etsin hyvää peliä

rane444

tekisi mieli löytää joku oikein himottava ja koukuttava roolipeli. osaisiko joku suositella jotain minulle hyvää?

haluaisin löytää jonkun pelin jossa olisi aivan törkeästi sisältöä ja valinnanvapautta. pelin ei tarvitse olla lainkaan uusi enkä grafiikoista välitä. joku ylhäältäpäin tai isometrisesti kuvattu olisi hyvä, en hae mitään oblivion tyylistä, vaan jotain vanhaa. tärkeää olisi että pelissä olisi sikana tavaraa ja skillejä olisi paljon ja ne olisivat monipuolisia. ei finalfantasyn kaltaisia juttuja. eniten pidän fantasiasta tai falloutin kaltaisesta spurgu skifistä. peli saa olla maksullinen, en hae välttämättä nettipeliä.
monia suosittuja nykyaikaisia kaupallisia tuotoksia olen kokeillut, mutta nyt haen jotain hieman erillaista.

4

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUBERRRRRUNE

Kannattaa koittaa ainakin RuneScapea. Okei, aika moni sanoo et se on ihan paska ja ainoastaan homot pelaa sitä. Mutta. Runescapessa on paljon kaipaamiasi taitoja, ja tavaraakin on kiitettävät määrät. Grafiikka ei oo huippuluokkaa, mut eipähän tarvii olla mikään supertietokone tai 200M nettiyhteys. Ja Ilmaisversiossa on leveleitä mun muistaakseni 110 asti ja joitain perustaitoja, mut maksullisella serverillä saat levelit jo 136 ja taitojakin on enemmän (ja tottakai myös paremmat aseet ja armorit jne jne jne.).

• rane444

joo, sitä on tosiaan tullut jo pelattua ihan kiitettävästi :)

ei tosiaan huono, mutta etsin erillaista ja se on jo vanha tuttu.

ps: toi rane444 on mun vanha ukko

• Aurinkoonn

Eschalon Book 1, oli ainakin minun mielestäni tosi hyvä peli. Ehkä paremmin vähän vanhemmille pelaajille sopiva. Erittäin positiivisesti yllätti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      91
      8355
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      96
      8012
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      173
      6170
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      14
      5393
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5208
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4265
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      4010
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4003
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3809
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      57
      3674
    Aihe