onko tämä siis totta, missään kaupassa ei enää ole kunnollisia college housuja? tämä on niin tyypillistä minulle, että nään jotain mistä pidän sillon kun en tarvitse, ja kun tarvitsen niitä ei ole missään. Kaikki hyvät collegehousut ovat poissa kaupoista juuri nyt kun todella tarvitsisin yhdet.. tällä hetkellä on vain tummansiniset aika huonot vain, ja harrastan mtv tanssia, johon sellaisia tarvitsisin.. onko kellään tietoa mistä näitä housuja enää saisi? ärsyttää toden teolla >:(
collegehousut - sold out
5
552
Vastaukset
- ............s
Ostin jotain reilu kuukausi sitten urheiluliikkeestä hienot (ja kalliit) Niken gollegehousut. Oli siellä joitain halvempiakin myytävänä, mutta itse tykästyin juuri näihin. Ovat ihanat ja kohta pitää mennä katsastamaan uudestaan urheiluliikkeeseen, josko löytäisin toiset halvemmat gollegehousut.
- Housuu
Prismassa ja tarjoustalossa oon nähnyt perus collegehousuja. Hinnaltaan about 10€
- eyb
ainoat sellaiset housut joita olen nähnyt ovat niken mustat joissa on takataskut, en pitänyt niistä, ja loput housut ovatkin miesten puolella.. olenko silmälasien puutteessa vai olenko vain väärässä kaupassa? ihan stadiumissa olin
- ...........s
eyb kirjoitti:
ainoat sellaiset housut joita olen nähnyt ovat niken mustat joissa on takataskut, en pitänyt niistä, ja loput housut ovatkin miesten puolella.. olenko silmälasien puutteessa vai olenko vain väärässä kaupassa? ihan stadiumissa olin
Tjaa... no siitä on tosiaan reilu kuukausi, ellei kaksikin, aikaa, kun ostin omat harmaat takataskuttomat gollegeni, joten voi olla, että juuri kyseinen malli ei ole enää myynnissä. Sääli, jos gollegeja ei tahdo enää löytyä. Liekkö syynä se, etteivät ne ole enää niin muodikkaat, kuin tässä taannoin parisen vuotta sitten?
- jaajaa95
...........s kirjoitti:
Tjaa... no siitä on tosiaan reilu kuukausi, ellei kaksikin, aikaa, kun ostin omat harmaat takataskuttomat gollegeni, joten voi olla, että juuri kyseinen malli ei ole enää myynnissä. Sääli, jos gollegeja ei tahdo enää löytyä. Liekkö syynä se, etteivät ne ole enää niin muodikkaat, kuin tässä taannoin parisen vuotta sitten?
sittarissaki on ihan hienoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145