Minne lasten kanssa halvalla, rantalomalle, kaupunkiin? Rahaa on niukasti mutta silti täytyisi raskaan talven ja monien sairastelujen jälkeen päästä rentoutumaan mutta myös rennosti lasten kanssa nauttimaan? Kerro kokemuksistasi, hyviä matkavinkkejä, missä on ollut toimiva hotelli etc.
Lasten kanssa halvalla??
11
2378
Vastaukset
- Mikko
Suosittelen menemistä Cran Canarialle joko Las Palmasiin tai Playa del Inglesiin. Kummassakin hyvät rannat, mutta Inglesissä loistava lähes 10 Kkm pitkä hienohiekkainen ranta dyyneineen. Inglesistä löytyy lapsille kaikkea hauskaa ja aikuisille menoa. Esim neljälle hengelle hotellihuone ja lennot viikon paketti n.1600€
lue lisää vaikka:
www.aurinkomatkat.fi
www.tjareborg.com - asdfg
Bulgariassa Varnan kultahietikolle, 300 000 asukkaan Varna on 15 km päässä.
Romaniassa Mamaiaan, Constantan kaupunki ( 300 000 as.) 10-15 km päässä.
Molempiin maihin saa matkoja paljon halvemmalla kuin esim. Kreikkaan, Espanjaan. Hintataso todella halpa, hyvät rannat, ja paljon tekemistä myös lapsille.
Omakohtaista kokemusta ei vielä ole kun olen vasta itsekin menossa ensi kesänä.- äiti
inglesiin, ja lomamatkat / matkavekka edullisin matkatoimisto, ja palvelut on erinomaiset!
Ihanat rannat...
tai sitten Teneriffa ja Americas, siellä lämmintä ja aurinkoista. - realisti
On omakohtaisia kokemuksia.
Ihmettelen tuota "asdfg-ihmistä" joka uskaltaa suositella maita, joissa ei ole edes itse ollut ?!?
Suosittelen kokemuksesta Bulgariaa, olen neljä kertaa ollut lasten kanssa Kultahietikolla Varnan lähellä. Viihdyimme loistavasti.
Toisin kuin ko. nimimerkki oli tietävinään, kerron sinulle, että itse matkat eivät ole juurikaan halvempia, mutta paikan päällä on melkein puolet halvempaa kuin esimerkiksi Välimeren maissa.
Rannat ja alueet ovat puhtaat, siistit ja hyvät.
Tekemistä löytyy lapsille ja "työn raskaan raatamat ja stressaamat" voivat huoletta rentoutua siinä sivussa. - Anselmi
äiti kirjoitti:
inglesiin, ja lomamatkat / matkavekka edullisin matkatoimisto, ja palvelut on erinomaiset!
Ihanat rannat...
tai sitten Teneriffa ja Americas, siellä lämmintä ja aurinkoista.Unohda Teneriffa ja Americas. Oltiin siellä juuri ja paikka oli hirveän kallis! Ruoka maksoi enemmän kuin suomessa. Varsinkin ruokakaupat olivat kalliita. Ravintoloissa suurinpiirtein sama hintataso kuin suomessa. Muuten kyllä paikkana ok ja lapsille löytyy kaikkea kivaa.
- sibel
realisti kirjoitti:
Ihmettelen tuota "asdfg-ihmistä" joka uskaltaa suositella maita, joissa ei ole edes itse ollut ?!?
Suosittelen kokemuksesta Bulgariaa, olen neljä kertaa ollut lasten kanssa Kultahietikolla Varnan lähellä. Viihdyimme loistavasti.
Toisin kuin ko. nimimerkki oli tietävinään, kerron sinulle, että itse matkat eivät ole juurikaan halvempia, mutta paikan päällä on melkein puolet halvempaa kuin esimerkiksi Välimeren maissa.
Tekemistä löytyy lapsille ja "työn raskaan raatamat ja stressaamat" voivat huoletta rentoutua siinä sivussa.Olemme myös olleet lasten kanssa Bulgarin Kultahietikolla ja muutamassa muussa paikassa Bulgariassa. Siellä on todella hienot rannat ja lapsia on ajateltu monin tavoin: on erilaisia leikki- ja vesipuistoja, trampoliinijuttuja, leikkiveneitä, kasvomaalausta ja kaikkea muuta kivaa. Mutta yksi asia, missä rahakkaammankin täytyy olla silmät ja korvat auki, on se bulgarialisten "kusettaminen" laskuissa. Eli suosittelen paikkaa lapsiperheille, mutta laskekaa etukäteen ruoat, juomat, kaikki mitä ostatte ja sitten katsokaa kassakuitista, että mitään ylimääräistä ei ole peritty. Heillä kun sattui tuo kassakone olemaan joka paikassa "rikki" ja löi omiaan. Ja kun otatte taksin (hinta sovittava etukäteen) ja ajatte pois kaupungista 3-4 km päähän yliopiston lähelle, niin siellä voi syödä 70-80 % edullisemmin kuin hietikolla. Esim. meitä oli 3 aikuista ja 4 lasta, syötiin salaatit aikuisille, ruoat kaikille leipineen, sampanjapullo, limsat lapsille, teki yhteensä vajaa 10 euroa. Taksi muutaman "kopeekan". Ja yleensäkin todella huolellista rahankäyttöä ja -laskemista tarvitaan! Jopa omassa hotellissa sutkataan. Ei muuta kuin äitille rentouttavaa ja lapsille railakasta lomaa!
- dgdhfj
realisti kirjoitti:
Tekemistä löytyy lapsille ja "työn raskaan raatamat ja stressaamat" voivat huoletta rentoutua siinä sivussa.katsopa matkaesitteiden hintoja niin kyllä Bulgariaan pääsee huomattavasti halvemmalla kuin vaikka Kreikkaan.
- äiti+lapset
heipsis!!!! itse olimme viime kesänä bulgariassa koko perhe,2 3 ja paikan päällä oli todella edullista,ruoka oli hyvää,huoneisto hotelli galab oli tosi kiva,isoineen uima-altaineen ja rannallekkin vain 100m!! matkat sinne maksaa aika paljon perheeltä,mutta kannattaa valita kunnon huoneisto koska paikalliset hotellit on aika kamalia!viikon reissu oli kyllä todella halpaa elämistä paikan päällä,suosittelen! nyt olemme menossa turkkiin viikoksi perheemme kanssa ja saimme kyllä matkat puolet halvemmalla kuin bulgariaan! detur ja turkki taitaa olla niitä halvimpia vaihtoehtoja(hyvät lapsialennukset),ja paikan päälläkin on edullinen hintataso!! hauskaa lomaa sinulle ja lapsillesi!!!!!!!
- Zaida-Lee
Kas kun kukaan ei ole vielä suositellut Turkkia?!
Yli 10 vuotta Turkissa käyneenä voin lämpimästi suositella sitä edullisena lomapaikkana. Lapset olleet ½-vuotiaista lähtien mukana. Siellä on takuuvarmasti lämmintä, edullisia ostoksia ja myös
ruokailla voi edullisesti. Kesä-, heinä- ja elokuu ovat todella kuumaa aikaa, joten alkukesä tai syksy voi ihan pienten lasten kanssa olla mukavinta aikaa. Varaamalla huoneistohotellin, voit säästää paljon nimenomaan lasten kanssa! Kaupoista saa muroja, maitoa, jogurttia, voileipä-tarvikkeita, hedelmiä yms, joilla voi hoitaa aamiaisen ja iltapalan. Päivällä syö tosi edullisesti paikallisissa ruokapaikoissa sekä mm.
kebab-paikoissa syö edullisesti kebabia ja pitsaa.
Huom. tarkista kaupassa kaikki päiväykset, niin Turkissa kuin muuallakin, Suomessa nämä asiat toimii paljon paremmin! Iloista lomaa teille :o) - myös äiti..
sunny beach on halpa sopivasti nähtävyyksiä ja paljon tekemistä..kaikki on halpaa ja ruoka kohtuullista.englantia puhuvat heikosti mutta saksalla pärjää, paljon hoitoja, hierontaa manikyyriä ym.. suosittelen.. olin itse vime vuonna ja menen tänäkin vuonna uudestaan.ranta on puhdas ja kaunis hotellitaso omasta mielestäni hyvä, jo kolme tähteä tuntui erittäin siistiltä ja toimivalta.
- Norkkis
Gran canaria,bahia feliz ja hotelliks vielä monte feliz(finnmatkat). Siellä on paljon lapsiperheitä ja todella mukava hotelli. Kaupunki on rauhallinen ja lyhyt matka inglesiin missä menoa riittää. SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822