otteita uutislehdistä3

mie vua

1 ääni pudotti huoltorakennuksesta kokonaisen kerroksen.

Ruotsi lähettää kuuhun punaisen mökin.

Rakennustyömailla on nyt yli 1000 työntekijää 31:stä eri maasta. Suomalaisten osuus on 53%, puolalaisten 40%, saksalaisten 30% ja ranskalaisten 20%.

Mies sai yli 22.000e:n sakot veneiltyään 2,05e:n humalassa.

Sisäministeri lupaa että pelastushelikoptereille riittää töitä tulevaisuudessakin.

Elvis heräsi eloon malmin kirkossa.

Helmikuun kylmin lämpötila oli mitattu maaliskuussa sallassa

Kolin jäätie ympärivuotiseksi?

Kevätauringon paisteessa on tärkeää suojata silmät niin itseltä kun lapsiltakin.

Romania aikoo taistella prostituutiota vastaan laillistamalla sen.

Toisen poliisin uskotaan käyttäneen liikaa voimaa itse mellakassa ja toisen mellakan jälkeen kaupungilla.

Sänkykauppaan mennessä on hyvä varata aikaa ja kokeilla sänkyjä rauhassa yhdessä myyjän kanssa.

Suomen pahin ympäristöongelma on susi. Miksi vouhotetaan jostain sulavista jäätiköistä kun läheltäkin löytyy huolen aiheita?

Seinällä olevat sarvet ovat lieksasta - muisto isästä.

Uumajalaisten pattereissa saattaa tulevaisuudessa virrata lämpöä joka on tuotettu osittain kuolleilla kanoilla.

Kansallisoopperan ylikappelin mestari eroaa.

Tukholman kirkon menestyksen salaisuus: papit ulos kirkosta.

Poliisi lopetti hurjastelun hausjärvellä.

Kymmeniä pidätetty pakistanissa itsemurhaiskuista.

Sievisen lopettaminen säväytti urheiluvuotta.

Keuruulla järjestetään viikonvaihteessa lumettoman suomen sm hiihdot.

Yli 70 ihmistä kuoli autopommi iskussa irakissa mitä pidettiin yleisesti normaalina lukuna.

Suomalaisten maanpuolustuskeskustelu on samaa tasoa kun kahden kännisen hiiren jotka kapakasta poistuttuaan päättävät raiskata kissan.

Kristilliset sähköasennukset puh: *** *******

Tuloksettomana päättyneen elvytyksen jälkeen ruumispussiin siirretty potilas hengitti oudosti.

Palomieheen rakastuneen naisen lemmenliekki oli polttaa pubin.

Myydään puinen perämoottori ilman moottoria.

Auto hyppäsi hirven eteen.

Kukat kestävät kuivuuden kunhan niitä jaksetaan kastella.

Katolinen kirkko saattaa hyväksyä kondomin käytön tietyissä tilanteissa.

Nainen haukkui miestään pendolinoksi kun tämä oli vartin myöhässä. Mies puolestaan haukkui vaimoaan digiteeveeksi...

Hyvämuistiset vanhukset pystyvät kertomaan naapureistaan paljon enemmän kun mitä nykyiset tietosuojalait sallisivat.

Pendolinon pysähdysten puolesta aletaan kerätä kansalaisadressia.

Pahoinpitely vei työkyvyttömyyden.

Nokian vesi palaa normaaliksi.

Kesäkuussa ravataan säästöpankkiravit... heinäkuussa matka kesäteatteriin (housut pois).

Tällä lahjakortilla saa syödä kaksi ihmistä oman valinnan mukaan.

Universumin keskipiste on vääksyssä.

Osa varusmiehistä ei selviäisi taistelukentällä.

Kännykän ansiosta suomalaisessa kesässä on niin paljon keskeytettyjä yhdyntöjä että nokian voisi haastaa oikeuteen väestöpolitiikan murentamisesta.

Perjantaina kanerva kiisti kohutekstiviestit ja vaikeni. Eilen hän myönsi tekstiviestit ja kiisti perjantaina vaienneensa.

Tampereen hiippakunta on suomen yhdeksästä seurakunnasta suurin. Turun hiippakunnan jälkeen se on toiseksi suurin.

Sanotaanko perustuslaissa että ministerien pitää olla tomppeleiksi ja toheloiksi tunnettuja suomen kansalaisia?

Rivitaloasunto paloi päreiksi.

Rehtorin mukaan suurta vahinkoa ei aiheutunut sillä kyse oli ilmapistoolista ja luokkahuone oli muutenkin menossa remonttiin. Myös ammuskellut opettaja on siirtymässä tänä vuonna eläkkeelle.

Seksuaalikasvatus ei tyydytä opettajia.

Vaarallisempaa on jättää lapsi kahden kesken vanhempiensa seuraan kun koiran. Ainakin 10 lasta vuodessa kuolee vanhempiensa surmaamina.

0

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

        Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
        Valkeakoski
        58
        4274
      2. Sille yhelle vaa

        Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
        Ikävä
        92
        1705
      3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

        Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
        Kotimaiset julkkisjuorut
        41
        1269
      4. Farmasia valintakoe 2024

        Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
        Pääsykokeet
        48
        1119
      5. Onhan sulla

        Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
        Ikävä
        64
        1046
      6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

        Vai onko se sinusta niin, mies?
        Ikävä
        92
        707
      7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

        Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
        Ikävä
        40
        689
      8. Vielä yksi juttu

        Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
        Ikävä
        73
        688
      9. En tiedä huomasitko edes minua

        mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
        Ikävä
        32
        685
      10. On muuten meidän kylän poikia.

        Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
        Tornio ja Haaparanta
        6
        664
      Aihe