kokemuksia kapulasta? hyvä sähköpostisovellus gmailille? ja muutenkin ruusuja ja risuja tiskiin!
Vivaz Pro
4
1145
Vastaukset
- las vegaaas
kertokaahan vähän enemmän puhelimista tietävät, olisiko tuosta kapulaksi? tulee 5 vuoden välein vaihdettua puhelinta niin joutuu pari kertaa miettimään ennenku ostaa päräyttää!
- Tstr
Virtaa vien niiiin prkleeeeesti, jos muutaman puhelun (yht n.10-15min) puhuu päivässä, niin on jo akku tyhjä. Todella hurja virrankulutus. Muuten toimii kyllä hyvin ja ominaisuuksia piisaa!
- Tinzzz
ei kyllä ole paska akku mulla on samanlainen ja se kestää yli viikon vaikka soittelen ja tekstailen päivittäin:D.
- orP ZaviV
Tinzzz kirjoitti:
ei kyllä ole paska akku mulla on samanlainen ja se kestää yli viikon vaikka soittelen ja tekstailen päivittäin:D.
mulla on parhaimmillaan kestänyt akku lähes 2 päivää. 0 viestiä, puhetta mahtuu sitten enemmän mutta ei mitään tunteja kuitenkaan. päivässä noin 15 min netissä pyörimistä.
Löytyykös muuten mitään näppäriä ominaisuuksia tai kelvollisia sovelluksia tuohon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 48687
- 38653
- 49634
- 31619
- 42618
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506