Sattuisiko kukaan muistamaan kun on tilannut aseensa psroairsoftista, että kauanko toimitusaika on kestänyt ja paljonko postiennakko maksu on kun on tilannut aseen ?
Proairsoftin toimitusaika
49
2777
Vastaukset
- The_Mukala
postiennakko on AINA 8.90e ja paketti saapuu 3-5 arkipäivässä tilauksen jälkeen
- Nopqa
mulla ainakin kesti just se 4 päivää ku tilasin gr16 ja nyt aion tilata ton: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GGB_0201.html ja sehän riippuu siitä että onko tuotetta varastossa
- lolmitäpaskaa
mun tilauksesta on kulunu 7 arkipäivää eikä pakettia vieläkään näy...
- mell.i.t
ehkä et oo hakenu postista tai sitte oot tilannu sellatteen aseen jota ei ollu varastossa
- czcc
Tilaisn pistoolin muut tarpeelliset ja toimitus oli n. viikon.
- puska mummo
Mun ase jota oli varastossa kestitulla 2 viikkoo.
- pete005
Tilasin Mossberg I-Bolt:in proairsoftista, kestäny jo 7 arkipäivää eikä oo tullu, pitäs olla varastossa.
- lolzz
kyllä ne kaikki tulee aikanaa pitää vaan olla kärsivällinen::) eihän sitä roomaakaa päivässä rakennettu;;D
- mitä
aika helvetin paska vertauskuva
- mitää
Vitun idiootti vastaa 7 vuotta vanhaan kommenttiin :D:D
- jotai pask**
no mul kesti jotai 8-10 pv.......ja oli muute vähä paskaa venata nii kaua
- nopeaa on
Kaveri tilasi aseen tiistaina ja torstai-iltana. Sen pystyi hakemaan torstaina postista.
- vi*tun typo..
tilasi tiistai-iltana*
- Ilmasotilas
Itsellä kesti kaksi päivää tulla postiin tilauksesta.
- Tattisoturi
Ite tilasin 15. päivä tavaraa, kaikki oli varastossa. sähköposti tilauksen vahvistuksesta tuli mutta nyt ei ole kuulunut mitään 12 päivään... en osaa sanoo mist johtuu mut koht on jo 2 vikkoo menny.
- mömömöm
voi jumalauta, tää on 2v vanha lauta ja vieläkin kirjotellaan
- Anonyymi
Voi jumalauta 9 vuotta vanha lauta ja mä oon tääl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jumalauta 9 vuotta vanha lauta ja mä oon tääl
13 vuotta vanha ja mä oon tääl
- mhga347
mulla kesti puoltoista viikkooo kun se tuli postiin
- pöö69
No, Neidit rauhoittukaas nyt , proairsoftin työntekijöille on varmasti kiire , koska softaus kausi on taas parhaimmillaan
- Really-Dude
Tilauksesta ei oo vielkää kuulunu mitään, 5 arkipäivää kulunut. ..Ja sen piti tulla perjantaiks ku ois pitäny mennä softaa synttäreide kunniaks porukal. ProAirsoft, kiitos että joudun siirtämään tätä juttua, taas kerran -.- Tän jälkee en tilaa sieltä MITÄÄN!
- RATHER3OOO
mulla tuli 3 päivää
2-3 pv, riippuu kuinka ajoissa tilaat. Jos tilaat ennen kahta/ neljää ( enmuista millo se posti lähti .. ) tulee kahen pv päästä. Jos tilaat esim. torstaina tai perjantaina, tilaus voi tulla vasta keskiviikkona.
- Diva94
No ite tilasin Sunnuntaina, Ja tiedän että posti ei kulje pyhäpäivinä, Toivottavasti tulis ennen perjantaita koska lähetään softaa porukalla, Vituttaa jos ei tule.
- Tonttulii
Itsellä menee melkein aina 5-7 päivää, jos tilaan proosta, mutta joskus harvoin tulee 2-4 päivässä.
Kerran kävi niin, että proairsoftilla meni 2 viikkoa ilmoittaa, ettei heillä ole erästä asetta varastossa, vaikka nettisivuilla niin luki. - softman
Riippuu onko viikolla pyhiä, jos ei niin Noin 2-5 ( ARKIPÄIVÄÄ )
- vituttaa
Mullataas kesti sen 1 000 000 vuotta ennennku tuli yks kuula!!! -.-
- jokujikke
kauan kestää toimitus aika en jaksa odotella saatana kun siinä kestää.
- JIHAD!
Mene kouluun ja opettele lukemaan.
- sup3
mä tilasin snipun sunnuntaina 16.00 nii koska se tulee ????? =(
- JIHAD!
Tulee sit ku tulee.
- peruna
Aikaisemmin tilasin condor crossdraw liivit.
Kolmen viikon odottelun jälkeen soitin kauppaan ja kävi ilmi ettei tuotetta ollutkaan saatavilla, vaikka kaupassa niin luki.
Tällä kertaa tilannut custom osia m4 aseeseeni, joita myöskin kaikkia PITÄISI olla varastossa.
Tilauksesta kulunut nyt 2 ja puoli viikkoa, taitaa täytyä taas kyselemään osien perään..
Asioin aina kun mahdollista Milgear verkkokaupasssa.
Sieltä aina tilaukset lähteneet seuraavana aamuna ja jo samana päivänä perillä. ELI ALLE 24 TUNTIA !- peruna
24.7 Teen tilauksen
7.8 Tuli viesti että tilauksessani olevaa ratas settiä ei ollutkaan saatavilla. Vaihdoin ratas setin toiseen vastaavaan sähköpostiviestillä seuraavana päivänä.
9.8 Tulee viesti, että sitäkään tuotetta ei ollut varastossa, ja että heillä ei ollut mitään rattaita tähteellä...
10.8 Peruin tuon ratas setin tilauksen, ja tyydyin odottamaan loppuja tilauksesta.
Tänään 13.8, mietin että mitä hel*ettiä kun ei ala näkymään pakettia.
Yleensä saan aina sähköpostiin viestin: "Tilauksenne on nyt lähetetty"
Nyt odoteltu jo kolme ja puoli viikkoa... peruna kirjoitti:
24.7 Teen tilauksen
7.8 Tuli viesti että tilauksessani olevaa ratas settiä ei ollutkaan saatavilla. Vaihdoin ratas setin toiseen vastaavaan sähköpostiviestillä seuraavana päivänä.
9.8 Tulee viesti, että sitäkään tuotetta ei ollut varastossa, ja että heillä ei ollut mitään rattaita tähteellä...
10.8 Peruin tuon ratas setin tilauksen, ja tyydyin odottamaan loppuja tilauksesta.
Tänään 13.8, mietin että mitä hel*ettiä kun ei ala näkymään pakettia.
Yleensä saan aina sähköpostiin viestin: "Tilauksenne on nyt lähetetty"
Nyt odoteltu jo kolme ja puoli viikkoa...Miksi edes tilasit mitään rattaita sieltä kun muualta saa samaa tavaraa 10-15€ halvemmalla?
- MitäPasgalia
mulla kesti 3 vko että tuli aika hidas palvelu...
- snake556
Mul kesti 3vko myös
- peruna
Eli Proairsoftin keskimääräinen toimitusaika näyttää olevan tuo 3 viikkoa... JES
- Anonyymi
peruna kirjoitti:
Eli Proairsoftin keskimääräinen toimitusaika näyttää olevan tuo 3 viikkoa... JES
Se riippuu kuinka pitkällä korvessa asut kun varasto on espoossa joten voi lappiin kestää kauan. Ja tiedän että kommentoin vasta nyt
Mulla kesti 10 päivää hong kongista...
- XDD nauran aina tol
Ei helvetti :D
- cvcxbnn
Mä tilasin lauantaina pistoolin kauanko siinä menee
- sotapentu
Tää on vittu 5v vanha laatta ja nyt vieläki kirjotan xD Aion tilata King Arms Thompson M1A1 Military.
- AIRSOFThyypiö
Oon tilanu mp5 Proairsoftista menny 4 arkipäivää ei on vieläkään tullu
- jonneturust
heh jatkakaa keskustelua viellä ni ettei vaan pääse loppumaan
- OttoTheGoldDigger
Vitusti liian kauan
- Anonyymi
Mä tilasin tämmösen torstaina aamulla 10 aikaan ja se tuli perjantaina r-kiskalle https://www.proairsoft.com/airsoft/sahkoaseet/gg-sahkoaseet/gg-cm16-carbine-sahkoase-hiekka-p-3757.html
- Anonyymi
Tässä on suurimpana ongelmana se että heidän verkkokaupasta ei tule mitään ilmoituksia. Ilmoituksia olisi asiallista lähettää toimituksen eri vaiheista kuten: Tilauksen vastaanotosta, keräilystä ja odottaa noutoa, jne... Osoittaa vain että heidän verkkokauppa tai sen käyttö eivät ole ajantasalla. Yrityksissä osaaminen, välittäminen , ja monet muut asiat valuu aina ylhäältä alaspäin. Olen odotellut tilausta nyt viikon, kaikki tuotteet piti olla varastossa, nyt katsotaan kauanko kestää...
- Anonyymi
Toimitus tuli hieman reilussa viikossa, Olin tilannut 6,35 mm ilmakiiväärin, luoteja sekä äänenvaimentajan, ase tuli 5,5 mm ja luodit 6,35 mm, eikä änkkäri sopinut aseeseen.
Lähetin reklamaation sähköpostilla, johon sainkin heti seuraavana arkipäivänä vastauksen ja aseen vaihto onnistui ilman ongelmia.
Aseeseen sopivilla kierteillä olevia äänenvaimentimia on kuulemma tilattu, mutta niitä ei vaan saa, joten päädyin itse muokkaamaan äänenvaimentajan aseeseen sopivaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066