auttakaa! oon koht jo 16 mun penis on oikeesti pieni se on vaa lepotilas jotai 2-3 cm ja stondikses jotai 6-7cm karvoja vähä.. nolottaa aina liikkatunni jälkee suihkuu ku muil pojil on jo karvoi iha kunnol ja semmone normaalin 9-luokkalaisen penis... jotai vinkkei..!!??
penis.
66
6464
Vastaukset
- Endokrino
Viivästynyt murrosiän fyysinen kehitys:
http://www.lastenendokrinologit.net/potilaille/viivpub.html
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00454
----------------------------------------------------------------------------------------------
Huomioi myös tämä: (Voit jättää yhteissuihkut väliin, jos haluat)
YKSITYISYYDEN SUOJA: (koskee myös alle 18-vuotiaita)
Alastomuus kuuluu yksityisyyden suojan piiriin, joten ketään EI SAA PAKOTTAA riisuuntumaan alasti.
Poikkeuksen tekee vain pakkokeinolaissa sallitut viranomaistarkastukset tietyissä rikosepäilyissä, kuten esim. huumekätkentäepäily.
Jos siis suihkussa käyminen ei ole mahdollista ilman, että joutuu riisuuntumaan alasti muiden läsnäollessa, siihen ei voida velvoittaa ketään, vaan jokaisella on täysi oikeus itse päättää siitä.
Tällöin pitäisi riittää sellainen kevyempi puhdistautuminen, jossa ei tarvitse olla alastomana.
Monet oppilaat jättävät koulusuihkut kokonaan väliin, koska näkösuojat puuttuvat.
Mikään voimassa oleva lakipykälä ei oikeuta liikunnanopettajia vaatimaan oppilaita riisuuntumaan alasti toisten oppilaiden ja/tai opettajan nähden.- kiitoksia.
kiitoksia vinkeistä, olen miettinyt että voisi käydä juttelemassa asiasta terveydenhoitajan luona,mutta kun en uskalla....
- repairs
kiitoksia. kirjoitti:
kiitoksia vinkeistä, olen miettinyt että voisi käydä juttelemassa asiasta terveydenhoitajan luona,mutta kun en uskalla....
Mikä on ongelma? Ei terkkarille puhuminen auta kasvuun. Ja se penis kasvaa ihan itse lähiaikoina, tai sitten ei ollenkaan. Huoh
- sexexpert
repairs kirjoitti:
Mikä on ongelma? Ei terkkarille puhuminen auta kasvuun. Ja se penis kasvaa ihan itse lähiaikoina, tai sitten ei ollenkaan. Huoh
Terkari voi määrätä tossa tilanteessa jo hormoonipiikin ku on jo 16 v
- Heihalooo
Siis taa on joku tyhmä joka vaittaa et 16v 2-3cm lol kuka tota uskoo
- Apuva.kkiitos
isälläs on 3 senttinen ja tää oli pelkkä läppä mulla on 13 senttinen
- onnimonni6999
silti vitun pieni
- onnimonni6999
mul o sellane 13.5 senttine
- hihhuliheijaa
haha, ite oon vähän vajaat 15 vuotta ja peniksellä on kokoa lepotilassa 10cm ja stondiksessa 25, eli iha mukavan kokonen. terveystarkastajakin (nainen) on kehunut.
- Mitä.häh
Terveystarkastajako kehui stondistasi?
"Terveystarkastaja on julkinen työntekijä, joka tutkii terveysvaaroja monenlaisissa julkisissa paikoissa, ja sellaisen huomatessaan hänen on ryhdyttävä toimiin lieventääkseen tai poistamaan näitä vaaroja."
Sinä sitten vilauttelet terveystarkastajille. Huoh.
- Lol mikä jonne
^ v*tun kusettava jonne varmaan joku 1 millinen oikeesti
- Karvanenkyrpä
Vitu minimuna mee pois mul on muna 18cm levos ja ei pysy housuis ku stondaa eikä viivotin riitä eli 30 . kiveksestki saa vaa kahel kädel kii, siis yhest.
- haistakaa isänne kullia koko sakki
Eikö se pisin kyrpä on maailmassa joku 27cm.
- on pitkä kryäpäf
haistakaa isänne kullia koko sakki kirjoitti:
vitun jonne pisin kyrpä on 34 cm tiesitkös? valkosel miehel
- Mittarisi
Maailman pisin on 50 senttiä
- Kormukyr
Suomessa oli pisin kyrpä 32 cm jollain suonenjokelaisella maanviljelijällä. Tämä oli kyrpäkilpailu 70-luvun tai 80-luvun Ratto-lehdessä (Lehtimiehet oy, omistaja Urpo Lahtinen).
Pohjat kilpailuun näytti joku laiha, tumma autonkuljettaja, joka asui tiilitalossa. Hänellä oli 28 cm stondiksessa. Nämä ovat erikoisen suuria kyrpiä. Normaalipituus kuulemma on jotain 13cm-16cm. - Mitähäh
Mistä voitte tietää, mukä on pisin kyrpä? Kukaan virallinen mittaaja ei ole vielä käynyt mittäämassa vehjettäni ;)
Sen koko ei siis ole julkisesti tiedossa. - penistohtori
VOI OLLA
Mutta sellainen tavallinen keskimääräinen jos on kyseessä niin pituus on noin 19 - 22 s harvinaista ei ole 25s pituuskaan - panopake
juurikin noin asia on sanoisi kuitenkin että hyvin tavallinen ja yleinen pituus on n. 20s lepotilassa
- ddd2
Ei vaan 37 cm se on kauniin näkönen
JA murrosikä alkaa kaikilla eri vauhtia mutta jos se ei alaa kasvaa kun oot 18 niin MENE LÄÄKÄRIIN tai on liian myöhäistä sinuna menisin nyt silla jos olet jo 18 sitä ei voi enään välttämättä kasvattaa isommaksi- :-|
Onko mulla liian iso mulkku.Se on
leptilassa 15cm ja stondiksessa 19cm
ja mä oon 12v. - se oli läppä XD
:-| kirjoitti:
ja mä oon 12v.Toi oli läppä.XD
- XDdeedee
se oli läppä XD kirjoitti:
Toi oli läppä.XD
Nii joku jonne taas kusettaa. Seisokki 12 vuotiaalle voi ollakki iha helposti 15 cm jos on aikasin kehittynyt.
- jdhjdsewvkic
:-| kirjoitti:
ja mä oon 12v.Pieni on kyrpäsi.Kyllä 12 vuotiaan kyrvän pitäisi olla vähintään 30cm. lepotilassa,jos et ole neekeri.Nekrujen kyrpä on tätäkin pidempi.
- Urologi
Mies kysyi lääkäriltä, miten saan peniksestäni 35cm, otetaan pätkä pois sanoi lekuri
- Anonyymi
Urologi kirjoitti:
Mies kysyi lääkäriltä, miten saan peniksestäni 35cm, otetaan pätkä pois sanoi lekuri
olin jo unohtanut kuinka hauska valkoinen suomalainen rehellinen heteromies voikaan olla XDDDDD kiitos että palautit uskoni suomalaiseen huumooriin
ps. ja kiitos vielä päivän nauruista
- poika
Mä ooooooon poika ja mulla on penis.
- trollaaja
Hyvä huomio elmeri.
- Anonyymi
hassua että pojalla on penis
- pieni kysymys
Onko 8,5 cm stondikdsessa hyvänkokonen? Mä oon 12v.
Lepotilassa se on 7 cm. - boy 12
Mäki 12. Oon päässy murrosiän alkuun hyvin. Mulla seisokissa on 12 cm ja
leptilassa 8 cm. Karvojakin on jonkin verran.- Jaasika
Onko mulle alkanu murrosikä? Stondis 7cm ja lepotilas 4cm. Pieniä mustia karvoja munan ympärillä
- ebinein
Ite 16v, stondikses 16cm ja levos 10cm, murrosikä loppunu joten tosta enää kasva.
- Kaiken tietäjä
Mä oon 10v ja mul on levossa 5cm ja stondikses 8-9cm et onks se pieni,suuri vai normi?
- kukkokekkonen
Kaiken tietäjä kirjoitti:
Mä oon 10v ja mul on levossa 5cm ja stondikses 8-9cm et onks se pieni,suuri vai normi?
Ite oon 13v ja levossa mul on 10cm ja stondikses 15 onko normaalin kokoinen?
- 5466876846846846833
Oikeen hyvän kokonen on. Ei kaikilla sun iässä eli 12-14 oo vielä ees karvoja..
- painu vittuun täältä
No mitä vittua 10 vuotias jonne tälläsille sivuille eksyy?
- Pasi-Petteri
mun pippeli on murrosikäistä isompi reilusti!
- Joku vaa
Kumpi on on ensin karvotus vai peniksen kasvu?
- Dogeplays1
Kasvu
- boiiiii
Dogeplays1 kirjoitti:
Kasvu
mulla tuli karvat ennen
- örppä
mä oon 13v. ja mun on lepotilassa 29, stondis: 32 cm...
- Poika 13V
Just joo...
- muna pilluun ah ah
Joo iha varmaan on mulla on lepotilassa 10cm ja stondiksessa 13 cm joten... Mä luulen et sulla ei oo ton mittanen
- SomeoneWeirdo
Juuh ja mä oon hammaskeiju.
- Miullaonviiltelyarpia
Ja mä olen epäonninen kakara.
- Anonyymi
suosittelen hakeutumaan lääkäriin! itsellä oli tuon ikäsenä 54cm pitkä penis, stondiksessa 71cm. kun kysyin kavereilta he sanoivat että heillä on suunnileen sama. en tiedä onko normaalia että on noin pieni penis, saatta tuottaa lisääntymisvaikeuksia. lääkäriin tai kouluterkkarin puheille!
- truetom
minä olen 6 vuatias kikkelini kasvoi eilen 5cm joten juhlan kunniaksi päätin panna äitiäni 26 senttisellä melallani.
- ossi.takala02
XD
- Kelpaa itelle
Olen 12v poika ja oma penikseni on "seisokissa" noin 7cm. Ja virransäästötilassa 4cm.
- Kelpaamullekin
Hauska :)
- lirppapillu
minulla on kivesssyöpä ja kaipaan kipeästi mummon tussua :)
- Revisiit
Itel on 15v seisokissa 25cm ja lepotilas 19cm :D
- mu nnnn
Mulla on 100 cm pitunen penis ja lepotilas 1 millimetrin ja oonnn 8vv
Munöiti on ylpeemustasiksimääpidänpeniksestöbnnnnnnnnnnnni - HAAHAA
mäkin oon vast täyttäny 11 ja pen*s 13cm stondikses normisti 7cm kokeile runkaa
- 22222222
Nii toi on ihan normaalia, joillakin vaan alkaa kyrpä kasvaa aiemmin ja mälliä tulla! Onnittelut!
- 188481818
Mulla ainaki levossa 6cm ja 9 cm stondissa murrosikä ei oo loppunu
- löysäheppi
Mun heppi on löysänä 6.9cm ja kovana 69cm
- munatonmies
horsepower
- homopippleidoksdfsd
runkkaa niin paljon että kyrpäs on 19 cm tai mene kaalimatoon tai osta perunoita ja tunget ne sun perseeseen tai kyrpään jos tykkäät
- työtönkaka
mene töihin
- jopa007
oon joona ja mun muna on noin 7,89 millimetriä leposeisokissa
- Miullaonviiltelyarpia
Oon Iida ja pillun syvyysnon löysänä 5cm ja kovana 1000cm jos sä haluut tulla kokeilla ditä.
- jopa007
rottajyräni on 809 metriä lepotilassa mutta työasennossa se saattaa kasvaa jopa naapurin kollikissan mittaiseksi joka on testattu (kissalla) t.päivärinta
- nuori12
saanko apua mun munan kärki on turvonnut enkä tiää mitä tehä
- Nuri457
Penis kyllä kasvaa kun puristelee munia 10 kertaa tai enemmän joka päivä kuukauden ajan. Testasin sitä kerran ja se toimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3073346Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112489Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152275- 2562013
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2851590- 871525
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441296Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153