sairasta

itse olen 43v ja minulla oli mopo jo 4v jolla sain kylläkin ajaa vain pihalla mutta jo 10v ajoin viritetyllä akka tunturilla yleisillä teillä alkuun ilman kilpiä ja myöhemmin kilpien kanssa,ennen oli kytätkin suvatsevaisia sanoivat vain että taluta mopo kotia äläkä aja sitä kun ikä ei riitä (15v) uhkasivat soittaa vanhemmille ja se riitti :-) nykyisin aivan sairasta hommaa kytätä jotai mopoilioita! niillä jos ei muuta tekemistä tässä valtiossa ole niin pitäis heti lakkauttaa 300 kytän virkaa tyhjänpäiväisenä virkana,tulisi niitä säästöjäkin.Ennen oli poliisit,mutta nykyisin turhanpäiväisiä nipottajia kaljupäisiä akkasa pieksäjiä/rattijuoppoja! ja tosi on!. Mitä vittua sillä on merkitystä jos skootteri kulkee vaikka 65km.tunnissa,kun ne on tehtaalla jo rakennettu kulkemaan 80km.tunnissa.ymmärrän lain säännökset,että niitä ei saa virittää,mutta vitun haileeko se on kulkeeko se 45 vai 60 ja vieläkö ne nyt laitetaan autojen joukkoon ajamaan niin??? kun monessa kaupungissa kielletään osin ajamasta osaa pyörätietä ja ei muutako autojen sekaan.haluaisin tähän vastauksia?

6

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeissään ?!?!

      Vahvasti epäilen että sinulla on asenneongelma (oikeastaan olen siitä varma), tästä syystä sinua ei tulisi päästää liikenteen sekaan. Taidat olla oikeasti pentu joka esintyy vanhempana ja puolustelee muita pentuja ja itseänsä virittelyn suhteen.

      • siis sinäkö purat hesassa kuormaa kärryperässä ja suoraan sanon sinulle että haista paska sano yksikin paikka hesan keskustassa jossa sinä ajat kärry perässä? ja purat kuormaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ainut jolla voit ajaa niin nupilla ja toiseksi sinne ei tarvitse ajaa kun idiootti me ajetaan sompasaareen tai nykyisin uuteen satamaan ja sinä vitun kyttä olen edelleen samaa mieltä että 300 virkaa on kytillä liikaa mopopoikien kyttäämiseen kun paljon tärkempiäkin asioita on tässä maassa ja piste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ja vastuun otan siitä,mutta en niitä mopopojista/tytöistä. ja toiset 300 virkaa pois poliiseilta jotka kyttäää harmittomia puistonpenkillä istuvia humalaisia ja yritetään niitä sakottaa kun ei niiltä koskaan mitään saa takaisin siis valtiolle ja toiset 300 virkaa heti pois eli yhteensä n:900 virkaa on aivan tyhjänpäiväsiä,koska kytät on niin saatanan typeriä akkasa pieksäjiä ja rattijuoppoja kavaltajia,mutta haluan keskustelua ja varsinkin sinulta joka olet typerys joka sensuroit minun viestejäni?


      • VastuuniTiedän
        jap_1 kirjoitti:

        siis sinäkö purat hesassa kuormaa kärryperässä ja suoraan sanon sinulle että haista paska sano yksikin paikka hesan keskustassa jossa sinä ajat kärry perässä? ja purat kuormaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ainut jolla voit ajaa niin nupilla ja toiseksi sinne ei tarvitse ajaa kun idiootti me ajetaan sompasaareen tai nykyisin uuteen satamaan ja sinä vitun kyttä olen edelleen samaa mieltä että 300 virkaa on kytillä liikaa mopopoikien kyttäämiseen kun paljon tärkempiäkin asioita on tässä maassa ja piste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ja vastuun otan siitä,mutta en niitä mopopojista/tytöistä. ja toiset 300 virkaa pois poliiseilta jotka kyttäää harmittomia puistonpenkillä istuvia humalaisia ja yritetään niitä sakottaa kun ei niiltä koskaan mitään saa takaisin siis valtiolle ja toiset 300 virkaa heti pois eli yhteensä n:900 virkaa on aivan tyhjänpäiväsiä,koska kytät on niin saatanan typeriä akkasa pieksäjiä ja rattijuoppoja kavaltajia,mutta haluan keskustelua ja varsinkin sinulta joka olet typerys joka sensuroit minun viestejäni?

        Olet jap_1 yksi huonoimmista trolleista jota täällä pyörii, tietäispä äitisi mitä tänne nettiin kirjoittelet. Yrittäisit edes jotenkin järkevästi ilmaista itseäsi jotta tekstejäsi ei tarvitsisi tulkita, mutta nyt olettaisin että itket siinä toisesta viestistä jota ei tässä ketjussa edes ole. Lukutaitosi on luultavasti samaa luokkaa kuin kirjallinen ilmaisusi joten taisit kyseisessä viestissä missata kohdan "Helsingissä ei edes saa ajaa yhdistelmällä joka paikkaan.", joten tuntuu oudolta että itket siitä asiasta. Tietenki tämä asia tuli sinulle uutena joten onhan sitä hyvä kerrata, hyvä jap_1! Kun vielä kasvat vähän niin kyllä sinusta kelpo rekkamies tulee! Pienenä lisäyksenä lupaa voi hakea kertaluontoisena Helsingin keskustaan jos tulee esim. taloudellisista syitä liian kallista toimittaa pelkällä nupilla, puhutaan siis erityiskuljetuksista joita et varmaankaan ole edes liikenteessä nähnyt? Tietääkö jap_1 mitä kautta näitä lupia haetaan, laitappa google sauhuamaan ja kerro miten se mielestäsi toimii, minä sitten kerron sinulle miten se oikeasti menee.

        Jatkakaamme keskustelua http://keskustelu.suomi24.fi/node/9022873 tuolla, jätetään tämä Lapsi ja nuori liikenteessä löpinät siihen mihin ovat tarkoitettu. Sinulta kun tuntuu asiat menevän hieman ohi aiheen. Luultavasti ihan asiallisesti ylläpito viestejäsi sensuroi.


      • Tosi Aikuinen
        jap_1 kirjoitti:

        siis sinäkö purat hesassa kuormaa kärryperässä ja suoraan sanon sinulle että haista paska sano yksikin paikka hesan keskustassa jossa sinä ajat kärry perässä? ja purat kuormaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ainut jolla voit ajaa niin nupilla ja toiseksi sinne ei tarvitse ajaa kun idiootti me ajetaan sompasaareen tai nykyisin uuteen satamaan ja sinä vitun kyttä olen edelleen samaa mieltä että 300 virkaa on kytillä liikaa mopopoikien kyttäämiseen kun paljon tärkempiäkin asioita on tässä maassa ja piste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ja vastuun otan siitä,mutta en niitä mopopojista/tytöistä. ja toiset 300 virkaa pois poliiseilta jotka kyttäää harmittomia puistonpenkillä istuvia humalaisia ja yritetään niitä sakottaa kun ei niiltä koskaan mitään saa takaisin siis valtiolle ja toiset 300 virkaa heti pois eli yhteensä n:900 virkaa on aivan tyhjänpäiväsiä,koska kytät on niin saatanan typeriä akkasa pieksäjiä ja rattijuoppoja kavaltajia,mutta haluan keskustelua ja varsinkin sinulta joka olet typerys joka sensuroit minun viestejäni?

        Sinä väität olevasi aikuinen ja oikeasti olet korvantakuset märkänä laahustava lökäpöksy finninaama. Ethän sinä osaa edes oikeinkirjoitusta! Tuotoksesi on tyypillistä teiniangstia jossa haukutaan poliisit ja kaikki sinulle vähänkin rajoja asettavat. Se on niin sekavaa riehumista, ettei sitä jaksa edes lukea. Sinä kuulut varmaan kasiluokkasi häirikköjengiin. Käy kuule vaikka lenkillä ja lopeta liiman haistelu niin voi olla, että tulee parempi olo sinullekin. Kukaan aikuinen ei ota purkauksiasi todesta, tiedoksi vaan.
        Katsotaanpas, mitä jap_1 vastaa.


    • No matter

      Asiaaa perkele! Kyllä virkavalta vähän liikaakin vääriin asioihin puuttumassa minunkin mielestä... Ette te aikuisetkaan osaa kunnolla liikeenteessä ajaa, kun täysiä urpoja liikenteessä!

      • VastuuniTiedän

        Täytyy myöntää ettei me aikuisetkaan osata, oikeastaan meistä aikuisista on enemmän haittaa ja vaaraksi liikenteessä kuin mopoikäisistä. Älkää nuoret ottako mallia, isona teistä voi tulla kunnon poliiseja ja näyttää mallia näille huonoille poliiseille jotka ovat lähes eläkeikässä kun astutte virkaan. Teissä on tulevaisuus ja meissä on paljon huonoja esimerkkejä joita ei kannata matkia (etenkään liikenteessä)! Tietenkin kokeneempia kannattaa kuunnella, mutta pitää muistaa aina ajatella omalla järjellä ettei huonot tavat tartu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe