Eli mitä mieltä olette varustelekasta? Huonoja hyviä kokemuksia? Itse olen ostanut sieltä käytännössä kaikki airsoft taisteluvarusteeni.
Varusteleka
16
4514
Vastaukset
- Cullin
Omistan vain hyviä kokemuksia tuolta. Kaikki tilaamani tavara on tullut nopeasti, ja kiitettävästi perille saakka.
Koko myymälässä on aivan helvetisti varustetta. Ja täähän taitaa olla Suomen suurin, tai jotain. - sdfgäöäö
Suosittelen!!!
tavarat ovat tulleet nopeasti ja palvelu pelaa...valikoimakin on suuri ja halpa.- Logilisti
No onko ne käytettyjä vai sekundaa?
- grt4ewsabv
Logilisti kirjoitti:
No onko ne käytettyjä vai sekundaa?
siellä myydään käytettyjä tavaroita sekä aivan avaamattomia paketteja. Tuoteinfossa lukee tuotteen kunto.
- Joku
Yleensä varustelekas on käytettyjä ne jotka on halpoja ja ne jotka kalliimpia=uusia. Mut mikään ei oo sekundaa. :)
- juu nääs
no ei sekundaa varsinaisesti mutta onhan siellä tooooodella paljon jäljitelmiä... esim miltec tekee varmaan yli puolet lekan krääsästä... mutta tekevät hyvää laatua onneksi
- Dingelidoo
juu nääs kirjoitti:
no ei sekundaa varsinaisesti mutta onhan siellä tooooodella paljon jäljitelmiä... esim miltec tekee varmaan yli puolet lekan krääsästä... mutta tekevät hyvää laatua onneksi
reippaasti alle puolet on mil-tecin reproja. Suurin osa kaupan tuotteista on käytettyä tai uutta armeijan ylijäämää.
- TOIMII1!
Erittäin ammattimaista palvelua tilasin keskiviikkona tuli perjantaina meni siis vain kaksi päivää!! suosittelen!
- hujoppi12
Täältä löytyy kokemuksia verkkokaupoista mukaan lukien varusteleka:
http://www.verkkoshoppailu.com/2012/05/29/varusteleka-armeijatavaran-erikoisliike/ - random7
On kyllä hyvä kauppa. Ostin maastopuvun ja tuli 2 ja puolenpäivän päästä.
- masaa2000
Varusteleka on paras,ostin sieltä kaikki airsoft taisteluvarusteeni ! :D
- snake556
Varustelekast olen minäkin ostanut melkeen kaikki varusteeni
- Halpaeihyvä
Ongelmatilanteissa palvelua ja tukea vaikea saada, sähköposteihin vastataan tosi pitkällä viiveellä (välillä ei vastata lainkaan) ja puhelimella käytännössä menettää vain rahaa (maksullinen numero) kun pitkänkään jonottamisen jälkeen kukaan ei vastaa.
- Tylsämielinenkuluttaja
Onhan kauppa tunnettu, Milteciä enemmän kuin runsaaasti, kaupan työntekijät enimmäkseen (muutama poikkeus) nuorekas, tavarat kestäviä eivätkä mitään mustalaisen kumilenkkejä. Tosin jää selvästi kuva että tämä kauppa/liike palvelee vain tiettyjä ihmisiä: reserviläisiä, airsoftaajia, halpojen vaatteiden tai kohtuuhintaisten ulkoiluvaatteiden, työvaatteiden ostajia, ampumaturvallisuus- ja ammunnan oheisvälineitä hankkivia, metsästäjiä, ja nykyään alkoholia janoavia ja ulos ostavia, Mainio putiikki mutta ei tietenkään ihan jokaisen paikka. Tosin ei varsinaisesti mainostakkaan itseään minään päivittäistavarakauppanakaan joka on suunnattu perheille. Tykkään itse kyllä :)
- grpwoihjeqrp
Olen kyllä sitä mieltä, että pelkkää positiivista palautetta siitä voin antaa.
Kerran tais just itsellä mennä niin että sain jostain tuotteesta alennusta jonkun tietyn syyn takia, jota en nyt muista.
Mutta kaikenkaikkiaan on kyllä yks helkkarin hyvä intti kauppa Uusimaan seudulta. - Anonyymi
Omistaja haukkuu Twitterissä asiakkaansa, hyvä kauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974