etsin hyvää peliä

rane444

tekisi mieli löytää joku oikein himottava ja koukuttava roolipeli. osaisiko joku suositella jotain minulle hyvää?

haluaisin löytää jonkun pelin jossa olisi aivan törkeästi sisältöä ja valinnanvapautta. pelin ei tarvitse olla lainkaan uusi enkä grafiikoista välitä. joku ylhäältäpäin tai isometrisesti kuvattu olisi hyvä, en hae mitään oblivion tyylistä, vaan jotain vanhaa. tärkeää olisi että pelissä olisi sikana tavaraa ja skillejä olisi paljon ja ne olisivat monipuolisia. ei finalfantasyn kaltaisia juttuja. eniten pidän fantasiasta tai falloutin kaltaisesta spurgu skifistä. peli saa olla maksullinen, en hae välttämättä nettipeliä.
monia suosittuja nykyaikaisia kaupallisia tuotoksia olen kokeillut, mutta nyt haen jotain hieman erillaista.

4

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUBERRRRRUNE

      Kannattaa koittaa ainakin RuneScapea. Okei, aika moni sanoo et se on ihan paska ja ainoastaan homot pelaa sitä. Mutta. Runescapessa on paljon kaipaamiasi taitoja, ja tavaraakin on kiitettävät määrät. Grafiikka ei oo huippuluokkaa, mut eipähän tarvii olla mikään supertietokone tai 200M nettiyhteys. Ja Ilmaisversiossa on leveleitä mun muistaakseni 110 asti ja joitain perustaitoja, mut maksullisella serverillä saat levelit jo 136 ja taitojakin on enemmän (ja tottakai myös paremmat aseet ja armorit jne jne jne.).

      • rane444

        joo, sitä on tosiaan tullut jo pelattua ihan kiitettävästi :)

        ei tosiaan huono, mutta etsin erillaista ja se on jo vanha tuttu.

        ps: toi rane444 on mun vanha ukko


    • Aurinkoonn

      Eschalon Book 1, oli ainakin minun mielestäni tosi hyvä peli. Ehkä paremmin vähän vanhemmille pelaajille sopiva. Erittäin positiivisesti yllätti.

    • sup7up

      http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 Koikele tota =] Ja kaikki muutkin http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 http://www.travian.fi/?uc=fi2_32867 KOKEILKAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe