Autonkuljettajaksihan voi opiskella oppisopimuksella, jos on vaadittava ajokortti. Mutta tietääkö kukaan voiko oppisopimukseen sisällyttää myös ajo-opetuksen samalla periaatteella kuin henkilöautokorttia "kotiopetuksella" ajettaessa (esim. äiti, isä tms. opettaa), sikäli jos se firman omistajalle ja muille sopii? Onko se lain sallimaa ja mahdollista?
Tietääkö joku?
<std<sh
1
373
Vastaukset
- Koulutustarkastaja
Oppisopimustoimisto ei maksa ajo-opetuksesta eikä ajokorteista työnantajille eikä opiskelijoille.
Ajo-opetusluvan myöntämisen ehtona on, että opettaja ja opetettava ovat saman perheen jäseniä.
Linkki poliisin sivuille:
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/E55D73546174947AC2256BC30045E6D0?opendocument
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739