Essential petti!

makei

Kone täynnä skeidaa, voihan vitalis. Luotin liikaa Mikkisoftin tietoturvaan mutta pettihän se.

10

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seikkailin

      Internetin ihanassa maailmassa tuon kanssa ja vaihdoin takas maksulliseen ohjelmaan.Tosin käyttis piti asentaa uudestaan siinä välissä ;( Kai tuo Essentialkin kehittyy,jos käyttäjät vaan sallivat tietojen lähetyksen.

      • 17

        > Kai tuo Essentialkin kehittyy,jos käyttäjät vaan sallivat tietojen lähetyksen.
        >
        Pitäisi kyllä kehittyä kun ainoat vaihtoehdot ovat "Lähetetäänkö havaituista ohjelmistoista perustiedot vai laajemmat tiedot".


      • Norton 2010 onneksi
        17 kirjoitti:

        > Kai tuo Essentialkin kehittyy,jos käyttäjät vaan sallivat tietojen lähetyksen.
        >
        Pitäisi kyllä kehittyä kun ainoat vaihtoehdot ovat "Lähetetäänkö havaituista ohjelmistoista perustiedot vai laajemmat tiedot".

        olemassa.Ja sitä en vaihda.Paras mitä mörköjentorjuntaan löytyy.


    • dhgfvhgvhj

      et kone täys skeidaa?

      • makei

        Ihan jumissa. Lähettää kai roskapostia, tai en tiedä kun toi XP:n palomuuri ei ilmoita mistään. Essentials näyttä ilmoituksia koko ajan mutta ei kykene poistamaan. Mitä teen?


      • Mikki Pehmeä
        makei kirjoitti:

        Ihan jumissa. Lähettää kai roskapostia, tai en tiedä kun toi XP:n palomuuri ei ilmoita mistään. Essentials näyttä ilmoituksia koko ajan mutta ei kykene poistamaan. Mitä teen?

        Microsoft Security Essentials tarjoaa kotitietokoneellesi reaaliaikaisen suojauksen, joka tarjoaa suojan viruksilta, vakoiluohjelmilta ja muilta haitallisilta ohjelmistoilta.

        Microsoft Security Essentials on Microsoftin ilmaiseksi* ladattavaksi tarjoama ohjelmisto, jonka asentaminen ja käyttäminen on helppoa. Ohjelmisto pidetään aina ajan tasalla, minkä ansiosta voit olla varma, että tietokoneesi on aina suojattuna uusimmilla tekniikoilla. Näet helposti, onko tietokoneesi turvassa — kun ohjelmisto näyttää tietokoneen tilan vihreänä, sinulla ei ole syytä huoleen. Näin helppoa se on.

        Microsoft Security Essentials toimii automaattisesti ja tehokkaasti taustalla, minkä ansiosta voit käyttää Windows-tietokonetta haluamallasi tavalla — ilman keskeytyksiä tai pitkiä odotusaikoja.


      • kö ?
        Mikki Pehmeä kirjoitti:

        Microsoft Security Essentials tarjoaa kotitietokoneellesi reaaliaikaisen suojauksen, joka tarjoaa suojan viruksilta, vakoiluohjelmilta ja muilta haitallisilta ohjelmistoilta.

        Microsoft Security Essentials on Microsoftin ilmaiseksi* ladattavaksi tarjoama ohjelmisto, jonka asentaminen ja käyttäminen on helppoa. Ohjelmisto pidetään aina ajan tasalla, minkä ansiosta voit olla varma, että tietokoneesi on aina suojattuna uusimmilla tekniikoilla. Näet helposti, onko tietokoneesi turvassa — kun ohjelmisto näyttää tietokoneen tilan vihreänä, sinulla ei ole syytä huoleen. Näin helppoa se on.

        Microsoft Security Essentials toimii automaattisesti ja tehokkaasti taustalla, minkä ansiosta voit käyttää Windows-tietokonetta haluamallasi tavalla — ilman keskeytyksiä tai pitkiä odotusaikoja.

        Ei toi nyt ihan noinkaan mene.............


      • 10+17
        kö ? kirjoitti:

        Ei toi nyt ihan noinkaan mene.............

        Vika ei ole virustorjuntaohjelmassa vaan tyhmässä käyttäjässä.

        Ei ole vielä keksittu turvaohjelmaa joka automaattisesti estäisi kaikkien pöpöjen asentumisen koneelle.

        Käytä maalaisjärkeä netissä niin et saa pöpöjä koneeseen. Muista myös päivittää nettiohjelmien uusimmat versiot jolloin koneessasi ei ole turva-aukkoja ohjelmissa.

        Käyttäjä on tärkein tietoturvassa, ei virustorjuntaohjelma. Joillakin kokeneilla Windows käyttäjillä ei ole edes virustorjuntaohjelmaa koneessa.


      • Ideariihi?
        10+17 kirjoitti:

        Vika ei ole virustorjuntaohjelmassa vaan tyhmässä käyttäjässä.

        Ei ole vielä keksittu turvaohjelmaa joka automaattisesti estäisi kaikkien pöpöjen asentumisen koneelle.

        Käytä maalaisjärkeä netissä niin et saa pöpöjä koneeseen. Muista myös päivittää nettiohjelmien uusimmat versiot jolloin koneessasi ei ole turva-aukkoja ohjelmissa.

        Käyttäjä on tärkein tietoturvassa, ei virustorjuntaohjelma. Joillakin kokeneilla Windows käyttäjillä ei ole edes virustorjuntaohjelmaa koneessa.

        Laittaisin ilman muuta ja laitoinkin jo Essentialsin, mutta se löi XP pron rossessorista tehot tappiin ja teetti tosi kauan töitä sillä nopeudella, että sain pakitettua takaisin edelliseen torjuntaohjelmistoon. Tämäkin on sitä edellistä eli alkuperäistä tehosyöpömpi. Mikä mahtoi mennä Essentialsin kanssa vikaan?


      • Petteri.
        Ideariihi? kirjoitti:

        Laittaisin ilman muuta ja laitoinkin jo Essentialsin, mutta se löi XP pron rossessorista tehot tappiin ja teetti tosi kauan töitä sillä nopeudella, että sain pakitettua takaisin edelliseen torjuntaohjelmistoon. Tämäkin on sitä edellistä eli alkuperäistä tehosyöpömpi. Mikä mahtoi mennä Essentialsin kanssa vikaan?

        Tosi raskas ohjelma, hyydytti minunkin koneeni. Poistin Essentialin ja otin käyttöön Avira 10. Nyt konekin pelaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe