Hei ! Minua siis huolettaa penikseni koko lepotilassa, joka on lähellä mikropenistä vaikka koko en tiedä tarkkaa. Penikseni on seisokissa 15-16cm pitkä ja paksuudeltaan 12.5-13cm parhaimillaan ja itse olen 17v täyttänyt vähän aikaa sitten, mutta kun en kehtaa mennä saunaakaan kavereiden kanssa kun häiritsee penikseni pieni koko velttona. Se häiritsee tosi paljon, nimittäin kavereiden seurassa olen huomannut selvästi, että itselläni on pienin vehe. Spermaa on jo tullut ainakin pari vuotta ja partaakin on jo jonkun aikaa joutunut sheivaamaan ja ns. viiksiä. Eli nyt apua, mistä se voisi johtua tai mikä auttaisia vai onko mahdollista, että se vielä kasvaa?
Penis
35
7512
Vastaukset
- 21
Vielä voi kasvaa, älä viel hätäänny
- hätääntynyt!!!
Pituus ja paksuus tässä eniten huolettaa ku penikseni näyttää mittarimadolta velttona :S
- hessu1989
Ei kyllä paljon kasva tuossa iässä mutta eihän sulla ole edes pieni kalu toihan on aivan normaali ja jos pelkäät lepo kullia älä mene saunaan :D:D vittu terve jätkällä normi muna ja täällä itkee kokoa voi voi sulla on levossa pieni sanon sulle näin hanki vähän itsetuntoa niin siitä se lähtee...
- Ja seisokissa
sulla onkin ihan kohtalaisen iso muna.
http://www.huoltamo.com/?page=1633959&id=4088079
"Peniksen koko ei korreloi seksuaaliseen tyytyväisyyteen. Lääketieteessä pidetään peniksen mittaa normaalina, jos sen pituus levossa on yli 4 cm ja venytettynä yli 7 cm. Mitta otetaan häpyluun alareunasta peniksen kärkeen.
Euroopassa tehdyssä noin 1 000 miehen tutkimuksessa velton peniksen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm. Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9-19 cm). 76 %:lla miehistä penis oli erektiossa mitaltaan 12 - 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla se oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan peniksen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9-15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 - 14 cm).
Suurimmalla osalla miehistä, jotka luulevat tai pelkäävät peniksen olevan liian pienen, on penis kuitenkin normaaleissa rajoissa eli veltossa tilassa venytettynä yli 7 cm."
16 cm pitkää voi sanoa jo hyvällä syyllä isoksi, koska noin harvalla se on pitempi kuin 16 cm. Äläkä turhaan hätäänny, keskimääräinen erektiopituus Suomessa on ainoastaan 13 cm. Keskimääräinen lepokoko oli muistaakseni Suomessa 9 cm, mutta harvemminpa sillä lepokoolla on merkitystä.- Hätääntynyt!!!
Eihän se huoli ole erektio koossa vaan paksuudessa velttona. Ensinnäkin se on kuin mato ja toiseksi jännitän sen takia paljon suihkussa/saunassa ja se vielä pienentää kokoa. Mutta miten saisin jännityksen pois ja yleensä käyn salilla niin sen jälkeen penis on yllättävän pienenä kun menen suihkuun..
- asfdfd
HOHOHO vai 12,5 paksuudeltaan, sehän on melkeen yhtä paksu ku pitkä. taisit tarkottaa ympärysmittaa
- pieni muna
oon 17v ja puolen vuoden päästä 18v ja minuun muna on seisokissa 13.1cm/3cmpaksu voiko munani kasvaa vielä??
- 38
pieni muna kirjoitti:
oon 17v ja puolen vuoden päästä 18v ja minuun muna on seisokissa 13.1cm/3cmpaksu voiko munani kasvaa vielä??
En usko että kasvaa hirveästi mutta voi toki kasvaakkin jonkin verran itselläni oli sinun ikäisenä 15cm kalu ja 3,5cm paksuus ympärystä en tiedä nyt on 16cm ympärys 11cm ja paksuus 3,8-4cm olen tosi monta kertaa mitannu riippuu erektiosta mutta yleensä 4cm paksu.
Olin tosin viellä sinun ikäisenä murros iässä minulla vähän viivästyi se joten en tiedä kasvaako sinulla jos on murkku ikä mennyt ohi en usko että kasvaa.
pidä myös itseäni pieni munaisena sain vasta vähän aikaa sitten pillua ja ei ole muija valittanut mutta eipä hänkään ole muita paneskellut mutta kait jos isompaa sais niin minua haukuttaisiin ;S - 38
38 kirjoitti:
En usko että kasvaa hirveästi mutta voi toki kasvaakkin jonkin verran itselläni oli sinun ikäisenä 15cm kalu ja 3,5cm paksuus ympärystä en tiedä nyt on 16cm ympärys 11cm ja paksuus 3,8-4cm olen tosi monta kertaa mitannu riippuu erektiosta mutta yleensä 4cm paksu.
Olin tosin viellä sinun ikäisenä murros iässä minulla vähän viivästyi se joten en tiedä kasvaako sinulla jos on murkku ikä mennyt ohi en usko että kasvaa.
pidä myös itseäni pieni munaisena sain vasta vähän aikaa sitten pillua ja ei ole muija valittanut mutta eipä hänkään ole muita paneskellut mutta kait jos isompaa sais niin minua haukuttaisiin ;SJa älä usko tuohon keskipituus hommaan aivan sama mitä nää täällää sanoo minulla on levossa 10-12cm ja sen aivan törkeän pieni muihin verrattuna ja moni kaverini on myös sanonut että heillä kaikilla semmonen 17cm-19cm kalu joten en todellakaan usko tuohon 13 cm suomalaiseten keskipituuteen hahah :D
- Oikeeesti...
38 kirjoitti:
Ja älä usko tuohon keskipituus hommaan aivan sama mitä nää täällää sanoo minulla on levossa 10-12cm ja sen aivan törkeän pieni muihin verrattuna ja moni kaverini on myös sanonut että heillä kaikilla semmonen 17cm-19cm kalu joten en todellakaan usko tuohon 13 cm suomalaiseten keskipituuteen hahah :D
Oli se todellinen keskipituus mitä tahansa (se muuten on just se mitattu) niin mikä ihmeen ohje tuo "älä usko" on? Siis miksi ei pitäisi uskoa? Mitä haittaa on siitä, että uskoo penisten keskipituuden olevan X? Kuuluuko tämä yleissivistykseen ja testataanko tätä jotenkin, eli senkö takia pitäisi olla tarkka siitä, ettei saa väärää informaatiota, ettei reputa kokeessa? Vai voiko penistä omalla suorituksellaan kasvattaa, että yrität vähän niin kuin tsempata asettamalla riman riittävän korkealle, ettei kaveri suotta tyydy siihen 13 senttiin, vaan voittaa mielenlujuudella itsensä ja kasvattaa vielä pari senttiä lisää? Herää jo pahvi.
Ja edelleenkin, kukaan ei myönnä julkisesti peniksensä olevan 13 cm pitkä, vaan valehtelee sujuvasti pari senttiä ekstraa, jos joku nyt on niin urpo, että kysyy asiaa. Toisekseen ne, joilla on iso muna huutelevat asiasta kyllä mielellään niin palstoilla kuin baarissakin. Jo pelkästään tästä syystä se mielikuva asiasta on väärä, eli puheet ovat vääristyneet suurempiin päin. Ja sen löysän munan mittailun voit unohtaa ihan kokonaan ellet ole keksinyt miten sillä löysällä penetroidaan nainen. Itsellä tulee löysään pituuteen päälle kymmenen senttiä lisää mittaa erektiossa. Koitapa siitä arvailla kummalla meistä on pidempi löysänä/erektiossa. - jeejeeeeeeeeeeeeeeee
Oikeeesti... kirjoitti:
Oli se todellinen keskipituus mitä tahansa (se muuten on just se mitattu) niin mikä ihmeen ohje tuo "älä usko" on? Siis miksi ei pitäisi uskoa? Mitä haittaa on siitä, että uskoo penisten keskipituuden olevan X? Kuuluuko tämä yleissivistykseen ja testataanko tätä jotenkin, eli senkö takia pitäisi olla tarkka siitä, ettei saa väärää informaatiota, ettei reputa kokeessa? Vai voiko penistä omalla suorituksellaan kasvattaa, että yrität vähän niin kuin tsempata asettamalla riman riittävän korkealle, ettei kaveri suotta tyydy siihen 13 senttiin, vaan voittaa mielenlujuudella itsensä ja kasvattaa vielä pari senttiä lisää? Herää jo pahvi.
Ja edelleenkin, kukaan ei myönnä julkisesti peniksensä olevan 13 cm pitkä, vaan valehtelee sujuvasti pari senttiä ekstraa, jos joku nyt on niin urpo, että kysyy asiaa. Toisekseen ne, joilla on iso muna huutelevat asiasta kyllä mielellään niin palstoilla kuin baarissakin. Jo pelkästään tästä syystä se mielikuva asiasta on väärä, eli puheet ovat vääristyneet suurempiin päin. Ja sen löysän munan mittailun voit unohtaa ihan kokonaan ellet ole keksinyt miten sillä löysällä penetroidaan nainen. Itsellä tulee löysään pituuteen päälle kymmenen senttiä lisää mittaa erektiossa. Koitapa siitä arvailla kummalla meistä on pidempi löysänä/erektiossa.en oo varma onko se murkku ikä menny jo ohi kun kivekset kään ei ole kovin suuret
- 38
jeejeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
en oo varma onko se murkku ikä menny jo ohi kun kivekset kään ei ole kovin suuret
Koitapa siitä arvailla kummalla meistä on pidempi löysänä/erektiossa.
Sanoinko että minulla on iso muna sanoin että älä usko noihin keskimittoihin se on minun mielipiteeni. enkö saa kertoa omaa mielipidettä? toisin kun sinä se muuten on se joojoo saat saat 10 cm lisää löysään joojoo saat saat ei kiinosta vittuakaan.
Kyllä se vaan on niin että ei se 16cm ole edes iso onko edes keskimittaa en usko siis minulla esim 16cm kyllä vain olen pienin mitä olen saunassa tai muualla yleensä nähnyt ehkä 8/10 ovat isompia kun minä ja rutkasti.
Mutta minä olen jo hyväksynyt että olen suht. pieni munainen oletko sinä kun rupeat täällä muille kertoilemaan että keskimitat ovat 13cm hahah taidat olla vain itse myös pieni munainen hyväksy tosiasia keskimitta 17-19cm - öjkbadfökjndf
38 kirjoitti:
Sanoinko että minulla on iso muna sanoin että älä usko noihin keskimittoihin se on minun mielipiteeni. enkö saa kertoa omaa mielipidettä? toisin kun sinä se muuten on se joojoo saat saat 10 cm lisää löysään joojoo saat saat ei kiinosta vittuakaan.
Kyllä se vaan on niin että ei se 16cm ole edes iso onko edes keskimittaa en usko siis minulla esim 16cm kyllä vain olen pienin mitä olen saunassa tai muualla yleensä nähnyt ehkä 8/10 ovat isompia kun minä ja rutkasti.
Mutta minä olen jo hyväksynyt että olen suht. pieni munainen oletko sinä kun rupeat täällä muille kertoilemaan että keskimitat ovat 13cm hahah taidat olla vain itse myös pieni munainen hyväksy tosiasia keskimitta 17-19cmTaidat kuulua siihen joukkoon suureen, jossa peniksen mittaamisesta ja asian vatvomisesta kehittyy pakkomielle. Onneksi olkoon! Edessä unettomia öitä, hajonneita suhteita ja lukemattomia tuhlattuja euroja peniksenkehittimiin, pillereihin ja voiteisiin. Jokaisella on ristinsä kannettavana.
P.S. On sulla tarkka silmä kun erotat mitat senttien tarkkuudella saunassa vilkaisemalla.
P.P.S. Käyt kyllä ihme saunoissa kun siellä miehet kulkevat muna pystyssä. - keskipituus on
38 kirjoitti:
Mutta minä olen jo hyväksynyt että olen suht. pieni munainen oletko sinä kun rupeat täällä muille kertoilemaan että keskimitat ovat 13cm hahah taidat olla vain itse myös pieni munainen hyväksy tosiasia keskimitta 17-19cmSuomessa 13,52 cm. Tiedoksesi, että missään maailman maassa ei keskipituus ole mainitsemaasi 19 cm. Joillakin tummaihoisilla afrikkalaisilla heimoilla se on 17 cm, mutta muualla maailmassa se on korkeintaan 15 cm tai vähän sen yli.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg - kylänäino
38 kirjoitti:
Ja älä usko tuohon keskipituus hommaan aivan sama mitä nää täällää sanoo minulla on levossa 10-12cm ja sen aivan törkeän pieni muihin verrattuna ja moni kaverini on myös sanonut että heillä kaikilla semmonen 17cm-19cm kalu joten en todellakaan usko tuohon 13 cm suomalaiseten keskipituuteen hahah :D
valehtelevat
- Käytän mutten mittaa
Ei lepopituus kerro alkuunkaan sitä kuinka iso kalu on seistessä. Periaatteessa levossa lyhyt tai pitkä, niin keskimäärin molemmat ovat pystyssä ollessaan samoilla mitoilla. Eikä niillä saunassa ole merkitystä, käytössä ollessa se merkitys vasta korostuu. Eikä kavereille tarvitse seisonta mittoja kertoa. Ja jos kertoo, voi laittaa sentin tai kaksi mittaa lisää. Vai annatko kaverien tarkistaa mittojen paikkaansa pitävyyden? Ja jos naiset mittaavat, ei niiden puheisiin voi luottaa koskaan tässä asiassa. Harvemmin on mittanauhaa mukana, kyllä ne ovat aina arvio mittoja. Kukaan ei voi niitä 100% varmasti varmistaa. Pituus ei ole pääasia, se miten käyttää sitä mitä on sulle suotu, merkkaa eniten.
- japerorooo
Noi on niintä höpö höpö mittoja hei kaikki selvä järkiset aikuiset tietävät että 9,6 esim stondiksessa jollain korealaisilla ei voi olla mitenkään mahdollista :D:D peniksen testi tuloksia huijataan se on ollut selvää alusta asti :D
- japeroroo
japerorooo kirjoitti:
Noi on niintä höpö höpö mittoja hei kaikki selvä järkiset aikuiset tietävät että 9,6 esim stondiksessa jollain korealaisilla ei voi olla mitenkään mahdollista :D:D peniksen testi tuloksia huijataan se on ollut selvää alusta asti :D
PS ketjun aloittajalla on keskiverto penis juuri prikulleen luulisin että se 16cm ja 13cm ympärys on lähelle keskiarvoa
- sheikkiheilli
japeroroo kirjoitti:
PS ketjun aloittajalla on keskiverto penis juuri prikulleen luulisin että se 16cm ja 13cm ympärys on lähelle keskiarvoa
Viellä lisää ajatelkaa jos korealaisilla on 9.6 keskimitta huom keskimitta heillä olisi viellä pari senttiä pienempiä esim 7cm todella paljon stondiksessa :D:D miettikään nyt ihan tosissaaaan :D
- ei ole keskiverto
japeroroo kirjoitti:
Vaan keskivertoa isompi. Mutta peniksen keskipituudesta saa monesti vääriä käsityksiä. On todistettu, että peniksen keskipituus on pienempi, kuin mitä miehet sen luulevat olevan. Lisäksi monesti penis mitataan väärin. Kyllähän sivusta mittaamalla saa helposti penikseen lisää 2-3 cm pituutta ja jotkut mittaavat peniksensä persvaosta asti. Kyllähän ne lukemat silloin kasvavat yllättävän suuriksi, mutta nuo lukemat eivät ole tieteellisesti luotettavia tai oikeita. Kaikki jotka epäilee sitä 13 cm keskipituutta, niin laittakaapa vaikka viivotin pöydälle ja katsokaa siitä niin huomaatte, että ei se 13 cm mitenkään lyhyt ole.
Tuossakin todistetaan peniksen keskipituus.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1639231
Kysymys:
"Onko keskiveropeniksen pituus erektiossa noin 15 senttiä?"
Vastaus:
"Keskiverto on vähän vähemmän, noin 13 senttiä, mutta koot vaihteleva niin isompaan kuin pienempäänkin."
Lisäksi on myös havaittu, että netti ja keskustelupalstat kasvattavat peniksen kokoa kummasti. Netissä kun tuo yli 20 senttiäkin näyttää olevan aivan tavallinen lukema. :D - tiedoksesi vielä
japerorooo kirjoitti:
että tuossa tutkimuksessa miehet olivat mitanneet ja ilmoittaneet peniksensä koon itse. Ainakin Suomessa on rehellistä porukkaa.
- kuuselakyrpä
tiedoksesi vielä kirjoitti:
että tuossa tutkimuksessa miehet olivat mitanneet ja ilmoittaneet peniksensä koon itse. Ainakin Suomessa on rehellistä porukkaa.
No niin siellä jossain maissa oli 17,91cm keskimitta sehän on se 18cm :D elikkä en ollutkaan väärässä
- 20
kuuselakyrpä kirjoitti:
No niin siellä jossain maissa oli 17,91cm keskimitta sehän on se 18cm :D elikkä en ollutkaan väärässä
varmaan kuudessa maassa 17cm keskimitta tuon alemman linkin mukaan ja muissa suunnileen 15-16cm ja koreassa ja jossain pienessä olisiko pakistan 9-9cm että kyllä se 16cm taitaa olla se keskimitta :D voivoi kun alkaa 13 cm vituttaa hahahahahahah
- keskimitta vaihtelee
20 kirjoitti:
varmaan kuudessa maassa 17cm keskimitta tuon alemman linkin mukaan ja muissa suunnileen 15-16cm ja koreassa ja jossain pienessä olisiko pakistan 9-9cm että kyllä se 16cm taitaa olla se keskimitta :D voivoi kun alkaa 13 cm vituttaa hahahahahahah
maittain. Suomessa 13 cm penis on normaalipituinen, jossain lämpimässä maassa sellainen olisi pieni ja Koreassa sellainen olisi iso. Elikkä kyllä 13 cm on normaali täällä Suomessa, jossain 18 cm keskipituuden maassa se olisi eri asia.
- Smileyyy6
Sulla on just hyvän kokoinen. Älä häpeile. :)
- Normaalikko
Itellä mitat on (pituus/ympäryysmitta/paksuus) 11.5/11/3.5, täytin runsas kuukaus sitten 15.
Jos mulla olis tuo 13cm, niin olisin tyytyväinen.
Velttona mulla on 6-7, kylmässä alle 5cm.
Milloin peniksen kasvu loppuu?
Onko penis pari senttiä pitempi silloin, kuin viime käteen vedosta on pitkä aika?
Kuinka pitkä aika noin, kuukausi, viikkoja? - kylkyl
Normaalikko kirjoitti:
Itellä mitat on (pituus/ympäryysmitta/paksuus) 11.5/11/3.5, täytin runsas kuukaus sitten 15.
Jos mulla olis tuo 13cm, niin olisin tyytyväinen.
Velttona mulla on 6-7, kylmässä alle 5cm.
Milloin peniksen kasvu loppuu?
Onko penis pari senttiä pitempi silloin, kuin viime käteen vedosta on pitkä aika?
Kuinka pitkä aika noin, kuukausi, viikkoja?Olen reilu 16.v ja parin kk päästä täytän 17. Tirrini on levossa 7.5cm ja erektiossa 14.5 karvoitusta ei hirviänä ole. Mikäs vittu vialla??? Eikai vaan mikropenis.... Vähän kyl paineta pukkaa kun armeijaki edessä ja kaikki...
- MC
vittu mikä minimunaparatiisi tää artikkeli :D kaikki pikkupippelit sanoo ettei koolla oo väliä katotaapa sitte ku iskee se yli 20 senttine muijas sisää...
- heh hehhehhe
Joo on 13cm paksu hahahaha :D Ei vittu mikä tappi.
Joo ei varmana ole hehe. - Kiinostunut1234
Olen 15v ja munani on 17,5cm pitkä ja 4,2cm paksu. Onko tuo sopiva niihin hommiin :) asiallisia vastauksia kiitos
- Huolestunut12345
Oon 13 juuri täytin kuukausi sitten mun muna on 8,2 cm velttona ja 12,7 cm stondikses onko tää normaalin kokone?
- Slendernam
Olen 14v ja esillä oleva pituus mitattuna pötköstä seisokissa on 9,5cm. Minusta se on vähän. Mutta eipähän ole sentään totaalisesti mini. Harmittaa kyllä "mikropeniksen" omaavien ihmisten puolesta kuitenkin kun lukee näitä viestejä. Toinen juttu: oli aika jännä saada muutama päivä sitten eka siemensyöksy. Olin sängyssä makaamassa ja vähän tyydyttelemässä nukkumaanmenoaikaan ja sitten jonkun ajan kuluttua huommaan jotain märkää käsissä ja peitossa. Menen sitten vessaan ja pistän valot päälle. Sitten huomaan vehkeen ja käsien olevan märkiä jostain valkoisesta tahmeasta töhnästä. :
- hahhaha
vitun pieni munaiset paskapäät olen 15 penikseni on 19cm so fck off
- 14v pooka
Ei saatana xD miten kaikilla sivuilla melkein täysikäisillä on noin lyhyt penis? Itse olen 14v ja penis on erektiossa 19cm
- 14v pooka
Oikeastaan 20
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804