Kuka muistaa missä sarjanumeroissa olivat aseet joita tuli reserviläisille silloin 90-luvun alkuvuosina?Onko tietoa mistä numerosta ne lähtivät ja mikä oli viimeinen.
Norinco 56s
6
1028
Vastaukset
- sarja numeroitiin
001-600. Omani on ko sarjaa.
- Saksassa jumissa
Meni yksi tietämäni uusi Norinco hieman näiden sarjanumeroiden päälle eikä sitten kuulu sarjaan joten vielä kysyisin oliko näissä 600 ressu Norincossa lyöty joku erityinen tai ainakin erilainen merkintä kuin sen jälkeen tulleissa aseissa?Entä eroja,löytyykö niitä verrattuna näihin ressuille tuotuihin aseisiin vai onko ainoa ero vain se kun ei mahdu tuotuun numerosarjaan,Norincot eivät kai ole muuttuneet mihinkään suuntaan vaikka on jo vuosia tuotu?
- Veli radalta
Saksassa jumissa kirjoitti:
Meni yksi tietämäni uusi Norinco hieman näiden sarjanumeroiden päälle eikä sitten kuulu sarjaan joten vielä kysyisin oliko näissä 600 ressu Norincossa lyöty joku erityinen tai ainakin erilainen merkintä kuin sen jälkeen tulleissa aseissa?Entä eroja,löytyykö niitä verrattuna näihin ressuille tuotuihin aseisiin vai onko ainoa ero vain se kun ei mahdu tuotuun numerosarjaan,Norincot eivät kai ole muuttuneet mihinkään suuntaan vaikka on jo vuosia tuotu?
Vaikkakaan ei kai kaikilta osin paras valinta mutta hyvä ase kuitenkin.Kysyisinkin tähän aiheeseen liittyen kaasumännän suojaputken puhdistamisesta,miten tai millä teette sen?Jotain läpi tietenkin mutta mitä laitatte?Minä olen alkanut käyttää haulikon puhdistus sarjaa.
- sotahullu
Veli radalta kirjoitti:
Vaikkakaan ei kai kaikilta osin paras valinta mutta hyvä ase kuitenkin.Kysyisinkin tähän aiheeseen liittyen kaasumännän suojaputken puhdistamisesta,miten tai millä teette sen?Jotain läpi tietenkin mutta mitä laitatte?Minä olen alkanut käyttää haulikon puhdistus sarjaa.
Pistät jonkin rätin viritysjousen ympärille, öljyät sen ja käytät sitä hankaamiseen. Varo kuitenkin venyttämästä jousta. Se on mulla ainakin toiminut, jos ei ole ollut mitään muuta käsillä.
- Anonyymi
Moi ,osaako kukaan sanoa miten norincon 56s etukädensija vaihdetaan/puretaan?,jos laittaa esim muovisen sarjan tukkeineen???
- Anonyymi
Kaasuputki pois ja sen alta, eli etukädensijan yläpuolelta sieltä sisältä ruuvi auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859