Moi! Aivan aluksi turha kenenkään vastata että "LA:n downtonissa ei ole mitään"! Tuota olen usein kuullut ja L.A:ssa kolme kertaa käyneenä juuri tuo downtown on itselle jäänyt pelkäksi läpiajo paikaksi. Olisi kiva viettää tulevalla Losin reissulla päivä downtonissa, tutusta sen pilvenpiirtäjiin, ostosmahdollisuuksiin, puistoihin jne. Antakaa parhaat vinkit mihin kannattaa mennä. Onko noissa pilvenpiirtäjissä (esin. US BANK towerissa) jotain näköalapaikkaa? Kiitos vinkeistä.
Downtown
6
935
Vastaukset
- Lalalalalaaa
Ostosmahdollisuudet on meksikolaisten roina kaupat, aasialaisten rihkama tavarat ja juutalaisten korut. Puistoissa tulet tapaamaan paljon asunnottomia. Yö elämä on kuin saharassa. Paikka ei ole muuttunut mihinkään. Mee mielummin vaikkapa sinne UCLAn alueelle, missä on enemmän nuorisoa ja mahdollisesti myöskin menoa.
- ota kentältä
taksi ja sano, ett menee downtowniin jää sitt siihen kattomaan. löytyy paljon katottavaa.
- Autollako
Itse vuokraisin kyllä mieluummin auton. Taksilla ajelu maksaa hunajaa!
- jubu-
Autollako kirjoitti:
Itse vuokraisin kyllä mieluummin auton. Taksilla ajelu maksaa hunajaa!
Moi,
Ostospaikoista Down Townissa jäi mieleen tosiaan noi rihkamakaupat tms. joissa ei käyty sekä tavarartalo nimeltä macy's. Muuten urheilun ystävän siellä kannattaa käydä staples centerissä jonka vieressä on nokia plaza ja espn:än rakennukset (kaikki ovat kävelymatkan säteellä).
jossa kävimme. Me oltiin la.ssa 2 viikkoa. Mielestäni 1 viikko on liian lyhyt aika jos lentää Suomesta. Meijän hotelli oli Bewerly Hillsissä joka on viikon autolla ajelun perusteella la.n paras mesta (tosin riippuu mitä matkalta hakee). Bewerly Hillsissä on myös paljon ostospaikkoja (ostareita) joissa on edustettuina kaikki tunnetut merkit. Myös edullisia liikeitä on. Kuten muutkin on sanonu niin ilman
autoa l.a:ssa ei tee mitään. Kaduilla ei ole walk of famea lukuunottamatta juurikaan ketään.
Moottoriteillä on myös kiva ajaa kun saamaan suuntaan menee 8 kaistaa. Ruuhkia teillä on paljon mutta ei läheskään kokoajan. - ernoW
jubu- kirjoitti:
Moi,
Ostospaikoista Down Townissa jäi mieleen tosiaan noi rihkamakaupat tms. joissa ei käyty sekä tavarartalo nimeltä macy's. Muuten urheilun ystävän siellä kannattaa käydä staples centerissä jonka vieressä on nokia plaza ja espn:än rakennukset (kaikki ovat kävelymatkan säteellä).
jossa kävimme. Me oltiin la.ssa 2 viikkoa. Mielestäni 1 viikko on liian lyhyt aika jos lentää Suomesta. Meijän hotelli oli Bewerly Hillsissä joka on viikon autolla ajelun perusteella la.n paras mesta (tosin riippuu mitä matkalta hakee). Bewerly Hillsissä on myös paljon ostospaikkoja (ostareita) joissa on edustettuina kaikki tunnetut merkit. Myös edullisia liikeitä on. Kuten muutkin on sanonu niin ilman
autoa l.a:ssa ei tee mitään. Kaduilla ei ole walk of famea lukuunottamatta juurikaan ketään.
Moottoriteillä on myös kiva ajaa kun saamaan suuntaan menee 8 kaistaa. Ruuhkia teillä on paljon mutta ei läheskään kokoajan.The Standard hotellin katolla ulkoilmabaari, josta mahtavat näköalat.
http://www.yelp.com/biz/the-standard-rooftop-bar-los-angeles
- 37
Olin 10v. sitten LA:ssa. Hotelli oli Hollywoodissa, paljon turisteja sielläpäin. Downtownissa ei kyllä ollut paljon mitään, kävin mäkissä, kirjastossa ostamassa kartan ja kenkäliikkeestä ostin koriskengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892