Alexander Skarsgård

Vamppirella69

8

1528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patong

sano älä muuta...

• alleyesonalex
    • YouSexyThing

-biisi sopii tosiaan hyvin Alexille. True Blood oli alkuun ihan tylsä ja olin jo skipannut pari jaksoa, mutta ONNEKSI satuin katsomaan neljännen jakson, jossa Alexander tuli messiin. Tiedän etten ole ainut nainen (tai mies), joka tsiigaa TB:ia vain ja ainoastaan AS:n takia. Toki sarjakin on ihan ok, mutta jos Alex kirjoitetaan pois sarjasta niin meitsinkin kiinnostus sarjaan loppuu siihen.

• skarsgardianangel

AS ei jumitu True Bloodin kaltaisiin soopasarjoihin, vaan saa kunnon rooleja oikeista leffoista. Alexander olisi loistava juurikin sotilaan ym alpha male -rooleissa, koska hänellä on hyvän ulkonäön lisäksi riittävästi karmismaa esittämään suuria roooleja.

Jenkit on kuitenkin niin sisäänpäinlämpiävää ja ennakkoluuloista porukkaa, että lienee lähes mahdoton ennustaa Skarsgårdille tai kenellekään muullekaan skandinaaville vastaavaa sukseeta mistä esim. britti- ja aussitähdet nauttivat jenkeissä. Me pohjoismaalaiset ollaan vieläkin liian eksoottisia ja liian vapaamielisiä amerikkalaiseen makuun ;D

• youyou

Alexille tällä hetkellä. Kaikilla True Blood vakinäyttelijöillä on 7 vuoden soppari. Lisäksi Alex on mukana ensi vuonna julkaistavissa Straw Dogs- ja Lars von Tiersin ohjaamassa Melancholia -leffoissa. Tällä viikolla Alex on lisäksi signattu 2012 ilmestyvään sci-fi leffaan. Nämä kaikki leffat on ymmärtääkseni leffateatteri -levitykseen. Pohjoismailla ei ole tainnut ollakaan näin suurta staraa Hollywoodissa sitten Viggo Mortenssenin ja Ruotsilla ei Ingrid Bergamin jälkeen. Isabella Rosselinin tietty voi laskea puoliruåttalaiseksi. Tosin sexy Skarsilla on vielä matkaa edellisten meriitteihin, mutta suunta on oikea. Tätä miestä kestää katsella.

• E-Ei

Minusta tuossa kundissa on jotain todella epämiellyttävää... Onks toi esittänyt jossain leffassa jotain mielipuolta, siis jotain aivan sairasta tyyppiä?

• SkarsFan

on mieletön, intensiivinen näyttelijä joka karismallaan varastaa shown. Hän on haastatteluissa sanonut että haluaa nimenomaan esittää vaikeita, hämäriä, pimeitä yms tyyppejä. Ei siis ratsasta pelkästään ulkomuodollaan mikä onkin viisasta. Näyttelijätkin vanhenee ja leikellyt ja botoxilla pumpatatut tähdet ovat säälittävää katseltavaa.

• pattipää

Robert pattinson on edwardina TODELLA seksikäs, aawwsss sulan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe