parkkipaikalla 4

nautinnon orja

Minä halusin sinua...Etkö jo millään voisi antaa ihanan kalusi sisääni, litisevä pilluni suorastaan kiljui sitä sisäänsä. Mutta sinä vain jatkoit edelleen minun nuolemistani, vaikka minusta tuntui, että en kestä enää yhtään orgasmia. Tahdoton lantioni vastasi kielesi tutkiviin kosketuksiin ja sormesi ja kuulien ahdistavaan tiukkuuteen pyörimällä entistä nopeammin ja nopeammin autoni konepellillä. Minä tunnuin valuvan mahlaa aivan solkenaan. Mutta sinun kosketuksestasi valuin vain lisää ja lisää, ja uusien orgasmien vyöryessä ylitseni, minä nyyhkytin jo armoa. Lauetessani suutasi ja sormeasi vasten jo ties kuinka monetta kertaa, en edes enää tiennyt monettako, muistin hämärästi,että olimmehan me tästä puhuneet. Minä olin kertonut sinulle, että en kestä enkä tahdo saada kuin yhden orgasmin kerrallaan, ja sinä olit sitä suuresti ihmetellyt. Nyt sain siis tuta nahoissani nämäkin puheet.

Nyt makasin jo aivan mitään kykenemättömänä, en pystynyt kuin hengittämään kiihkeästi ja huohottamaan. Pilluni sykki kuulien ympärillä koko ajan, se ei lopettanut lainkaan. Sinä nostit päätäsi ja katsoit minua taasen silmiin. "Joko haluaisit jotakin muuta?", kysyit ilkikurisesti hymyillen. Joko halusin...minusta tuntui etten halunut mitään ja silti halusin tuntea sinut sisälläni. Tuon ihanan, ison kullin, jonka kuvaa olin ihaillut lukemattomia kertoja. Nyökkäsin. "Sano se, sano mitä sinä haluat", sinä tiukkasit minulta; "Puhu nyt rumia, kerro mitä sinä haluat".

"Minä haluan sinua, haluan ihanaa, kovaa ja sykkivää kyrpääsi, aja peitsesi sisääni, senkin himonussijani", minä kuiskin. Samalla hapuilin itseäni ylös konepelliltä, etsin housujesi vetoketjua ja avasin sen sitten vapisevin käsin. Kalusi seisoi puolijäykkänä housuissasi. Kumarruin eteenpäin ja otin sen suuhuni. Imin sitä hetken, pyörittelin kieltäni taasen terskan pehmeällä pinnalla, ja upotin sen suuhuni kerta toisensa jälkeen saadakseni sen jälleen ylväästi seisomaan. Sinä pidit kiinni hartioistani, ja tukistelit hiuksiani hajamielisen odottavana.

Kun sain kullisi vihdoin seisomaan asennossa, sinä työnsit minut konepeltiä vasten peppu itseesi päin. Kumarruin eteenpäin niin pitkälle kuin suinkin, ja nostin toisen jalkani etupuskurin päälle. Sinä otit geishakuulat ulos edelleen sykkivästä pillustani, ja aloit sitten työntää ihanan isoa kaluasi niiden tilalle. Upotit itsesi sentti sentiltä sisääni...

MInä voihkin nautinnosta tuntiessani,miten suuri kalusi aurasi tietään pilluni uumeniin. Sitten se oli siellä pohjaa myöten. Hetken olit aivan paikoillasi, kuin varmistellen, että se todella oli löytänyt syvimmänkin sopukan uumenistani. Sitten otit kiinni hiuksistani, tukistit ne nyrkkiisi koko käden täydeltä ja aloit nussia minua hitain vedoin.

Sisään, ulos, ja otteesi hiuksissani tiukkeni sitä mukaa kun liikkeesi alkoivat nopeutua. Tunsin olevani aivan täynnä sinua. Pilluni tarrautui tiukasti kiinni kullisi joka poimuun ja lihakseni tekivät imevää liikettään samalla kun pitkin etupuskuria valui mehuni litisevästä pillusta. Toinen kätesi hakeutui etupuolelta klitorikseni päälle, hieroit sitä etusormella ympäriinsä. Lantioni vastasi työntöihisi yhä kovemmalla kiimalla, mutta sinä jatkoit edelleen naimista.

"Minusta...tuntuuh..että minultah..tuleeh...", minä huohotin työntöjen välillä. Sinä tiukensit edelleen otettasi hiuksistani, vedit päätäni taaksepäin, nappasit huulillasi ja hampaillasi kiinni olkapähäni, ja sormesi pyöri villisti klitorikseni päällä. Samalla kullisi upposi sisääni jo sellaisella vauhdilla, että minä en enää kyennyt vastustamaan tulevan orgasmin voimaa, vaan heittäydyin voimakkaan nautinnon aallon huipulle nautinnosta huutaen. Lysähdin vatsalleni konepellille ja huusin edelleen. Ja sinun kullisi tunsi minun pilluni kutsuvan sykkeen, sen voimistuvan imun yllyttämänä sinäkin vihdoin laukesit samoin nimeäni huutaen ja lysähdit sitten päälleni.

Yhtenä huohottavana myttynä me makasimme päällekkäin autoni konepellillä. Kalusi sykki sisälleni viimeisiä spermanrippeitään, ja hengityksemme huohottivat yhteen ääneen. Olin aivan uupunut. En muistanut koskaan saaneeni niin montaa orgasmia peräjälkeen ja minusta tuntui, että edes seuraavana aamuna minusta ei olisi autoa täältä pois siirtämään. Mutta aikamme konepellillä maattuamme, sinä pikkuhiljaa pienenit sisälläni, vetäydyit ulos minusta ja nousit ylös.

Käännyin selälleni ja yritin nousta. Sinä ojensit kätesi ja vedit minut ylös. Nojasimme toisiimme, hengitimme toisistamme hehkuvaa kiiman tuoksua, koskettelimme toisiamme hellästi sormilla. Käteni kietoutuivat niskaasi, ja painoin pääni olkaasi vasten...

"Tiedäthän, me emme enää tapaa?", sinä kuiskit minulle. "Tiedän, tiedän tietenkin", minä vastasin. Sekin oli sovittu jo aikoja sitten. Tämä olisi vain tämän kerran, ainoa kuuma ja kiihkeä hetki meidän välillämme. Tunsin jonkin tunteen kaihertavan mieleni sopukoilla. Tunnistin sen pettymykseksi. Mutta tämä oli meidän sopimuksemme, ja sain siitä kyllä ikimuistoiset kokemukset. En voisi koskaan unohtaa tätä miestä, hänen taitoaan käsitellä minua jo pelkän puheen voimalla ja mihin hän minut johdattikaan tapaamisellamme.

Siistiydyimme, puin stringini takaisin ja nousimme autoon. Ajoin sinut autosi luokse, ja ennenkuin nousit autostani ulos, me suutelimme vielä kerran hitaasti ja nautinnollisesti. "Kiitos, kiitos sinulle", kuiskasin korvaasi ja sinä hymyilit ja katsoit silmiini hetken. Sitten nousit ylös autosta, kävelit autollesi ja ajoit pois. Minä istuin vielä hetken parkkipaikalla mietteissäni, geishakuulat kädessäni ja hymyilin...




Tämä tuntui vain venyvän ja venyvän. Toivottavasti se kuitenkin jaksoi pitää otteessaan...Kun tarinani nyt on valmis, toivoisin kannanottoja...Kiitos jo etukäteen...

4

4545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää

      Loistava!

      • Maaria

        Sana loistava tuli minullekin ensimmäisenä mieleen. Olet todella hyvä kirjoittaja. Odotan innolla seuraavia novellejasi, toivottavasti niitä on tulossa...?


      • nautinnon orja
        Maaria kirjoitti:

        Sana loistava tuli minullekin ensimmäisenä mieleen. Olet todella hyvä kirjoittaja. Odotan innolla seuraavia novellejasi, toivottavasti niitä on tulossa...?

        jokusen tarinan kirjoittanut...yksi löytyy samalla nimimerkillä seksinovelleista...

        kiva kuulla, että tarinani miellytti...taitaa olla tämän kevään aiheuttamaa "kutinaa" kehossa,kun noita tarinoita pukkaa tulemaan kuin itsestään...tosin vaatiihan ne jonkinlaista kiinnekohtaa ja mielenkiinnon kohdetta, ja onneksi niitä meille naisillekin on tarjolla yltäkyllin, kunhan muistetaan pitää silmät auki...


      • ohlala
        nautinnon orja kirjoitti:

        jokusen tarinan kirjoittanut...yksi löytyy samalla nimimerkillä seksinovelleista...

        kiva kuulla, että tarinani miellytti...taitaa olla tämän kevään aiheuttamaa "kutinaa" kehossa,kun noita tarinoita pukkaa tulemaan kuin itsestään...tosin vaatiihan ne jonkinlaista kiinnekohtaa ja mielenkiinnon kohdetta, ja onneksi niitä meille naisillekin on tarjolla yltäkyllin, kunhan muistetaan pitää silmät auki...

        ...!!!!!!!!!!! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe