Maailmassa on jo liiaksi lapsia ja tämän takia elävät äärimmäisessä köyhyydessä, lapsityövoimassa, hyväksikäytettävänä ja kuolevat jo ennen 15 ikävuotta... Mieti vielä kerran millaisen elämän pystyt lapselle tarjoamaan. Jos ei edes perus-taloudellisia asioita ole hoidettu kuntoon ja aiot kituutella sossun rahoilla yhteiskunnan parasiittina, et ole valmis vanhemmaksi.
Se vaati sitoutumista, vuosi toisensa jälkeen huolen pitoa ja hoivaa, yöllä heräämistä. Jos ei rahkeet riitä, kyllästyt lapseen kun se ei enää ole pieni pallero, se oppii puhumaan ja sillä on omat tarpeensa, etkä edes voi ostaa kunnon ravitsevaa ruokaa, virikkeitä ja vaatteita lapselle, ET OLE VALMIS VANHEMMAKSI!
Vauva!
4
1574
Vastaukset
- pirpeee
Hmmm.. No jos tuosta nyt yhtään lukee rivien välistä, niin vaan rikkaat uraihmiset tai hirveän perinnön saaneet ovat valmiita anhemmiksi!!
Itse olen siivoojan ja sähkömiehen tytär, minulla on neljä sisarusta. Koskaan ei ole puuttunut vaatteita päältä, ei kenelläkään meistä. Ja usein vielä ovat merkkivaatteita (toki vaatteita ei saatu joka viikko) Ja aina on ollut jääkaappi täynnä ruokaa! Ja ihan hyvässä kodissa asunut, vaikka vuokra-asunto olikin!
Itse asun tällä hetkellä vuokra-asunnossa olen työssä vain kaupassa mieheni on autoasentaja. Ikää löytyy 25 ja 24 Ja PieniPrinsessa on 4kk! Hyvin on riittänyt rahaa ruokaan, vaippoihin, vaatteisiin ja lainaakaan ei ole tarvinnut ottaa, kun ei tarvitse elää mitään luksuselämää ulospäin! Luksus elämä on näiden seinien sisäpuolella, minulla on perhe ja rakastava sellainen! - :):):):):)
jotain asiaakin????
- nyt heti
pitää poistaa, haloo seriffiiiiiii !
- ?
Eli siis kun ensin ollaan hyvätuloisia/keskituloisia, mutta toinen vanhemmista tai pahimmassa tapauksessa molemmat joutuvat työttömiksi ja sossun luukulle, niin lapset pitäisi tämän vuoksi ottaa pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346