Miesten futis vs. Naisten futis

.

Pakko tulla valittamaan ja kertomaan mielipide asioista..

Ottaa aivan @#!%? pannuun kaikki ne jotka sanoo että ''jalkapallo ei sovi naisille'' yms. muuta paskaa.

''Ei naiset pärjää miehille futiksessa''

Ihanko totta? Johtuisikohan vaikka siitä että miehet on fyysisesti voimakkaampia, naiset ei tule saavuttamaan missään urheilussa miehiä perempia tuloksia juuri tämän takia. Joten ei ole kannattavaa vertailla tässäkään lajissa miehiä ja naisia. Enkä myöskään ymmärrä mikä helvetti siinä on kun sanotaan että ''Naiset/tytöt ei osaa pelata''. Jaa miksei? Kun ei ole fyysistä voimaa niin paljon kuin miehillä? Mitä helkkaria se lihasmassa vaikuttaa tekniikkaan, pelisilmään ja yleensäkin pallon käsittelytaitoihin? Ja onhan toki naisten peli varmasti huomattavasti hidastempoisempaa mutta kuten sanoin vertailua ei kannata sukupuolien välillä tehdä. Miesten joukkueet pelaavat toisiaan vastaan ja naisten joukkueet toisiaan, hienoa eikö?

0

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        78
        3655
      2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
        Tunteet
        206
        2647
      3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
        Ikävä
        58
        1262
      4. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
        Luterilaisuus
        313
        1089
      5. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
        Tunteet
        60
        947
      6. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
        Ikävä
        36
        818
      7. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
        Ikävä
        69
        803
      8. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
        Ikävä
        61
        803
      Aihe