Olen tässä vähän aikaa sitten ruvennut pelaamaan wowia ja haluaisin tietää mitän mage saa minionin.
WoW - Minion-apua
8
490
Vastaukset
Ei maget saa minioneita, sekotat varmaan nyt magen ja warlockin. :)
- TWP
Warlocilla sen ekan saa ainaski warloc trainerilta.
- laatikkopoika
maget saa minionin, mutta tarvii olla frost spec.
- magelvl68
talentti puusta saat jos pelaat frosti speckkii
- wow wow
mistä wowissa siis saa druidille karhun muodon (bear form)? mulla on 14 lvl druidi ja en saa sitä mistään ,eli mistä tai miten sen saa??
plase - sadfasffasdfas
wow wow kirjoitti:
mistä wowissa siis saa druidille karhun muodon (bear form)? mulla on 14 lvl druidi ja en saa sitä mistään ,eli mistä tai miten sen saa??
plaseSuosittelen lämpimästi tutustumista esim. www.wowhead.com sivustoon, josta löytyy joka classille omat foorumit ja näiltä vielä melko kattavat FAQt eri speccien pelaamiseen. Tässä nyt esim vastaus tuohon dudun karhu-muotoon, hordelle: http://www.wowhead.com/quest=6002
- Anonyymi
Paavo pesusieni
- Anonyymi
Idk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991