Maailmassa on jo liiaksi lapsia ja tämän takia elävät äärimmäisessä köyhyydessä, lapsityövoimassa, hyväksikäytettävänä ja kuolevat jo ennen 15 ikävuotta... Mieti vielä kerran millaisen elämän pystyt lapselle tarjoamaan. Jos ei edes perus-taloudellisia asioita ole hoidettu kuntoon ja aiot kituutella sossun rahoilla yhteiskunnan parasiittina, et ole valmis vanhemmaksi.
Se vaati sitoutumista, vuosi toisensa jälkeen huolen pitoa ja hoivaa, yöllä heräämistä. Jos ei rahkeet riitä, kyllästyt lapseen kun se ei enää ole pieni pallero, se oppii puhumaan ja sillä on omat tarpeensa, etkä edes voi ostaa kunnon ravitsevaa ruokaa, virikkeitä ja vaatteita lapselle, ET OLE VALMIS VANHEMMAKSI!
Vauva!
4
1935
Vastaukset
- pirpeee
Hmmm.. No jos tuosta nyt yhtään lukee rivien välistä, niin vaan rikkaat uraihmiset tai hirveän perinnön saaneet ovat valmiita anhemmiksi!!
Itse olen siivoojan ja sähkömiehen tytär, minulla on neljä sisarusta. Koskaan ei ole puuttunut vaatteita päältä, ei kenelläkään meistä. Ja usein vielä ovat merkkivaatteita (toki vaatteita ei saatu joka viikko) Ja aina on ollut jääkaappi täynnä ruokaa! Ja ihan hyvässä kodissa asunut, vaikka vuokra-asunto olikin!
Itse asun tällä hetkellä vuokra-asunnossa olen työssä vain kaupassa mieheni on autoasentaja. Ikää löytyy 25 ja 24 Ja PieniPrinsessa on 4kk! Hyvin on riittänyt rahaa ruokaan, vaippoihin, vaatteisiin ja lainaakaan ei ole tarvinnut ottaa, kun ei tarvitse elää mitään luksuselämää ulospäin! Luksus elämä on näiden seinien sisäpuolella, minulla on perhe ja rakastava sellainen! - :):):):):)
jotain asiaakin????
- nyt heti
pitää poistaa, haloo seriffiiiiiii !
- ?
Eli siis kun ensin ollaan hyvätuloisia/keskituloisia, mutta toinen vanhemmista tai pahimmassa tapauksessa molemmat joutuvat työttömiksi ja sossun luukulle, niin lapset pitäisi tämän vuoksi ottaa pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä712575Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri641803IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl411737Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t251488- 911480
- 1391216
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171102Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624966Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa244940kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!17913