Moips, elikkäs olemme hankkimassa kesällä havannankoiraa (urosta), ja mietiskelemme, paljonko havannapentu maksaisi hyvältä kasvattajalta ostettuna? Voiko hinta pudota, jos koira ei mene näyttelykoiraksi vaan täysin "kotilellukaksi"?
Olisin kiitollinen jos joku vastaisi (huom, mahd. asiantuntevasti ja asiallisesti). Ja pian ;)
Hinta!
2
252
Vastaukset
- keuruu
kysyppä rodun omasta rotu yhdistyksestä sieltä saat tietoa. tai kasvattajilta joka kasvattaa kyseistä rotua.
- Senniina
Havannankoira maksaa noin 1200 euroa. Sillä ei ole väliä tuleeko kotikoiraksi, ellei ole jo luovutushetkellä tiedossa jokin virhe. Purenta voi muuttua, kivekset ei laskeudu yms, kasvattaja ei voi koskaan luvata sinulle menestyvää näyttelykoiraa, joten kaikki virheettömät pennut ovat luvutushetkellä samalla viivalla. Itse olen maksanut toisesta 1300 ja toisesta 1200. Kallimmassa koirassa on ollut paljon ongelmia ja kalliit eläinlääkärikulut ja näyttelyihin kelpaamaton, hampaita puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442