Varusteleka

The_Mukala

Eli mitä mieltä olette varustelekasta? Huonoja hyviä kokemuksia? Itse olen ostanut sieltä käytännössä kaikki airsoft taisteluvarusteeni.

16

4514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cullin

Omistan vain hyviä kokemuksia tuolta. Kaikki tilaamani tavara on tullut nopeasti, ja kiitettävästi perille saakka.

Koko myymälässä on aivan helvetisti varustetta. Ja täähän taitaa olla Suomen suurin, tai jotain.

• sdfgäöäö

Suosittelen!!!
      tavarat ovat tulleet nopeasti ja palvelu pelaa...valikoimakin on suuri ja halpa.

• Logilisti

No onko ne käytettyjä vai sekundaa?

• grt4ewsabv
        Logilisti kirjoitti:

No onko ne käytettyjä vai sekundaa?

siellä myydään käytettyjä tavaroita sekä aivan avaamattomia paketteja. Tuoteinfossa lukee tuotteen kunto.

• Joku

Yleensä varustelekas on käytettyjä ne jotka on halpoja ja ne jotka kalliimpia=uusia. Mut mikään ei oo sekundaa. :)

• juu nääs

no ei sekundaa varsinaisesti mutta onhan siellä tooooodella paljon jäljitelmiä... esim miltec tekee varmaan yli puolet lekan krääsästä... mutta tekevät hyvää laatua onneksi

• Dingelidoo
        juu nääs kirjoitti:

no ei sekundaa varsinaisesti mutta onhan siellä tooooodella paljon jäljitelmiä... esim miltec tekee varmaan yli puolet lekan krääsästä... mutta tekevät hyvää laatua onneksi

reippaasti alle puolet on mil-tecin reproja. Suurin osa kaupan tuotteista on käytettyä tai uutta armeijan ylijäämää.

• TOIMII1!

Erittäin ammattimaista palvelua tilasin keskiviikkona tuli perjantaina meni siis vain kaksi päivää!! suosittelen!

• hujoppi12
    • random7

On kyllä hyvä kauppa. Ostin maastopuvun ja tuli 2 ja puolenpäivän päästä.

• masaa2000

Varusteleka on paras,ostin sieltä kaikki airsoft taisteluvarusteeni ! :D

• snake556

Varustelekast olen minäkin ostanut melkeen kaikki varusteeni

• Halpaeihyvä

Ongelmatilanteissa palvelua ja tukea vaikea saada, sähköposteihin vastataan tosi pitkällä viiveellä (välillä ei vastata lainkaan) ja puhelimella käytännössä menettää vain rahaa (maksullinen numero) kun pitkänkään jonottamisen jälkeen kukaan ei vastaa.

• Tylsämielinenkuluttaja

Onhan kauppa tunnettu, Milteciä enemmän kuin runsaaasti, kaupan työntekijät enimmäkseen (muutama poikkeus) nuorekas, tavarat kestäviä eivätkä mitään mustalaisen kumilenkkejä. Tosin jää selvästi kuva että tämä kauppa/liike palvelee vain tiettyjä ihmisiä: reserviläisiä, airsoftaajia, halpojen vaatteiden tai kohtuuhintaisten ulkoiluvaatteiden, työvaatteiden ostajia, ampumaturvallisuus- ja ammunnan oheisvälineitä hankkivia, metsästäjiä, ja nykyään alkoholia janoavia ja ulos ostavia, Mainio putiikki mutta ei tietenkään ihan jokaisen paikka. Tosin ei varsinaisesti mainostakkaan itseään minään päivittäistavarakauppanakaan joka on suunnattu perheille. Tykkään itse kyllä :)

• grpwoihjeqrp

Olen kyllä sitä mieltä, että pelkkää positiivista palautetta siitä voin antaa.
      Kerran tais just itsellä mennä niin että sain jostain tuotteesta alennusta jonkun tietyn syyn takia, jota en nyt muista.

Mutta kaikenkaikkiaan on kyllä yks helkkarin hyvä intti kauppa Uusimaan seudulta.

• Anonyymi

Omistaja haukkuu Twitterissä asiakkaansa, hyvä kauppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5106
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1828
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1507
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1457
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1204
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1203
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1046
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1025
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      974
    Aihe