marmorointi??

vierailija84

mitä tarkoittaa marmoroitu liha??
kun olen himppasen tyhmä tällä alueella.... tänään kuitenkin pitäs mennä raflaan syömään, ja menussa oli vaiks kuin paljon marmoroituja liha annoksia...

9

4816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

En tiedä, mutta kuulostaa aika sairaalta.

• 19

Pistäkääpä sinä ja aloittaja googleen hakusanaksi "marmoroitu liha".
        Googlesta useimmat asiat selviävät nopeammin, kuin nettipalstalta.

• -------
        19 kirjoitti:

Pistäkääpä sinä ja aloittaja googleen hakusanaksi "marmoroitu liha".
        Googlesta useimmat asiat selviävät nopeammin, kuin nettipalstalta.

Yäk, en. Kuvottaa ajatuskin kuolleen olennon lihasten marmoroinnista, niin että oksennus nousee kurkkuun. Olen herkällä tuulella, kun on menkat tulossa.

• 27
        ------- kirjoitti:

Yäk, en. Kuvottaa ajatuskin kuolleen olennon lihasten marmoroinnista, niin että oksennus nousee kurkkuun. Olen herkällä tuulella, kun on menkat tulossa.

Mitä jos hoitelisit menkat ja läksyt, leiki vaikka nukeilla jos et muuta keksi. Mutta
        jätä ystävällisesti nämä palstat niiden käyttöön, jotka oikeasti ovat ruuanlaitosta
        kiinnostunteita. Heittele noita urpoviestejä vaikka huuhaa -palstalle, mene fb:iin
        tai ihan minne tahansa. Tai sitten johonkin viherpiipertäjien palstoille.

• Oswaldi
        27 kirjoitti:

Mitä jos hoitelisit menkat ja läksyt, leiki vaikka nukeilla jos et muuta keksi. Mutta
        jätä ystävällisesti nämä palstat niiden käyttöön, jotka oikeasti ovat ruuanlaitosta
        kiinnostunteita. Heittele noita urpoviestejä vaikka huuhaa -palstalle, mene fb:iin

Hei.

Marmoriliha tarkoittaa, että lihassa (file) on rasvaa sisällä ja se näkyy vaaleampana tietenkin. Rasva mehustaa lihaa.

Ei siis sen kummallisempaa.

• ---------
        27 kirjoitti:

Hahhah, kuinkas nyt noin meni herneet nenukkiin? Marmoroitu liha kuulostaa yhä minun mielestäni sairaalta, eikä kyllä nostata ruokahalua.

• 22
        Oswaldi kirjoitti:

Hei.

Marmoriliha tarkoittaa, että lihassa (file) on rasvaa sisällä ja se näkyy vaaleampana tietenkin. Rasva mehustaa lihaa.

Ei siis sen kummallisempaa.

Kuten Oswaldi sanoo, kun naudanlihassa rasva on lihassyiden välissä, liha näyttää "marmoroidulta". Esimerkiksi Hereford-karjalla ja muilla liharoduilla on tällainen ominaisuus.

Marmoroitu ulkofile on maukasta lihaa, mutta myös kallista. Katsoin eilen hallista hintaa: 37,90 e / kg.

• haloo?
        --------- kirjoitti:

Hahhah, kuinkas nyt noin meni herneet nenukkiin? Marmoroitu liha kuulostaa yhä minun mielestäni sairaalta, eikä kyllä nostata ruokahalua.

Onko tamppoonin naru huonosti vai hiekkaa pimpissä? Lihan marmoroituminen tarkoittaa vain lihassa olevaa rasvaa, ei sen kummempaa. Ehkäpä sinun kannaittaisi mennä suosiolla lämmittelemään niitä ruokahalua nostattavavia pirkan lättypitsoja ja einesruokia, naminami.

• adlöjfjffasdöjkl

Se nimi tulee siitä kun niille elikoille on syötetty marmorikuulia eläessään. Lihaan tulee näin enemmän rasvaa ja se näkyy sellaissena marnorina siinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 535
      8609
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe