Kuka muistaa missä sarjanumeroissa olivat aseet joita tuli reserviläisille silloin 90-luvun alkuvuosina?Onko tietoa mistä numerosta ne lähtivät ja mikä oli viimeinen.
Norinco 56s
6
921
Vastaukset
- sarja numeroitiin
001-600. Omani on ko sarjaa.
- Saksassa jumissa
Meni yksi tietämäni uusi Norinco hieman näiden sarjanumeroiden päälle eikä sitten kuulu sarjaan joten vielä kysyisin oliko näissä 600 ressu Norincossa lyöty joku erityinen tai ainakin erilainen merkintä kuin sen jälkeen tulleissa aseissa?Entä eroja,löytyykö niitä verrattuna näihin ressuille tuotuihin aseisiin vai onko ainoa ero vain se kun ei mahdu tuotuun numerosarjaan,Norincot eivät kai ole muuttuneet mihinkään suuntaan vaikka on jo vuosia tuotu?
- Veli radalta
Saksassa jumissa kirjoitti:
Meni yksi tietämäni uusi Norinco hieman näiden sarjanumeroiden päälle eikä sitten kuulu sarjaan joten vielä kysyisin oliko näissä 600 ressu Norincossa lyöty joku erityinen tai ainakin erilainen merkintä kuin sen jälkeen tulleissa aseissa?Entä eroja,löytyykö niitä verrattuna näihin ressuille tuotuihin aseisiin vai onko ainoa ero vain se kun ei mahdu tuotuun numerosarjaan,Norincot eivät kai ole muuttuneet mihinkään suuntaan vaikka on jo vuosia tuotu?
Vaikkakaan ei kai kaikilta osin paras valinta mutta hyvä ase kuitenkin.Kysyisinkin tähän aiheeseen liittyen kaasumännän suojaputken puhdistamisesta,miten tai millä teette sen?Jotain läpi tietenkin mutta mitä laitatte?Minä olen alkanut käyttää haulikon puhdistus sarjaa.
- sotahullu
Veli radalta kirjoitti:
Vaikkakaan ei kai kaikilta osin paras valinta mutta hyvä ase kuitenkin.Kysyisinkin tähän aiheeseen liittyen kaasumännän suojaputken puhdistamisesta,miten tai millä teette sen?Jotain läpi tietenkin mutta mitä laitatte?Minä olen alkanut käyttää haulikon puhdistus sarjaa.
Pistät jonkin rätin viritysjousen ympärille, öljyät sen ja käytät sitä hankaamiseen. Varo kuitenkin venyttämästä jousta. Se on mulla ainakin toiminut, jos ei ole ollut mitään muuta käsillä.
- Anonyymi
Moi ,osaako kukaan sanoa miten norincon 56s etukädensija vaihdetaan/puretaan?,jos laittaa esim muovisen sarjan tukkeineen???
- Anonyymi
Kaasuputki pois ja sen alta, eli etukädensijan yläpuolelta sieltä sisältä ruuvi auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947336- 1723741
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2412440- 482135
- 411988
- 471879
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251852- 601768
- 191763