vihasin steineriä

eukka meukka

kävin peruskoulun steinerissä ja olen syvästi katkeroitunut sitä kohtaan.
opetuksen taso oli erittäin heikkoa sekä yksinkertaista ja silti eivät nämä luuserit(oppilaat) ymmmärtäneet edes yksinkertaisia asioita
kun veljeni vaihtoi peruskouluun,hänen KA tippui 9:stä 6:seen
sitten se henkisyys...ei jumalauta mitä paskaa siellä syötettiin:mikaeljuhlaa syysjuhlaa valon tietä...normi hlö kysyisi nyt että mitä vittua sä saatanan hihhuli meinaat???
entä eurytmi sitten?mitä vitun hyötyä ``taideliikunnasta``oli? vastaus:ei paskan vertaa
pelkkää ajan tuhlaamista ja valon ja tulen ylistämistä.
opettajat olivat hourulasta karanneita skitsofreenikkoja,jopa minä osaisin opettaa paremmin
oppilaat puolestaan olivat jotain kehityshäiriöisiä vajakkeja jotka eivät oppineet edes 1 1=2(vai oliko se sittenkin kolme???)
sitten se sosiaalinen paine:missä koulussa oot?-oon stenieris.ai siellä vajakki koulussa??mä luulin et sä oot ihan normi...
annan neuvon teille vanhemmille että jos tourette syndroomainen lapsenne ei pärjää peruskoulussa,pistäkää se vajakkikouluun,ei steineriin.ja toiseksi joka tykkää steineristä henkisyyden takia tehköön itsemurhan ja palakoon helvetissä.
ja lopuksi:hitler oli paha ihminen,mutta hän sulki steinerin...

3

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • steiner22

Mulle taas yks oppilas kerto kuinka hän pitää Steineristä. Oli eka normi luokalla ja oliko se kutos luokalle mentäessä vaihto steineriin ja pitää siitä todella paljon. Kun normi koulusssa on vain käsitöitä/kuvamataide ja puutöitä, on steinerin koulus viel kivitöitä ja jotain muuta hän viel sano joita en nytten muista. Toinen hyvä asia mistä pidän on se, että joissakin steinereissä (ellei kaikissa) panostetaan siihen, että ei kiusata muita, toisin kuin normikouluissa, joissa ei välitetä koulukiusaamisesta. Minä en pidä yhtään normi koulusta, missä panostettiin vaan siihen että opiskelet, eikä oman polun löytämiseen niinkuin steinerissä. Mie kyllä kannatan steineriä. Steinerpäiväkodissa olen myös työharjoittelussa ja aivan paras päiväkoti mitä voi omalle lapselleen tarjota!!! Ei oo mitään valmis sontaa, vaan itse tehtyä luomu ruokaa. Lapset saa paljon rakkautta ja kiusaamiseen puututaan heti. Jokaisena päivänä eri teema, tekemistä on! Suosittelen kaikille lämpimästi. :)

• exsteineroppilas

minä olen käynyt steinerkoulun 2.lk:sta eteempäin 9.lk:lle asti :) koulua käydessäni olin aivan samaa mieltä kun ensimmäisen viestin kirjottaja, mutta näin jälkeen päin olen toisen viestin kirjoittajan kanssa suhtkoht samaa mieltä :) ja minä olen ihan normaali, en mikään vajokki enkä mikään superneroinsinööri =) Ei mitään itsekehumista, mutta tunnen kyllä ihmisiä jotak ovat ihan normaalin koulun käyneitä mutta silti järjeltänsä tyhmempiä kun minä, että oikein välillä suututtaa niiden "tyhmyys" kun eivät tajua helppoja ja yksinkertasiakaan asioita...

• Taitaa sinun ongelmasi olla vähän muualla kuin steinerkoulussa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe