kokemuksia kapulasta? hyvä sähköpostisovellus gmailille? ja muutenkin ruusuja ja risuja tiskiin!
Vivaz Pro
4
1138
Vastaukset
- las vegaaas
kertokaahan vähän enemmän puhelimista tietävät, olisiko tuosta kapulaksi? tulee 5 vuoden välein vaihdettua puhelinta niin joutuu pari kertaa miettimään ennenku ostaa päräyttää!
- Tstr
Virtaa vien niiiin prkleeeeesti, jos muutaman puhelun (yht n.10-15min) puhuu päivässä, niin on jo akku tyhjä. Todella hurja virrankulutus. Muuten toimii kyllä hyvin ja ominaisuuksia piisaa!
- Tinzzz
ei kyllä ole paska akku mulla on samanlainen ja se kestää yli viikon vaikka soittelen ja tekstailen päivittäin:D.
- orP ZaviV
Tinzzz kirjoitti:
ei kyllä ole paska akku mulla on samanlainen ja se kestää yli viikon vaikka soittelen ja tekstailen päivittäin:D.
mulla on parhaimmillaan kestänyt akku lähes 2 päivää. 0 viestiä, puhetta mahtuu sitten enemmän mutta ei mitään tunteja kuitenkaan. päivässä noin 15 min netissä pyörimistä.
Löytyykös muuten mitään näppäriä ominaisuuksia tai kelvollisia sovelluksia tuohon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342714Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612297Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151072
- 961021
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13922Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55818Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752