiden tyydyttävä siihen, että he itse omat aiheuttaneet ongelmansa sotkeuduttuaan yhtiön ohjelmien käyttämiseen.
- Ex pentti fani nro.1
onhan tuo paljon microsoftinkin syytä kun tekevät semmoisia tekeleitä jotka vaativat edes virustorjuntaa. Mutta siitä ei pääse mihinkään että suurin syyllinen on mcafee kun ei testannut päivitystään xp:ssä.
Liekö testaa päivityksiään missään windowsin eri muodoissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057