RCI-nettisivut lomavarauksissa

Nyt meni hermot!

Vaikka olen satoja hotellihuoneita tilannut, niin enpä ennen ole törmännyt yhtä epäkelpoon ja epäselvään nettisivustoon kuin RCI.COM! Sivustojen laatijoilla ei ole alkeellisintakaan tietoa käyttäjäystävällisistä nettisivustoista. Aloita sieltä, aloita täältä, palaa sinne (ei voi palata suoraan) jne jne. Ei ihme, että ihmiset eivät osaa käyttää pisteitään, kun sivustot on niin huonot! Mikseivät ne voi olla niin kuin Ebookersilla, Supersaverilla, Travellinkilla tms. hotelleja/matkoja tarjoavilla firmoilla? Ilmoitat paikan, minne haluat mennä, ajankohdan milloin haluat mennä ja saat luettelon hintatietoineen toivomistasi kohteista. Siitä vain klikkaat haluamasi! Voi herrajumala, yritäpä tehdä tämä sama RCI-sivustolla! Yksistään kalenterin käyttäminen vie jo aikaa, kun ei voi olla tavallinen pudotuskalenteri, vaan jokainen kuukausi on kliksuteltava erikseen!
Tosi ärsyttävän monivaiheinen ja siitä johtuen hankalakäyttöinen sivusto. UUSIKAA SIVUSTONNE KÄYTTÄJÄYSTÄVÄLLISEMMÄKSI!!!

3

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaskaPaskaJokunen2

Kyseinen sivusto on aivan perseestä. Kuten koko viikko-osake/pistejärjestelmä.

• itunitunittu

Masentaa koko paska RCI kun yrität varata lomasi jonnekkin 2 vuoden päähän. Ei olis pitäny langeta koko paskaan!

• Muutamaklikkaus

Minulla toiminut moitteettomasti. Jo noin 40 nettivaraus RCI:n sivuston kautta. Nykyään varaan jopa iphonessa olevalla RCI apsilla lomia kun en kotikoneelle pääse. Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? Valitset maanosan, maan ja kuukauden ja saat satoja vapaita viikkoja mista valita. Voin käyttää suodattimia tarkentaakseni hakua jos haluan. Kun löydän mieleiseni, niin aukaisen booking.comin toiseen ikkunaan ja vertaan bookingin hintaa RCI:n hintaan. 90 %sesti RCI rutkasti halvempi. Jos booking voittaa varaan sieltä. Näin se toimii ainaskin minulla. Jäsen vuodesta 1996.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8194
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      425
      7234
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3713
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      146
      3382
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2884
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      45
      2408
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1966
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      30
      1620
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1487
    Aihe