etsin hyvää peliä

rane444

tekisi mieli löytää joku oikein himottava ja koukuttava roolipeli. osaisiko joku suositella jotain minulle hyvää?

haluaisin löytää jonkun pelin jossa olisi aivan törkeästi sisältöä ja valinnanvapautta. pelin ei tarvitse olla lainkaan uusi enkä grafiikoista välitä. joku ylhäältäpäin tai isometrisesti kuvattu olisi hyvä, en hae mitään oblivion tyylistä, vaan jotain vanhaa. tärkeää olisi että pelissä olisi sikana tavaraa ja skillejä olisi paljon ja ne olisivat monipuolisia. ei finalfantasyn kaltaisia juttuja. eniten pidän fantasiasta tai falloutin kaltaisesta spurgu skifistä. peli saa olla maksullinen, en hae välttämättä nettipeliä.
monia suosittuja nykyaikaisia kaupallisia tuotoksia olen kokeillut, mutta nyt haen jotain hieman erillaista.

4

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUBERRRRRUNE

      Kannattaa koittaa ainakin RuneScapea. Okei, aika moni sanoo et se on ihan paska ja ainoastaan homot pelaa sitä. Mutta. Runescapessa on paljon kaipaamiasi taitoja, ja tavaraakin on kiitettävät määrät. Grafiikka ei oo huippuluokkaa, mut eipähän tarvii olla mikään supertietokone tai 200M nettiyhteys. Ja Ilmaisversiossa on leveleitä mun muistaakseni 110 asti ja joitain perustaitoja, mut maksullisella serverillä saat levelit jo 136 ja taitojakin on enemmän (ja tottakai myös paremmat aseet ja armorit jne jne jne.).

      • rane444

        joo, sitä on tosiaan tullut jo pelattua ihan kiitettävästi :)

        ei tosiaan huono, mutta etsin erillaista ja se on jo vanha tuttu.

        ps: toi rane444 on mun vanha ukko


    • Aurinkoonn

      Eschalon Book 1, oli ainakin minun mielestäni tosi hyvä peli. Ehkä paremmin vähän vanhemmille pelaajille sopiva. Erittäin positiivisesti yllätti.

    • sup7up

      http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 Koikele tota =] Ja kaikki muutkin http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 KOKEILKAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      173
      976
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      67
      787
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe