Yasmine Hammamet ja Riu Marco Polo, millaisia kokemuksia paikasta? kiinnostais myös tietää onko yasmine hammametissä vielä merirosvolaivoja vai löytyykö ne nykyisin sieltä soussen suunnalta? Entä Friguian eläintarha, kannattaako 4- ja 2-vuotiaiden kanssa lähteä noihin edes sompailemaan?? Aurinkomatkat järjestää ainakin eläintarharetken, onko kellään ko. matkanjärjestäjän tästä matkasta kokemuksia?
YASMINE HAMMAMET
1
359
Vastaukset
- hamssu
alue mitä oivallisin lapsille, ihana pitkä rantabulevardi jonka kulkemiseen ei kyllästy viikossakaan ja liikenne ei niin vilkasta kuin hammametissä. kaikenlaista vempainta voi vuokrata, on hevosajelua, kurpitsavaunua ja sitten sellainen riksan tapainen pyörä jota ajetaan siis itse, muissahan on kuskit. ranta siisti ja leveä, hotelleilla omat alueet. marco polo sijaitsee venesataman vieressä, rauhallisessa paikassa, josta kävelee 10 min. keskusta-alueelle kaunista kukkakäytävää pitkin mikä täynnä kivoja ravintoloita ja jätskipaikkoja. itse hotellihan on uusi, am otti sen käyttöön loppusyksystä, vartijoita joka kulmalla joten rauhassa saapi olla.
merirosvolaivat lähtevät sään salliessa joka aamu tuossa 9 jälkeen ja palaavat jo kylläkin 1 jälkeen mikä on turhan aikaisin, niitä seilaa perätysten kolme tai neljä, lippuja myydään satamassa ja hotelleissa ynnä kadulla, musiikki pauhaa lujaa ja pojilla on kaikenlaista ohjelmaa. sitten on vielä medinan kyljessä carhage-land niminen seikkailumaa, jossa kaikkea kivaa lapsille ja aikuisillekin. sinne eläintarhaan voipi mennä joko am-retkellä tai ominpäin hammametin kaupungin rautatieasemalta, lippu ei paljon maksa ja juna pysähtyy eläintarhan omalla pysäkillä. hienon esitteen paikasta voi noutaa matkailupisteistä tai toimistoista.
joten kyllä lapsukaisille ja kaikille muillekin tekemistä löytyy. hyvää ja antoisaa matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882