Löysin jo jotaki erikoismerkkejä. esim. Ø € $ £ ┐ ¿ mutta koiras/naaras merkkejä en löytäny. Tietääkö kukaan täällä on nämä saatavilla suomi näppikseltä.
erikoismerkit näppiksellä
7
5724
Vastaukset
ja riippuu täysin käyttöjärjestelmästä, miten ♀♂ saadaan aikaan. Mikähän se siellä mahtaa olla?
- º¹²³
kirjoitusohjelmilla on paikka mistä saa "Lisää" > merkkejä
toiseksi voi määritellä funktionäppäimiin,
tai Ctrl Vaihto Välilyönti, Alt Ctrl C ym yhdistelmiin merkkejä.
Osa merkeistä toimii Suomi 24, mutta tämähän ei toista kaikkia merkkejä. - Lotjauuno
Mikset hae merkkejä merkistöstä, suorita charmap ja koiras-naaras-merkit löytyy Arial-fontista.. ♫
- Lotjauuno
tai no ainakin ♀ tulee näppikseltä alt-näppäin pohjassa ja numpadista painamalla numerot 7 8 0
koirasta en iskenyt - Lotjauuno
Lotjauuno kirjoitti:
tai no ainakin ♀ tulee näppikseltä alt-näppäin pohjassa ja numpadista painamalla numerot 7 8 0
koirasta en iskenyt♂ no tulihan se koiraskin heti vierestä alt-näppäin pohjassa ja numpadista painamalla numerot 7 7 9
- merkki€rkki
Lotjauuno kirjoitti:
♂ no tulihan se koiraskin heti vierestä alt-näppäin pohjassa ja numpadista painamalla numerot 7 7 9
Pöytäkoneella niinki onnistu, mutta ei oleekkaa mulla läppärissä numeroita oikealla ja ylänumeroita ei noteeraa, mitässitte?
- →↓↑←
merkki€rkki kirjoitti:
Pöytäkoneella niinki onnistu, mutta ei oleekkaa mulla läppärissä numeroita oikealla ja ylänumeroita ei noteeraa, mitässitte?
mä tiiän vähä merkkejä mut en kuitenkaa halu sanoo mite tehää ny tulee:çœß§£¢€¿¡Ç&%※〒#♭♪±$¢¢£©®™∴∞→←↑↓
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854