Tietäiskö kukaan hyvää 1st person shooteria grafiikoiltaan, pelattavuudeltaan..?
Hyviä PS2-pelejä?
abc, it's easy to 1
2
218
Vastaukset
Mites ois Black ? Itse ainakin oon tykännyt siitä! Jokusen kerran tullut pelattua läpi ... Ylimääräsenä lojuu ... :D Osta pois ;D Muitakin pelejä löytyis, sopuhintaan :D
- ggghh
Tony Hawks Pro Skater 3, Tony Hawks Pro Skater 4, MX VS ATV Unleashed, GTA San Andreas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1094066BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1522555Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1332116
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718