Proairsoftin toimitusaika

jorma1212121

Sattuisiko kukaan muistamaan kun on tilannut aseensa psroairsoftista, että kauanko toimitusaika on kestänyt ja paljonko postiennakko maksu on kun on tilannut aseen ?

49

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Mukala

      postiennakko on AINA 8.90e ja paketti saapuu 3-5 arkipäivässä tilauksen jälkeen

    • Nopqa
    • lolmitäpaskaa

      mun tilauksesta on kulunu 7 arkipäivää eikä pakettia vieläkään näy...

    • mell.i.t

      ehkä et oo hakenu postista tai sitte oot tilannu sellatteen aseen jota ei ollu varastossa

    • czcc

      Tilaisn pistoolin muut tarpeelliset ja toimitus oli n. viikon.

    • puska mummo

      Mun ase jota oli varastossa kestitulla 2 viikkoo.

      • pete005

        Tilasin Mossberg I-Bolt:in proairsoftista, kestäny jo 7 arkipäivää eikä oo tullu, pitäs olla varastossa.


    • lolzz

      kyllä ne kaikki tulee aikanaa pitää vaan olla kärsivällinen::) eihän sitä roomaakaa päivässä rakennettu;;D

      • mitä

        aika helvetin paska vertauskuva


      • mitää

        Vitun idiootti vastaa 7 vuotta vanhaan kommenttiin :D:D


    • jotai pask**

      no mul kesti jotai 8-10 pv.......ja oli muute vähä paskaa venata nii kaua

    • nopeaa on

      Kaveri tilasi aseen tiistaina ja torstai-iltana. Sen pystyi hakemaan torstaina postista.

      • vi*tun typo..

        tilasi tiistai-iltana*


    • Ilmasotilas

      Itsellä kesti kaksi päivää tulla postiin tilauksesta.

    • Tattisoturi

      Ite tilasin 15. päivä tavaraa, kaikki oli varastossa. sähköposti tilauksen vahvistuksesta tuli mutta nyt ei ole kuulunut mitään 12 päivään... en osaa sanoo mist johtuu mut koht on jo 2 vikkoo menny.

    • mömömöm

      voi jumalauta, tää on 2v vanha lauta ja vieläkin kirjotellaan

      • Anonyymi

        Voi jumalauta 9 vuotta vanha lauta ja mä oon tääl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jumalauta 9 vuotta vanha lauta ja mä oon tääl

        13 vuotta vanha ja mä oon tääl


    • mhga347

      mulla kesti puoltoista viikkooo kun se tuli postiin

    • pöö69

      No, Neidit rauhoittukaas nyt , proairsoftin työntekijöille on varmasti kiire , koska softaus kausi on taas parhaimmillaan

    • Really-Dude

      Tilauksesta ei oo vielkää kuulunu mitään, 5 arkipäivää kulunut. ..Ja sen piti tulla perjantaiks ku ois pitäny mennä softaa synttäreide kunniaks porukal. ProAirsoft, kiitos että joudun siirtämään tätä juttua, taas kerran -.- Tän jälkee en tilaa sieltä MITÄÄN!

    • RATHER3OOO

      mulla tuli 3 päivää

    • 2-3 pv, riippuu kuinka ajoissa tilaat. Jos tilaat ennen kahta/ neljää ( enmuista millo se posti lähti .. ) tulee kahen pv päästä. Jos tilaat esim. torstaina tai perjantaina, tilaus voi tulla vasta keskiviikkona.

    • Diva94

      No ite tilasin Sunnuntaina, Ja tiedän että posti ei kulje pyhäpäivinä, Toivottavasti tulis ennen perjantaita koska lähetään softaa porukalla, Vituttaa jos ei tule.

    • Tonttulii

      Itsellä menee melkein aina 5-7 päivää, jos tilaan proosta, mutta joskus harvoin tulee 2-4 päivässä.

      Kerran kävi niin, että proairsoftilla meni 2 viikkoa ilmoittaa, ettei heillä ole erästä asetta varastossa, vaikka nettisivuilla niin luki.

    • softman

      Riippuu onko viikolla pyhiä, jos ei niin Noin 2-5 ( ARKIPÄIVÄÄ )

    • vituttaa

      Mullataas kesti sen 1 000 000 vuotta ennennku tuli yks kuula!!! -.-

    • jokujikke

      kauan kestää toimitus aika en jaksa odotella saatana kun siinä kestää.

      • JIHAD!

        Mene kouluun ja opettele lukemaan.


    • sup3

      mä tilasin snipun sunnuntaina 16.00 nii koska se tulee ????? =(

      • JIHAD!

        Tulee sit ku tulee.


    • peruna

      Aikaisemmin tilasin condor crossdraw liivit.
      Kolmen viikon odottelun jälkeen soitin kauppaan ja kävi ilmi ettei tuotetta ollutkaan saatavilla, vaikka kaupassa niin luki.

      Tällä kertaa tilannut custom osia m4 aseeseeni, joita myöskin kaikkia PITÄISI olla varastossa.
      Tilauksesta kulunut nyt 2 ja puoli viikkoa, taitaa täytyä taas kyselemään osien perään..

      Asioin aina kun mahdollista Milgear verkkokaupasssa.
      Sieltä aina tilaukset lähteneet seuraavana aamuna ja jo samana päivänä perillä. ELI ALLE 24 TUNTIA !

      • Mitäs custom osia sä oikein tilasit?


      • peruna

        24.7 Teen tilauksen

        7.8 Tuli viesti että tilauksessani olevaa ratas settiä ei ollutkaan saatavilla. Vaihdoin ratas setin toiseen vastaavaan sähköpostiviestillä seuraavana päivänä.

        9.8 Tulee viesti, että sitäkään tuotetta ei ollut varastossa, ja että heillä ei ollut mitään rattaita tähteellä...

        10.8 Peruin tuon ratas setin tilauksen, ja tyydyin odottamaan loppuja tilauksesta.

        Tänään 13.8, mietin että mitä hel*ettiä kun ei ala näkymään pakettia.
        Yleensä saan aina sähköpostiin viestin: "Tilauksenne on nyt lähetetty"


        Nyt odoteltu jo kolme ja puoli viikkoa...


      • peruna kirjoitti:

        24.7 Teen tilauksen

        7.8 Tuli viesti että tilauksessani olevaa ratas settiä ei ollutkaan saatavilla. Vaihdoin ratas setin toiseen vastaavaan sähköpostiviestillä seuraavana päivänä.

        9.8 Tulee viesti, että sitäkään tuotetta ei ollut varastossa, ja että heillä ei ollut mitään rattaita tähteellä...

        10.8 Peruin tuon ratas setin tilauksen, ja tyydyin odottamaan loppuja tilauksesta.

        Tänään 13.8, mietin että mitä hel*ettiä kun ei ala näkymään pakettia.
        Yleensä saan aina sähköpostiin viestin: "Tilauksenne on nyt lähetetty"


        Nyt odoteltu jo kolme ja puoli viikkoa...

        Miksi edes tilasit mitään rattaita sieltä kun muualta saa samaa tavaraa 10-15€ halvemmalla?


    • MitäPasgalia

      mulla kesti 3 vko että tuli aika hidas palvelu...

    • snake556

      Mul kesti 3vko myös

      • peruna

        Eli Proairsoftin keskimääräinen toimitusaika näyttää olevan tuo 3 viikkoa... JES


      • Anonyymi
        peruna kirjoitti:

        Eli Proairsoftin keskimääräinen toimitusaika näyttää olevan tuo 3 viikkoa... JES

        Se riippuu kuinka pitkällä korvessa asut kun varasto on espoossa joten voi lappiin kestää kauan. Ja tiedän että kommentoin vasta nyt


    • Mulla kesti 10 päivää hong kongista...

    • XDD nauran aina tol

      Ei helvetti :D

    • cvcxbnn

      Mä tilasin lauantaina pistoolin kauanko siinä menee

    • sotapentu

      Tää on vittu 5v vanha laatta ja nyt vieläki kirjotan xD Aion tilata King Arms Thompson M1A1 Military.

    • AIRSOFThyypiö

      Oon tilanu mp5 Proairsoftista menny 4 arkipäivää ei on vieläkään tullu

    • jonneturust

      heh jatkakaa keskustelua viellä ni ettei vaan pääse loppumaan

    • OttoTheGoldDigger

      Vitusti liian kauan

    • Anonyymi

      Tässä on suurimpana ongelmana se että heidän verkkokaupasta ei tule mitään ilmoituksia. Ilmoituksia olisi asiallista lähettää toimituksen eri vaiheista kuten: Tilauksen vastaanotosta, keräilystä ja odottaa noutoa, jne... Osoittaa vain että heidän verkkokauppa tai sen käyttö eivät ole ajantasalla. Yrityksissä osaaminen, välittäminen , ja monet muut asiat valuu aina ylhäältä alaspäin. Olen odotellut tilausta nyt viikon, kaikki tuotteet piti olla varastossa, nyt katsotaan kauanko kestää...

      • Anonyymi

        Toimitus tuli hieman reilussa viikossa, Olin tilannut 6,35 mm ilmakiiväärin, luoteja sekä äänenvaimentajan, ase tuli 5,5 mm ja luodit 6,35 mm, eikä änkkäri sopinut aseeseen.
        Lähetin reklamaation sähköpostilla, johon sainkin heti seuraavana arkipäivänä vastauksen ja aseen vaihto onnistui ilman ongelmia.
        Aseeseen sopivilla kierteillä olevia äänenvaimentimia on kuulemma tilattu, mutta niitä ei vaan saa, joten päädyin itse muokkaamaan äänenvaimentajan aseeseen sopivaksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe