http://www.nordvoice.com/
Uusi yritys? Onko kenelläkään kokemusta? Ihan ei "kaupungin ytimessä" ole mutta lähellä, jonkinlaisella teollisuus/telakka-alueella? Kertokaa jos on kokemusta, mitä siellä myydään ja miten maksetaan palkat?
NordVoice?
45
5261
Vastaukset
- joonas.vallila
ihan hyvä paikka ja kiva olla duunissa, ei ole kaupungin ytimessä mutta merinäköala ihan plussa juttu. ei mikään iso toimisto, ihan reilu meningi. palkat ok. tuotteet ok. päivisin siellä on yritysmyyntiä josta en sen enempään tiedä.
- opiskeilija
ootko ollu kauankin töissä siellä?mitkä bussit sinne menee kun asun itse hakunilassa? onko ollut pitkäänkin töissä?millaiset pomot siellä on puhelimessa kuullosti fiksulta tyypiltä
- joonas.vallila
opiskeilija kirjoitti:
ootko ollu kauankin töissä siellä?mitkä bussit sinne menee kun asun itse hakunilassa? onko ollut pitkäänkin töissä?millaiset pomot siellä on puhelimessa kuullosti fiksulta tyypiltä
mä meen ite sporalla eiraan ja siit kävelen rantakatuu pitkin.. busseista 16 ja 14B menee ihan rakennuksen eteen. myyntipäälikkö ihan rento tyyppi antaa keskittyy myymiseen ja osaa neuvoo. ainoo että teekeitin puuttuu keittiöstä ei jaksa iltaaikaan paljoo kahvia juua :/
- töitä hakeva tyttö
joonas.vallila kirjoitti:
mä meen ite sporalla eiraan ja siit kävelen rantakatuu pitkin.. busseista 16 ja 14B menee ihan rakennuksen eteen. myyntipäälikkö ihan rento tyyppi antaa keskittyy myymiseen ja osaa neuvoo. ainoo että teekeitin puuttuu keittiöstä ei jaksa iltaaikaan paljoo kahvia juua :/
Ookke. Onko siellä montakin töissä ja minkä ikäsiä. Oon itte 16 v joten onkohan se liian vähän? Allerille ei otettu alle 17v ja aika monessa ollu ikäraja 18v :(
- joonas.vallila
töitä hakeva tyttö kirjoitti:
Ookke. Onko siellä montakin töissä ja minkä ikäsiä. Oon itte 16 v joten onkohan se liian vähän? Allerille ei otettu alle 17v ja aika monessa ollu ikäraja 18v :(
kylmä uskon kun pystyt vakuttaa myyntipäälikön sehän sen päättää mutta on aikasemmin ollu yks jamppa tais olla 16-17.. väkee siel on noin yleensä 5-11..tsemppii sulle!
- pöööööööö ööö
kylmä uskon kun pystyt vakuttaa myyntipäälikön sehän sen päättää mutta on aikasemmin ollu yks jamppa tais olla 16-17.. väkee siel on noin yleensä 5-11..tsemppii sulle!
Kuka siellä heiluttelee puikkoja?
- xdcyil,
Voit haaveilla palkasta ja katsella typerää lätäkköä.
- otto lonkero
xdcyil, kirjoitti:
miten niin haaveilla palkasta? itse ollut tällä alalla jo yli 5v mutta koskaan en oo kuullut tai nähnyt tän firman rekryy missään?
- frekkis01
xdcyil, kirjoitti:
emmää ainakaa jaksa sellasii paikkoja missä soitellaan kellarista ja pitää tuijottaa seinaa ihan jeespoks et voi katella ikkunast ulos yleensä tääl keskustelus tollanenki positiivinen homma väännetään perselleen
- Citylights -77
frekkis01 kirjoitti:
emmää ainakaa jaksa sellasii paikkoja missä soitellaan kellarista ja pitää tuijottaa seinaa ihan jeespoks et voi katella ikkunast ulos yleensä tääl keskustelus tollanenki positiivinen homma väännetään perselleen
..ehtii puhelinmyyjä maisemia katella? Itse arvostan työpaikkani viihtyvyyttä ja mahdollisuuksia ruokatunnilla poiketa vaikka thaibuffettin tai pizzalle niin taas jaksaa vääntää. Eihän tuolla alueella ole kauppaa, kioskia saati lounasravintoloita mailla halmeilla, teollisuushalleja ympärillä ja vettä. No tänks, olen tyytyväinen työpaikkaani AIDOSSA ydinkeskustassa missä voi poiketa capuccinolle kahvitauollakin.
- vesalanrntsu
Citylights -77 kirjoitti:
..ehtii puhelinmyyjä maisemia katella? Itse arvostan työpaikkani viihtyvyyttä ja mahdollisuuksia ruokatunnilla poiketa vaikka thaibuffettin tai pizzalle niin taas jaksaa vääntää. Eihän tuolla alueella ole kauppaa, kioskia saati lounasravintoloita mailla halmeilla, teollisuushalleja ympärillä ja vettä. No tänks, olen tyytyväinen työpaikkaani AIDOSSA ydinkeskustassa missä voi poiketa capuccinolle kahvitauollakin.
meikäläinen hoiti aikoinaan yritysmyyntiä kontissa ei siinä pahemmin maisemia kerenny kattella mutta sähköt tuli vedettyy naapurintontilta. sellaset kahdeksan kuukautta tuli hoidettuu myyntiä silloin. tiedän yhden konkarin joka on tehnyt asuntonsa saunasta itselleen toimiston. pointtina on se että myyntiä voi hoitaa mistä vain tietysti jonkinlainen myynti vaatii toimistoa esimerkiksi kiinteistö-ala on tälläinen jossa sovitaan tapaaminen toimistolla ja lähdetään katsomaan kohdetta ja auto kauppa on toinen esimerkki. Muutama tuttu tekee myyntiä ulkomailta mikä on ihan hyvä juttu tuoda vaihteluuu myynti hommiin mutta tälläistä ratkaisua ajattelisin itse vasta kun on tuotteen vaihtaminen ei innosta enään.
- joonas.vallila
vesalanrntsu kirjoitti:
meikäläinen hoiti aikoinaan yritysmyyntiä kontissa ei siinä pahemmin maisemia kerenny kattella mutta sähköt tuli vedettyy naapurintontilta. sellaset kahdeksan kuukautta tuli hoidettuu myyntiä silloin. tiedän yhden konkarin joka on tehnyt asuntonsa saunasta itselleen toimiston. pointtina on se että myyntiä voi hoitaa mistä vain tietysti jonkinlainen myynti vaatii toimistoa esimerkiksi kiinteistö-ala on tälläinen jossa sovitaan tapaaminen toimistolla ja lähdetään katsomaan kohdetta ja auto kauppa on toinen esimerkki. Muutama tuttu tekee myyntiä ulkomailta mikä on ihan hyvä juttu tuoda vaihteluuu myynti hommiin mutta tälläistä ratkaisua ajattelisin itse vasta kun on tuotteen vaihtaminen ei innosta enään.
no mä oon ollu myyntineuvottelijana ennen nordvoicee provoicessa. molemmissa paikoissa suuret erot esimerkisi provoicella oli paljon enemmän myyjiä jengii tuli ja meni keskittyminen oli a ja b. nordvoicella on pienempi posse enemmän tiimi henkisempi. provoice sijaitsi ihan keskustassa siinä kampin keskuksessa ja nordvoiceen ku menee niin spora tai bussit about 10minsaa. mut huomasin heti et tänne jengi iskee aika paljon mielipiteitä asia kuiteski niin et ne ketä jaksaa ytimes menee sinne ja ketä ei menee ytimestä pois.
- mike-55
no mä oon ollu myyntineuvottelijana ennen nordvoicee provoicessa. molemmissa paikoissa suuret erot esimerkisi provoicella oli paljon enemmän myyjiä jengii tuli ja meni keskittyminen oli a ja b. nordvoicella on pienempi posse enemmän tiimi henkisempi. provoice sijaitsi ihan keskustassa siinä kampin keskuksessa ja nordvoiceen ku menee niin spora tai bussit about 10minsaa. mut huomasin heti et tänne jengi iskee aika paljon mielipiteitä asia kuiteski niin et ne ketä jaksaa ytimes menee sinne ja ketä ei menee ytimestä pois.
ootkos ollu montakin kuukautta siellä töissä? ja spora ei tosiaankaan mene niin lähelle kuin väität:) mitäs tuotteita myit entisessä paikassa ja minkäs takia jengiä tuli ja meni?onko pomot jotenin töykeitä?
- joonas.vallila
mike-55 kirjoitti:
ootkos ollu montakin kuukautta siellä töissä? ja spora ei tosiaankaan mene niin lähelle kuin väität:) mitäs tuotteita myit entisessä paikassa ja minkäs takia jengiä tuli ja meni?onko pomot jotenin töykeitä?
provoicella tuli kokeiltuu kanavapaketteja.. mutta se ei olllu mikään huono mesta ku vaikuttaa silt et haluut et kerron siit jotain pahaa tosiasia on että siellä oli isompi volyymi paljon myyjiä tuli kokeilee mut lähti jossei myynti kuljennu tai ei sovinnu ainoo pitkä miinus provoicella on ehkä hieman turhat "couchit" sellaset tyypit jotka ei oo myyntipääliköitä vaan ollu hyviä myyjiä pari kk ja lepää persellään kirjaimellisesti mut toisaalta jos sellanen järkkäys tuo lisää myyntiä nii sillo se miinus muuttuu plussaks..Hyvää työviikkoa kaikille!
- ahdasta.
provoicella tuli kokeiltuu kanavapaketteja.. mutta se ei olllu mikään huono mesta ku vaikuttaa silt et haluut et kerron siit jotain pahaa tosiasia on että siellä oli isompi volyymi paljon myyjiä tuli kokeilee mut lähti jossei myynti kuljennu tai ei sovinnu ainoo pitkä miinus provoicella on ehkä hieman turhat "couchit" sellaset tyypit jotka ei oo myyntipääliköitä vaan ollu hyviä myyjiä pari kk ja lepää persellään kirjaimellisesti mut toisaalta jos sellanen järkkäys tuo lisää myyntiä nii sillo se miinus muuttuu plussaks..Hyvää työviikkoa kaikille!
kokemuksia en menisi.
- andromedaae
Terve vaan, itse olen ollut provoicella kohta 1,5v, täysin tyytyväisenä työpaikkaan. Coacheista sen verran haluaisin sanoa että mietin monesti itse samaa että istuu vaan helppoa palkkaa, mutta todellisuudessa tekee jatkuvasti hommia, ja kuluissa coachien palkat on ihan pohjilla eikä vaikua juuri mitenkään taloudellisesti, tuo selvästi lisää myyntiä kannustuksella, keksii jatkuvasti erilaisia kilpailuja jne. Palkka on ollut puolen vuoden keskiarvo ~17€ tunti, enkä väitä että se olisi mikään firman keskiarvo mutta reippaasti yli kympin se on. Työilmapiiri Provoicella on aivan loistava, kerran tunnissa 10min tauko pitää hyvin aivot vireänä ja jaksaa puurtaa pidempääkin päivää. Kokemusta on kolmesta eri puhelinmyyntipaikasta, mistä kovin palkka taisi olla 7 euron tuntiliksa. Provoicella siis perusliksa plus provisiot. Kaikille haluaisin sanoa että kannattaa kokeilla, tottakai palkan määrää aina oma myynti ja tuloshakuisuus. Puitteet ja tuotteet on aivan loistavat.
- mammaliina j.
andromedaae kirjoitti:
Terve vaan, itse olen ollut provoicella kohta 1,5v, täysin tyytyväisenä työpaikkaan. Coacheista sen verran haluaisin sanoa että mietin monesti itse samaa että istuu vaan helppoa palkkaa, mutta todellisuudessa tekee jatkuvasti hommia, ja kuluissa coachien palkat on ihan pohjilla eikä vaikua juuri mitenkään taloudellisesti, tuo selvästi lisää myyntiä kannustuksella, keksii jatkuvasti erilaisia kilpailuja jne. Palkka on ollut puolen vuoden keskiarvo ~17€ tunti, enkä väitä että se olisi mikään firman keskiarvo mutta reippaasti yli kympin se on. Työilmapiiri Provoicella on aivan loistava, kerran tunnissa 10min tauko pitää hyvin aivot vireänä ja jaksaa puurtaa pidempääkin päivää. Kokemusta on kolmesta eri puhelinmyyntipaikasta, mistä kovin palkka taisi olla 7 euron tuntiliksa. Provoicella siis perusliksa plus provisiot. Kaikille haluaisin sanoa että kannattaa kokeilla, tottakai palkan määrää aina oma myynti ja tuloshakuisuus. Puitteet ja tuotteet on aivan loistavat.
Onko ollut kauankin olemassa? Oon telemarkkinoinnissa ollut mukana jo 4v mut en oo tuollaseen törmännyt. Provoice on tuttu, olin joskus pari vuotta sitten siellä reilut puoli vuotta mutten jaksanut kovaa melua.
- ns
mammaliina j. kirjoitti:
Onko ollut kauankin olemassa? Oon telemarkkinoinnissa ollut mukana jo 4v mut en oo tuollaseen törmännyt. Provoice on tuttu, olin joskus pari vuotta sitten siellä reilut puoli vuotta mutten jaksanut kovaa melua.
joo nordvoicella on katsussa toimisto. huono ilma konttorissa, tietokoneet eivät toimi soitto ohjelma on huono palkkaus on naurettava yhdestä sopimuksesta saa 2€ ja kun ei ole edes takuu palkkaa nii jää pahasti miinukselle kun menee matkaan rahaa ja ruokiinkin.
pomo siellä on mukava ja reilu mutta muuten ihan perseestä koko juttu - phoneCALL
ns kirjoitti:
joo nordvoicella on katsussa toimisto. huono ilma konttorissa, tietokoneet eivät toimi soitto ohjelma on huono palkkaus on naurettava yhdestä sopimuksesta saa 2€ ja kun ei ole edes takuu palkkaa nii jää pahasti miinukselle kun menee matkaan rahaa ja ruokiinkin.
pomo siellä on mukava ja reilu mutta muuten ihan perseestä koko juttuOnpa pienet provikat! Mitä siellä myydään ja mikä toi katsu on? Onks teillä tuntipalkkaa pohjana?
- joonas.vallila
pitikö rikkoo se kahvinkeitin sä sähelsit muutenkin ihan liikaa vakkarit ei saa työrauhaa ollenkaan no joo viikonloppuja
- hä
pitikö rikkoo se kahvinkeitin sä sähelsit muutenkin ihan liikaa vakkarit ei saa työrauhaa ollenkaan no joo viikonloppuja
---
Mitä toi meinaa? - niih!
ns kirjoitti:
pomo siellä on mukava ja reilu mutta muuten ihan perseestä koko jutturiippuu kuinka paljon myyt. Itse myyn päivässä määrän, mikä oikeuttaa isompaan provisioon. Olet huono myyjä kun et enempää sopimuksesta saa palkkiota
- ????????????????????
Eikö kaikilla pitäs olla sama palkka? Nordvoice mainostaa toimivansa Hernesaaressa helsingissä, miten se nyt onkin Kannelmäessä?
- no on nyt
???????????????????? kirjoitti:
Eikö kaikilla pitäs olla sama palkka? Nordvoice mainostaa toimivansa Hernesaaressa helsingissä, miten se nyt onkin Kannelmäessä?
sekasin, jopa mä kuka olen ammattikoulun käyny asentaja nyt puhelinmyyjä, tajuan että noi voi olla eri yrityksiä ja jokainen firma päättää omat käytäntönsä kai? Eiks noi kiinteistönvälitysketjut ja huoltiksetki oo itsenäisii yrityksii
- muita toimistoja
Näköjään hakevat myös Tallinnaan suoraan töihin porukkaa Helsingistä ja Tampereelta,
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9155896
Mollista löyty myös liuta hakemuksia kun mollitti firman nimen.- Euroja käteen
Asia menee käytännössä näin että kun työntekijä on jonkun Suomalaisen yhtiön lähettämänä Tallinnan toimistossa väliaikaisesti. Tietojeni mukaan se aika on enimmillään 6 kk Euroopan lakien mukaan, jonka jälkeen työntekijän katsotaan asuvan pysyvästi lähetetyssä maassa.
Työntekijälle maksetaan jokaisesta lähetyksessä olleesta päivästä 33 €/per päivä, eli 30x33=990 € Tämä osuus on verovapaa niin työntekijöille kuin myös työnantajalle!
Työntekijälle tehdään E101 lomake lähetystä varteen mikä tarkoittaa että työntekijällä on Suomen sosiaaliturva! - ennakkoluulovajeinen
Löyty mollista ilmoitus just tästä Tallinna-hommasta ja tietenkin painuin heti katsoon löytyykö täältä infoa..
Itse en turhan ennakkoluulonen ole ikinään ollut ja muutenkin tämä näyttää aika uudelta jutulta. Hakemukset kävin läpi mitä näyttääkin olevan vähän sielläsuntäällä.
Mut niinku nm. "asiaaaaaaa" tokas, ei historiikkia oikein löydy. Mut nämä ilmoitukset on kuiten kohtuu tuoreita, varmaan vasta vähän aikaa sitten aloitettu hakeen suomesta töihin porukkaa. Ei varmaan ihme ettei "työhistoriaa" paljoa löydy... :/
Mutta juu, kaivelin vähän infoa tästä:
- NordVoicen toimistoja on ainakin suomessa kolme, kaksi Helsingissä ja yksi Tampereella.
- Sit Tallinnassa on joku Renrekon Ou (kaiketi yhteistyössä?), johon ainakin Tampereen NordVoice hakee työntekijöitä.
- Mollin ilmoituksessa näytti seisovan, että koulutus Tampereella ja sitten lähetetään valmiina työntekijänä Tallinnaan. Aika perussettiä kaiketi.
Mut kieltämättä pirun vähän tarkempaa infoa löyty, vissiin työhaastattelussa valaistaan sit enemmän. Eikä täällä suomi24:ssakaan oikein mitään löydy, vissiin maksanu palkat kuiten ajoissa? :DDD
Hei, löytyykö firmojen pomoja valaiseen asiaa? -kuitenkin luette näitä päivittäin xD - Epäileväinen
ennakkoluulovajeinen kirjoitti:
Löyty mollista ilmoitus just tästä Tallinna-hommasta ja tietenkin painuin heti katsoon löytyykö täältä infoa..
Itse en turhan ennakkoluulonen ole ikinään ollut ja muutenkin tämä näyttää aika uudelta jutulta. Hakemukset kävin läpi mitä näyttääkin olevan vähän sielläsuntäällä.
Mut niinku nm. "asiaaaaaaa" tokas, ei historiikkia oikein löydy. Mut nämä ilmoitukset on kuiten kohtuu tuoreita, varmaan vasta vähän aikaa sitten aloitettu hakeen suomesta töihin porukkaa. Ei varmaan ihme ettei "työhistoriaa" paljoa löydy... :/
Mutta juu, kaivelin vähän infoa tästä:
- NordVoicen toimistoja on ainakin suomessa kolme, kaksi Helsingissä ja yksi Tampereella.
- Sit Tallinnassa on joku Renrekon Ou (kaiketi yhteistyössä?), johon ainakin Tampereen NordVoice hakee työntekijöitä.
- Mollin ilmoituksessa näytti seisovan, että koulutus Tampereella ja sitten lähetetään valmiina työntekijänä Tallinnaan. Aika perussettiä kaiketi.
Mut kieltämättä pirun vähän tarkempaa infoa löyty, vissiin työhaastattelussa valaistaan sit enemmän. Eikä täällä suomi24:ssakaan oikein mitään löydy, vissiin maksanu palkat kuiten ajoissa? :DDD
Hei, löytyykö firmojen pomoja valaiseen asiaa? -kuitenkin luette näitä päivittäin xDEi tuossa firmassa ainakaan tietoturvasta paljoa piitata. Haastattelutilanteessa (eli ennen työhön ottamista) annetaan täytettäväksi henkilötietolomake mihin pitäisi laittaa koko sotu, pankkitilin numero ja mitä kaikkea. Haastattelija jättää yksin täyttämään lomaketta moneksi minuutiksi, vaikka pöydällään on nätti pino muiden täyttämiä lomakkeita.
Täytin lomakkeesta mielestäni haastattelutilanteeseen olennaisimmat osat eli nimen, osoitteen, työhistorian, koulutuksen, myyntikokemuksen sekä mistä olin saanut tietää paikasta. Kun en suostunut täyttämään nähdäkseni arkaluontoisempia tietoja, osoitettiin ovea. Sain niin epäluotettavan kuvan firmasta, että en epäröinyt poistua tilanteesta. - jäiköhampaankoloon
Epäileväinen kirjoitti:
Ei tuossa firmassa ainakaan tietoturvasta paljoa piitata. Haastattelutilanteessa (eli ennen työhön ottamista) annetaan täytettäväksi henkilötietolomake mihin pitäisi laittaa koko sotu, pankkitilin numero ja mitä kaikkea. Haastattelija jättää yksin täyttämään lomaketta moneksi minuutiksi, vaikka pöydällään on nätti pino muiden täyttämiä lomakkeita.
Täytin lomakkeesta mielestäni haastattelutilanteeseen olennaisimmat osat eli nimen, osoitteen, työhistorian, koulutuksen, myyntikokemuksen sekä mistä olin saanut tietää paikasta. Kun en suostunut täyttämään nähdäkseni arkaluontoisempia tietoja, osoitettiin ovea. Sain niin epäluotettavan kuvan firmasta, että en epäröinyt poistua tilanteesta.työhaastattelijalle ei saa kertoa mitään menneisyydestä, saatikaan työkokemuksesta, hän voi jopa kysyä mihin työsuhde päättyi.. APUA! 112. Pitää herätä keskellä yötä ja avautua jonnekkin.
- samat nähnyt
Epäileväinen kirjoitti:
Ei tuossa firmassa ainakaan tietoturvasta paljoa piitata. Haastattelutilanteessa (eli ennen työhön ottamista) annetaan täytettäväksi henkilötietolomake mihin pitäisi laittaa koko sotu, pankkitilin numero ja mitä kaikkea. Haastattelija jättää yksin täyttämään lomaketta moneksi minuutiksi, vaikka pöydällään on nätti pino muiden täyttämiä lomakkeita.
Täytin lomakkeesta mielestäni haastattelutilanteeseen olennaisimmat osat eli nimen, osoitteen, työhistorian, koulutuksen, myyntikokemuksen sekä mistä olin saanut tietää paikasta. Kun en suostunut täyttämään nähdäkseni arkaluontoisempia tietoja, osoitettiin ovea. Sain niin epäluotettavan kuvan firmasta, että en epäröinyt poistua tilanteesta.Kuka haastatteli? Oliko miers vai nainen haastattelemassa?
- töihin!
samat nähnyt kirjoitti:
Kuka haastatteli? Oliko miers vai nainen haastattelemassa?
Hain mollin kautta ite ainakin kesätöihin Tampereelle ja pääsinki haastatteluun, haastattelijana oli nuorehko pitkätukka ja itse haastattelu tosi rento. Kerto aika tarkkaan toimistosta ja muista kaupungeista, tuotteesta ja palkkamallista. Palkkamalli oli selkeä ja toimisto suht iso ja siisti. Soittelivat siellä tietokoneilla ja paikkoja oli tosi paljon vielä vapaana ja ite päättää oonko aamussa vai illassa ja lupas joustoa työajoissa. Koulutus on nyt maanantaina ja ootan innolla miten käy kun ei kokemusta myymisestä ole vielä.. Haastattelija tosin lupas riittävän koulutuksen ja myymisen helppoa, ku sähköä kuiten käyttää iha kaikki ja halvempaa myydään :D
Kerron vielä myöhemmin ku alotan et miten on menny, ei pahaa sanottavaa ainakaan vielää! - clausewitch
Epäileväinen kirjoitti:
Täytin lomakkeesta mielestäni haastattelutilanteeseen olennaisimmat osat eli nimen, osoitteen, työhistorian, koulutuksen, myyntikokemuksen sekä mistä olin saanut tietää paikasta. Kun en suostunut täyttämään nähdäkseni arkaluontoisempia tietoja, osoitettiin ovea. Sain niin epäluotettavan kuvan firmasta, että en epäröinyt poistua tilanteesta.Niin luvataan takuupalkka 1000€.Eihän se ole palkka vain ulkomaan päiväraha joka pitäisi
saada asumiseen ja elämiseen ulkomailla ja varsinainen palkka pitäisi tulla sen päälle.
Mutta kirjoituksista kuin seuraa niin sähkösopimuksista saa noin pari kolme euro per
sopimus.Työnantaja itse saa noin 460 kruunuu per sopimus.Se tekee noin 48 €. Revi siitä.
Suomi alkaa muistuttaa kapitalisti Kiinaa.
- tuoreita kokemuksia
Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia?
- loyalitymatters
sulla on päänuppi sekasin kuin kellokosken potilaalla. varmaan avaudut kaverisi puolesta suomi24 keskustelussa? et edes jauha potaskaa kokemukseen vedoten? oon oollu jo 3kk nordel duunissa ja ikinä tullu mitään ongelmia missään, yrität täydellisesti leimata yritysta. Tälläistä se on kuin kilpailevat työnantajat vaahtoavat työntekijöiden perässä.
- Oppilaat voittaa
Duunit on mennyt kyllä hyvin ja palkat on aina ajallaan tilillä, nuori, mukava ja kannustava omistaja firmalla. Kirjoitteleekohan nyt joku ihan vaan puskista paskaa?
- enttententten. .
Oppilaat voittaa kirjoitti:
Duunit on mennyt kyllä hyvin ja palkat on aina ajallaan tilillä, nuori, mukava ja kannustava omistaja firmalla. Kirjoitteleekohan nyt joku ihan vaan puskista paskaa?
Hernesaari, kannelmäki, tampere vai tallinna? Missä pisteessä oot töissä?
- TallinnGirl
enttententten. . kirjoitti:
Hernesaari, kannelmäki, tampere vai tallinna? Missä pisteessä oot töissä?
Mä oon Tallinnan toimistolla töissä, ja vasta nyt luin tätä threadia.... Täälläpäin ainaski koulutus on toimivaa ja ilmapiiri hyvä. Palkat tulee ajallaan, työajat on hyvät ( jää aikaa nauttia Tallinnan antimia, LUE: vanha kaupunki ja hyvä olut).
Suosittelen kylläkin!
- Jeffe
heippa,espanjaan pistävät toimistoa,mitä tässä flafkassa myydään,miten palkat juoksee???
- jättäkäätytötrauhaan
Kirjoitteleeko tänne muutkin kuin ko.firman omat pomot ja omistajat? Huh-huh!
[pysähdy hetkeksi miettimään kuinka moni työntekijä jaksaa aidosti ja oikeasti kehua vuolaasti työnantajaansa niin kuin osassa näistä "kiitospuheissa"?!] Tsau! Kertokaas onko kellään kokemuksia Nordvoicen Rovaniemen toimistosta? Ite olin Voicemarketingillä pari vuotta sitte ja sain palkkaa vain muutaman kympin,se oli ihan hanurista. Nää persnetotki maksettiin ihan miten sattuu. Piti olla jotain vakuutusmyntiä ku sinne hain, mutta mitä paskaa, vakuutushommista ei ollukkaan koko firmassa lainkaan myytävänä ja niin lykättiin myymään apulehtee ja parille "starajätkälle" oli annettu PlusTv myytäväksi. Nehän siellä tienas hyvät massit, vitutti, ku niille kahelle oli vaan annettu oikeus soittaa Plustv:tä ja ite joutu ruinaan jotaki saatanan apulehtee. Piti kuulemma ensin harjotella sillä v:n lehellä. Eipä siellä päässy jo useammam kuukauden ok-lehtimyynnilläkään olleet ees yrittään. Mulla oli Mediapexiltä jo pohjia Plustv myyntiin, mutta se ei vaikuttanu hevon peetä. Pexillä olin n. 5 kk Voicea aikasemmin ja eipä sielläkään rahahanat suuremmin auennu, vaikka myynti oli ihan jees. En morkkaa kummankaan firman työkamuja, pomotki oli noin muuten mukavia, mutta pahasti ainaki sillon mätti palkkauskuviot. Onko juuri tosi, että Nordvoicella tienais 1600€ provikat ja ketkä siellä hommaa pyörittää?
- slddklfopep
onki Nordvoice ja Voice Group sama asia?
- Kotimyyjä
Ei
- kunnianloukkaus
Kunnianloukkauksesta laitettu viesti poliisille.
- Erkkilä
Kunnianloukkauksesta? Te idiootit tuskin edes tiedätte mitä se tarkoittaa? Ei taida olla poliisista paljoa viestin jälkeen kuulunut? Tehän nimenomaan harjoitatte rikollista toimintaa, sovitut myynnit eivät sitten olekaan ihan niin kuin on sovittu ja asiakkaalle koituu tästä vahinkoa. Valituksiin ei vastata tai sitten vastauksena tulee verbaalista aggressiota.
Suosittelen pysymään tästä lafkasta mahdollisimman kaukana.
- VitaePro
Voi veljet, mitä nillitystä =D
Mun on pakko kysyä, kuka mukamas on laittanut viestin poliisille? Mitä se tarkoittaa, viestin laittaminen? Kuka se on tehnyt ja mistä? Täähän oli huonompi heitto kuin Kauniiden ja Rohkeiden jaksojen nimet =D
Mutta kiva oli lukea tämä thread, kun työpaikkahaun mollista löysin. Palkkaus oli alkavalle 3150e/kk lisät - kiinnitti huomion koomisuudessaan =D
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653