tekisi mieli löytää joku oikein himottava ja koukuttava roolipeli. osaisiko joku suositella jotain minulle hyvää?
haluaisin löytää jonkun pelin jossa olisi aivan törkeästi sisältöä ja valinnanvapautta. pelin ei tarvitse olla lainkaan uusi enkä grafiikoista välitä. joku ylhäältäpäin tai isometrisesti kuvattu olisi hyvä, en hae mitään oblivion tyylistä, vaan jotain vanhaa. tärkeää olisi että pelissä olisi sikana tavaraa ja skillejä olisi paljon ja ne olisivat monipuolisia. ei finalfantasyn kaltaisia juttuja. eniten pidän fantasiasta tai falloutin kaltaisesta spurgu skifistä. peli saa olla maksullinen, en hae välttämättä nettipeliä.
monia suosittuja nykyaikaisia kaupallisia tuotoksia olen kokeillut, mutta nyt haen jotain hieman erillaista.
etsin hyvää peliä
4
516
Vastaukset
- SUBERRRRRUNE
Kannattaa koittaa ainakin RuneScapea. Okei, aika moni sanoo et se on ihan paska ja ainoastaan homot pelaa sitä. Mutta. Runescapessa on paljon kaipaamiasi taitoja, ja tavaraakin on kiitettävät määrät. Grafiikka ei oo huippuluokkaa, mut eipähän tarvii olla mikään supertietokone tai 200M nettiyhteys. Ja Ilmaisversiossa on leveleitä mun muistaakseni 110 asti ja joitain perustaitoja, mut maksullisella serverillä saat levelit jo 136 ja taitojakin on enemmän (ja tottakai myös paremmat aseet ja armorit jne jne jne.).
- rane444
joo, sitä on tosiaan tullut jo pelattua ihan kiitettävästi :)
ei tosiaan huono, mutta etsin erillaista ja se on jo vanha tuttu.
ps: toi rane444 on mun vanha ukko
- Aurinkoonn
Eschalon Book 1, oli ainakin minun mielestäni tosi hyvä peli. Ehkä paremmin vähän vanhemmille pelaajille sopiva. Erittäin positiivisesti yllätti.
- sup7up
http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 Koikele tota =] Ja kaikki muutkin http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 KOKEILKAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh173976Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 67787
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538