ei totta!

Nuuttirakas<3

Eli, onko muulle käynyt vastaavaa syntymäpäivänä: lahjapaketista kurottelee unelmakoiranpennun pieni kirsu ja viuhtova häntä :)

Eli, täytin 14 muutama päivä sitten. "Innolla sitten availin lahjapaketteja", ja suurimman kohdalla olin lentää selälleni ja pyörtyä onnesta. Laatikosta kömpi pieni, valkoinen, pörröinen bichon frise pentu ja vanhempani virnuilivat iloisesti vieressä. (huom, koira ei joutunut olemaan paketin kannen alla kauaa).

Uskomatonta, ihan kuin elokuvista tai ulkomailta! Lapsi saa vanhemmiltaan lahjaksi koiranpennun perinteisessä paketissa, ja nyt tämä onni kävi kohdalleni :D Nyt Nuutiksi ristitty pikkuinen on 7 ja puoli viikkoa vanha ja nakertelee tuossa luutaan

3

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muinaismuisto

      en saanut koiraa, vaan hiiren, ja 35 vuotta sitten.( olin kai vuosia hoidellut villihiiriä sangonpohjissa päivän parin jaksoissa, kunnes siimahännät päätyivät kissan poskiin) Asuimme maalaistalossa, joten ostohiiri, tosi jymy-yllätys isukilta joka sanoin " inhoanvansa " siimahäntiä. Niin, ja sitten tehtiin vielä häkkikin seulaverkosta yhdessä iskän kanssa, joten osattiin sitä ennekin

    • sheltti

      Minulle kävi melkeen samanlailla mutta kun olin haaveillu pienestä pitäen jotain jyrsijää sitten sain koiran tosin iskän metsästyskaveri eli saksanmetsästysterrieri no mä sit rupesin kattoo kaneja ja sillee paljonko maksaa ja sillee mut sit mun vanhemmat sano että ei voida ottaa kania kun meidän Koira (pimu nimeltään) niin se ei parjäis sen kanin kaa kun on metsästysvietti nii sit mun vanhemmat sano että mut tällänen voitaisiin sinulle synttärilahjaks kumminki ostaa käännyin ja näin koiran sitte me etittii rotuja ja päädyi Shelttiin

      • I lööv u 4ever<33

        Olin jo toivonut hamsteria piiitkään, ja sitten eräänä päivänä koulusta kun tulin, isä vaa jtn. sano: "Ei kyllä osteta sitä hamsteria, kun haiseekin jo tänne asti..." Ja mä tietty aloin heti puolustella: "Nii mutta eihän se voi tänne haista, kun ei täällä oo hamsteria!" (öhöm, oli kyllä aika tyhmästi vastattu) Siinä sitten muut perheen jäsenet virnuilivat vieressä, ja tajusin vasta pienen hetken päästä, mikä se siellä tuolin takana on: Hevonen! No ei, hamsterin häkki! Ja sitten siellä oli se pieni valkoinen hamsteri, jota olinkin jo käynyt katsomassa eläinkaupassa. Että tälläinen ihana tarina jäi mieleeni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe