Olen tässä vähän aikaa sitten ruvennut pelaamaan wowia ja haluaisin tietää mitän mage saa minionin.
WoW - Minion-apua
8
416
Vastaukset
Ei maget saa minioneita, sekotat varmaan nyt magen ja warlockin. :)
- TWP
Warlocilla sen ekan saa ainaski warloc trainerilta.
- laatikkopoika
maget saa minionin, mutta tarvii olla frost spec.
- magelvl68
talentti puusta saat jos pelaat frosti speckkii
- wow wow
mistä wowissa siis saa druidille karhun muodon (bear form)? mulla on 14 lvl druidi ja en saa sitä mistään ,eli mistä tai miten sen saa??
plase - sadfasffasdfas
wow wow kirjoitti:
mistä wowissa siis saa druidille karhun muodon (bear form)? mulla on 14 lvl druidi ja en saa sitä mistään ,eli mistä tai miten sen saa??
plaseSuosittelen lämpimästi tutustumista esim. www.wowhead.com sivustoon, josta löytyy joka classille omat foorumit ja näiltä vielä melko kattavat FAQt eri speccien pelaamiseen. Tässä nyt esim vastaus tuohon dudun karhu-muotoon, hordelle: http://www.wowhead.com/quest=6002
- Anonyymi
Paavo pesusieni
- Anonyymi
Idk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731