Elikä olisin kysellyt onko kellään kokemusta bilteman 6x9 tai erillissarjasta??Meinasin itse tilata soittimen kyseisestä paikasta ja mahdollisesti kaiuttimet...
Halppis kaiuttimet?
5
2395
Vastaukset
- minä vaan
Enpä hirveempiä odotuksia antais noille bilteman tuotteille. Oli kyseessä soitin tai kaiuttimet. Mielummin ostaisin jotkut tunnetun merkin halpismallit. vaikkapa autostudiosta ostais paketin missä tulee soitin ja kaiuttimet mukana.
- no-toi-on-jo..
Varmaankin tilaat sieltä vain siksi, että niissä on huimia teholukuja!? Hanki edes se soitin tunnetummalta merkiltä. Biilteema laittaa oman nimensä kaikkiin myymiinsä kamoihin, joten se ei tee sitä tunnetuksi. Täytyy olla tyhmä jos ei noit biltema "laatu" juttuja ymmärrä.
- weldwerii
En tilaa minkään teholukemien perusteella vaan koska ovat halpoja ja kaverilla soitin mikä on rokannu hyvin. Vahvistimet ynnä konkat jo ennestään tallessa mut tuli myytyy subbarit kaiuttimet ja soitin pois ku muija valittelee et muksujen tavarat ei mahdu konttiin eikä mitään hirveen kalliita stereoita enää autoon tartte ku 2 pientä muksuu on ja jäkä jäkä :)
- welderii
weldwerii kirjoitti:
En tilaa minkään teholukemien perusteella vaan koska ovat halpoja ja kaverilla soitin mikä on rokannu hyvin. Vahvistimet ynnä konkat jo ennestään tallessa mut tuli myytyy subbarit kaiuttimet ja soitin pois ku muija valittelee et muksujen tavarat ei mahdu konttiin eikä mitään hirveen kalliita stereoita enää autoon tartte ku 2 pientä muksuu on ja jäkä jäkä :)
Ja kokemuksia moisista olisin vaan kyselly..
- nghm,bm,n
welderii kirjoitti:
Ja kokemuksia moisista olisin vaan kyselly..
itseläni oli nuo kyseiset 6x9 kaiuttimet biltemasta ja peruskaiuttimiksi soivat myös aivan hyvin mitkään kauhet tehopesäkkeethän ne eivät ole mutta kuuluvat ihan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693