mitä tarkoittaa marmoroitu liha??
kun olen himppasen tyhmä tällä alueella.... tänään kuitenkin pitäs mennä raflaan syömään, ja menussa oli vaiks kuin paljon marmoroituja liha annoksia...
marmorointi??
9
4816
Vastaukset
- .......
En tiedä, mutta kuulostaa aika sairaalta.
- 19
Pistäkääpä sinä ja aloittaja googleen hakusanaksi "marmoroitu liha".
Googlesta useimmat asiat selviävät nopeammin, kuin nettipalstalta. - -------
19 kirjoitti:
Pistäkääpä sinä ja aloittaja googleen hakusanaksi "marmoroitu liha".
Googlesta useimmat asiat selviävät nopeammin, kuin nettipalstalta.Yäk, en. Kuvottaa ajatuskin kuolleen olennon lihasten marmoroinnista, niin että oksennus nousee kurkkuun. Olen herkällä tuulella, kun on menkat tulossa.
- 27
------- kirjoitti:
Yäk, en. Kuvottaa ajatuskin kuolleen olennon lihasten marmoroinnista, niin että oksennus nousee kurkkuun. Olen herkällä tuulella, kun on menkat tulossa.
Mitä jos hoitelisit menkat ja läksyt, leiki vaikka nukeilla jos et muuta keksi. Mutta
jätä ystävällisesti nämä palstat niiden käyttöön, jotka oikeasti ovat ruuanlaitosta
kiinnostunteita. Heittele noita urpoviestejä vaikka huuhaa -palstalle, mene fb:iin
tai ihan minne tahansa. Tai sitten johonkin viherpiipertäjien palstoille. - Oswaldi
27 kirjoitti:
Mitä jos hoitelisit menkat ja läksyt, leiki vaikka nukeilla jos et muuta keksi. Mutta
jätä ystävällisesti nämä palstat niiden käyttöön, jotka oikeasti ovat ruuanlaitosta
kiinnostunteita. Heittele noita urpoviestejä vaikka huuhaa -palstalle, mene fb:iin
tai ihan minne tahansa. Tai sitten johonkin viherpiipertäjien palstoille.Hei.
Marmoriliha tarkoittaa, että lihassa (file) on rasvaa sisällä ja se näkyy vaaleampana tietenkin. Rasva mehustaa lihaa.
Ei siis sen kummallisempaa. - ---------
27 kirjoitti:
tai ihan minne tahansa. Tai sitten johonkin viherpiipertäjien palstoille.Hahhah, kuinkas nyt noin meni herneet nenukkiin? Marmoroitu liha kuulostaa yhä minun mielestäni sairaalta, eikä kyllä nostata ruokahalua.
- 22
Oswaldi kirjoitti:
Hei.
Marmoriliha tarkoittaa, että lihassa (file) on rasvaa sisällä ja se näkyy vaaleampana tietenkin. Rasva mehustaa lihaa.
Ei siis sen kummallisempaa.Kuten Oswaldi sanoo, kun naudanlihassa rasva on lihassyiden välissä, liha näyttää "marmoroidulta". Esimerkiksi Hereford-karjalla ja muilla liharoduilla on tällainen ominaisuus.
Marmoroitu ulkofile on maukasta lihaa, mutta myös kallista. Katsoin eilen hallista hintaa: 37,90 e / kg. - haloo?
--------- kirjoitti:
Hahhah, kuinkas nyt noin meni herneet nenukkiin? Marmoroitu liha kuulostaa yhä minun mielestäni sairaalta, eikä kyllä nostata ruokahalua.
Onko tamppoonin naru huonosti vai hiekkaa pimpissä? Lihan marmoroituminen tarkoittaa vain lihassa olevaa rasvaa, ei sen kummempaa. Ehkäpä sinun kannaittaisi mennä suosiolla lämmittelemään niitä ruokahalua nostattavavia pirkan lättypitsoja ja einesruokia, naminami.
- adlöjfjffasdöjkl
Se nimi tulee siitä kun niille elikoille on syötetty marmorikuulia eläessään. Lihaan tulee näin enemmän rasvaa ja se näkyy sellaissena marnorina siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657