etsin hyvää peliä

rane444

tekisi mieli löytää joku oikein himottava ja koukuttava roolipeli. osaisiko joku suositella jotain minulle hyvää?

haluaisin löytää jonkun pelin jossa olisi aivan törkeästi sisältöä ja valinnanvapautta. pelin ei tarvitse olla lainkaan uusi enkä grafiikoista välitä. joku ylhäältäpäin tai isometrisesti kuvattu olisi hyvä, en hae mitään oblivion tyylistä, vaan jotain vanhaa. tärkeää olisi että pelissä olisi sikana tavaraa ja skillejä olisi paljon ja ne olisivat monipuolisia. ei finalfantasyn kaltaisia juttuja. eniten pidän fantasiasta tai falloutin kaltaisesta spurgu skifistä. peli saa olla maksullinen, en hae välttämättä nettipeliä.
monia suosittuja nykyaikaisia kaupallisia tuotoksia olen kokeillut, mutta nyt haen jotain hieman erillaista.

4

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUBERRRRRUNE

      Kannattaa koittaa ainakin RuneScapea. Okei, aika moni sanoo et se on ihan paska ja ainoastaan homot pelaa sitä. Mutta. Runescapessa on paljon kaipaamiasi taitoja, ja tavaraakin on kiitettävät määrät. Grafiikka ei oo huippuluokkaa, mut eipähän tarvii olla mikään supertietokone tai 200M nettiyhteys. Ja Ilmaisversiossa on leveleitä mun muistaakseni 110 asti ja joitain perustaitoja, mut maksullisella serverillä saat levelit jo 136 ja taitojakin on enemmän (ja tottakai myös paremmat aseet ja armorit jne jne jne.).

      • rane444

        joo, sitä on tosiaan tullut jo pelattua ihan kiitettävästi :)

        ei tosiaan huono, mutta etsin erillaista ja se on jo vanha tuttu.

        ps: toi rane444 on mun vanha ukko


    • Aurinkoonn

      Eschalon Book 1, oli ainakin minun mielestäni tosi hyvä peli. Ehkä paremmin vähän vanhemmille pelaajille sopiva. Erittäin positiivisesti yllätti.

    • sup7up

      http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 Koikele tota =] Ja kaikki muutkin http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 KOKEILKAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe