Onko valoa

Neuvot on

Haluaisin joskus muutaman mielipiteen vaihtaa, mutta minä olen liian älykäs teidän seuraanne. Pitäisikö minun näytellä tyhmempää ja tulla mukaan tälle tasolle.

90

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saamme aikaiseksi matalaotsaisen keskustelun......odotan älykkäitä aloituksia.

• Teo on jumala!!!

Ja sinä kyllä saat aikaiseksi matalaotsaisen keskustelun mistä tahansa. Kävikö kateeksi, kun joku ehti ennen sua leuhkimaan "älykkyydellään"?

Heh, mikä pelle.

• Yxitypy

maassa maan tav.. eikun palstalla palstan tavalla tai palstalta pois :=))

Heitäs nyt jotain oikein viisasta, niin katsotaan oletko sanojes väärti :=))

• Meriläinen

Keskustele vaan ihan omalla tasollasi, jos ajatuksia vaihtaa haluat.
      Me voidaan sitten tulla sinne sun tasollesi :)

• vain ihan omalla tasollasi. Me muut voimme sitten näytellä älykkäämpää kuin olemme, jos kykenemme.

• Heikunkeikku

Joo, tule ihmeessä mielipiteitä vaihtamaan. Äläkä ole moksiskaan, jos tunnet itsesi älykkäämmäksi.
      Voisi sopia niin, että jos sinä sanoisit jonkun mielipiteen, joka on aivan VALTAVAN älykäs ja haluaisit tehdä vaihtokaupan, niin minä voisin antaa sinulle vaihdon yhteydessä Kaksi mielipidettä tai jos sinun mielipiteesi on NIIN ylivertainen, niin sitten olisin valmis antamaan Kolme mielipidettä.

Tosin suhteellisen kovana kauppamiehenä tarkoitan naisena, niin helposti en kolmea mielipidettä anna, jos takaisin saan vaan yhden. Mutta voisi kokeilla. Jos mielipiteesi ei kiinnosta minua, niin sitten sanon ihan rehellisesti, että et saa takas yhtään mitään.
      Käykö? Onko ehdotukseni varteenotettava?

• neivot-on

Tule vain tänne heittelemään helmiä minunkin lättini lattialle. :))

• viivatiina

tekstis jo vahvisti sen että me ollaan ollaan paljon älykkäämpiä kun sää pysy vaan siellä omalla tasollas.

• vähän liian tyhmä tähän seuraan, mutta kun sinä olet noin älykäs, niin sehän tasoittaa tilannetta
      huomattavasti.
      Älä missään nimessä ala näyttelemään tyhmempää, fiksuja täällä lisää tarvitaan.

• Toistaiseksi olet onnistunut erinomaisesti. Siitä vaan teatterikoulun pääsykokeisiin testaamaan osaatko todella näytellä vai esitätkö vain itseäsi.

• Yxitypy

huuhkaja. Ei tarvi välttämättä edes teatterikoulua näytelläkseen. Minäkin olen vaan harrastajateatterissa ja silti näytteleminen luonnistuu :=))

• Yxitypy kirjoitti:

huuhkaja. Ei tarvi välttämättä edes teatterikoulua näytelläkseen. Minäkin olen vaan harrastajateatterissa ja silti näytteleminen luonnistuu :=))

No ei, mutta sieltä tuo saisi asiantuntijan lausunnon siitä että on mikä on eikä vain näyttele sitä.

• viivi-amaldiina

sähköi vai miten valoa pyydät.

Jos älykkyytes ihan itse mittauksella noin, kantsii harkita jos täällä se mitattaisiin uudelleen.

• GloriaJoy

valosta ja miksei sokaisevan kirkkaasta älystä kärsivälle on ihan hyvää joskus tulla vähän hämärän rajamaille ja rauhoittua saamaan toisenlaista perspektiiviä. Kyllä se siitä ku rohkeesti tarttuu härkää sarvist kiinni niin alkaa tapahtuu paljon ennakoimattontakin, sellaista mihin teoreemat ei ritä: extriiiiimiä. ;-)

• hiddo

oot hyvä sait vedätettyä noin montaa tyhmeliiniä vastaamaan, mä myöntä iha suora jotta

OOOT SÄÄ VIISAS

• ,..,-,--

joku kehuu järjenvalonsa loistettakin, ei vai upeaa ulkomuotoaan.

Sarkasmisi näyttää purreen. :))

• Mykkä Eemeli

Aivan sama minulle.

• 78+09

vaan.....

• tiluliluliiiiiiii

pitäisi olla sinun ratkaisusi, eikä meidän?

• njaaha

sanansa kuulijakunnan mukaan. Älykäs ei sitä eroa sosiaalisesti kyvyttömänä huomaa.

• 50+ mies henkilö

sama dilemma on täällä kaikilla, tähänkin varmaan tulee, että tämän aloituksen olen jo muinaisajoilla tehnyt, joten ole huoleti seura tekee kaltaisekseen, ja näyttää että hyvällä tiellä jo ollaan.

• tuijui

kanssa kannattaa aloittaa. Katsoa, miten menee perille, vai meneekö sekään. Jos, niin laajentaa, seuraavaksi taskulamppu. Sitä rataa!

• Li

että olet muita keskustelijoita älykkäämpi?
      Ollakseen edes jokseenkin älykäs, yksilön pitäisi ymmärtää, että toisten aliarvioiminen ja itsensä ylemmälle tasolle asettaminen ei varsinaisesti osoita erityisen suuria kykyjä.
      Keskusteluun osallistuessasi ei sinun mitä ilmeisemmin tarvitse näytellä yhtään tyhmempää mitä jo olet.:D

• ?

---- kuinka sitä ny kauhalla ammentais, ku pikkulusikalla on annettu ? meinaan älyä -----?

• Adria

Aika hyvä provo. Totta siinä mielessä, että ei täällä järjen valo keskimäärin mitenkään loista. Voithan sä testata ja heittää tänne koepallon.

• .

jokainen kelpaa.

• HTZA

Minäkin, muinoin, kirjoitin.
      Mutta en, en sitten millään, olisi kyennyt näin hölmöön tekstiin.
      Säälittävää.

• kawe

on kylä Haminassa ja neuvot on pitäisi mieltää nokkelaan, kekseliääseen ehkä älykkääseen nk. pärjääjään.
      Kunhan ei loppupeleissä käy kuin niille Korkeasaaren 14-linnulle jotka kuolivat, kun 2-meni ketulle, ne oli niitä katkaravunvärisiä , no isoja kuitenkin...........
      Miettikää joukkokuolema ja tienoo pölyää vaaleanpunaisia sulkia ja hyytyvää verta.........

• ylivertainen ,,,

lukasimpa ketjun,,,, hohoijaa ,,,,, huomasin olevani YLIVERTAINEN heh, koittakaapa olla perempia, heh,,,,

• Meriläinen
        ylivertainen ,,, kirjoitti:

lukasimpa ketjun,,,, hohoijaa ,,,,, huomasin olevani YLIVERTAINEN heh, koittakaapa olla perempia, heh,,,,

Mitähän ylivertaista sun vastauksessas oli?
        Raavin päätäni ja mietin :)

• kokeile vaikka
        Meriläinen kirjoitti:

Mitähän ylivertaista sun vastauksessas oli?
        Raavin päätäni ja mietin :)

--- enkä, siitä saa vain tikkuja kynsien alle --------

• Meriläinen
        kokeile vaikka kirjoitti:

--- enkä, siitä saa vain tikkuja kynsien alle --------

Mutta siitä puupää on hyvä että se pysyy pinnalla :)

• jokin hyöty puupääs
        Meriläinen kirjoitti:

--- nyt seki selkis, oonki ihmetelly ku en huku vaikka kuinka pitkästi uin ----
        --- sulla ei oo puupäätä, ei kannata mennä uimaan vaikka kuinka lääkäsi suositteleis -----

• tähti ,,
        Meriläinen kirjoitti:

-------- mä oonkin kirkkain tähti , aina pinalla ---------

• Meriläinen
        jokin hyöty puupääs kirjoitti:

--- sulla ei oo puupäätä, ei kannata mennä uimaan vaikka kuinka lääkäsi suositteleis -----

Eiks muka oo, pinnalla pysyn ja hyvin.
        Kreetalla niin hyvin että vaikka olisin yrittänyt niin en olis uponnut, oli aika uskomaton tunne.

• Meriläinen
        tähti ,, kirjoitti:

Puusta tehty tähti? Okei menköön :)

• ----
        tähti ,, kirjoitti:

rasvaprosentti, sen paremmin kelluu.

• PamPamöPami
        jokin hyöty puupääs kirjoitti:

Uskikset on tolasii

• Nynne

Ihanaa! Älykkö täällä!Vihdoinkin JEE. Älä lähe pois.

• typerikkö

mitäs älykästä tossa ny olikaan häh?

• Ei valoa

aiheesta onko avaruus äärellinen vai ääretön. Mitä mieltä olet?

• ++++

Paljon annat vaihtoväliä, jos vaihdetaan?

• Ei valoa
        ++++ kirjoitti:

Paljon annat vaihtoväliä, jos vaihdetaan?

on annettava.Minä nääs tiedän vastauksen, no heräsikö uteliaisuus?

• ++++
        Ei valoa kirjoitti:

on annettava.Minä nääs tiedän vastauksen, no heräsikö uteliaisuus?

Tottakai heräsi! No, voinhan vähän välestääkin. Minun mielestäni avaruus on ääretön, mutta kun se on niin iso asia, ettei se meinaa mahtua pollaani.

• sammuta jo, - vallanhan tänne häikäistyy...:)

• Ei valoa

Kosmologia pohjana on Einsteinin suhteellisuusteoria, joka todistaa että avaruus on äärellinen, mutta sillä ei ole mitään rajoja. Helppotajuista, vai mitä?
        Suhteellisuusteoria puolestaan on jo senverran monimutkainen matemaattinen kaavio, että siinä menee jo älykkäällä aloittajallakin vähän aikaa ihmetellessä.
        Aloittajalle vielä kyssäri, millähän alueella mahdat olla niin älykäs? Esim kielellisesti, matemaattisesti, taiteellisesti,vai millä? Jonkun alan ekspertti? Aloituksesta päätellen et ainakaan sosiaalisesti.

• Äly hoi

Olet juuri verteissasi seurassa, kun olet tälle palstalle tullut. Sory vaan, älysi kanssa.

• Kullervo Trudilytzky

Kävin psykiatrin hoidossa, joka tuottikin hyvän tuloksen. Nyt voin puhtain mielin sanoa olevani Helsingin miellyttävin mies.

• . .

Hauska tutustua, ----- harvinaisuuteen ----- miellyttävä mies --------

• Neuvot on

Tiesin olevani oikeassa vastauksista päätellen.

• :

Todista, hyvin perustellen !

• Anjaniina

nythän me voidaankin keskustella sit kvanttiteoriasta, kun minua on aina arkarruttanut miks
      Davis ja Brown väittää kvanttifysiikassa, kvanttimekaniikassa, että hiukkasten ominaisuudet ovat kvantittuneet mutta hiukkasluvut, kentät ja perusvuorovaikutukset eivät.
      Mikseivät muka kvartaalioituneet?
      Mitä mieltä olet?
      Voiko se pitää paikkansa?

• hairioilmoitus

Kvarkaali vaatii isomman multakerroksen. Keski-euroopassa maaperä on hiekkapohjaisempaa kuin esim. Suomessa. Kasvukausi on pitempi mutta tavallaan "väkivaltaisempi" Kvarkaalille. Liikaa aurinkoa ja liian pitkään.
        Kvant-idut soveltuvat paremmin esimerkiksi Sveitsin ilmastoon.

Suomessa vasta tutkitaan, lähinnä parvekekasvatuksena, hiukkasten kasvatusta.

• Anjaniina
        hairioilmoitus kirjoitti:

Kvarkaali vaatii isomman multakerroksen. Keski-euroopassa maaperä on hiekkapohjaisempaa kuin esim. Suomessa. Kasvukausi on pitempi mutta tavallaan "väkivaltaisempi" Kvarkaalille. Liikaa aurinkoa ja liian pitkään.
        Kvant-idut soveltuvat paremmin esimerkiksi Sveitsin ilmastoon.

Suomessa vasta tutkitaan, lähinnä parvekekasvatuksena, hiukkasten kasvatusta.

löytyikin herrasmies joka ymmärtää jotain kvarkaalin kasvattamisesta.
        Tämä on ennemmän kuin koskaan uskalsin toivoa.
        Minkäpainoisia kvarkaaleja olet saanut.
        Noin jos näyttelymielessä?

• hairioilmoitus
        Anjaniina kirjoitti:

löytyikin herrasmies joka ymmärtää jotain kvarkaalin kasvattamisesta.
        Tämä on ennemmän kuin koskaan uskalsin toivoa.
        Minkäpainoisia kvarkaaleja olet saanut.
        Noin jos näyttelymielessä?

Kasvatin muutaman ja juuret nostivat talon perustuksiltaan. Vakuutusyhtiö ei korvannut koska tuhannesta eri mahdollisesta vahingosta unohdin sopimukseen rastittaa kohdan "kvarkaalin juurien aiheuttama vahinko talolle".

Kostin kaaleille ja järjestin seutukunnalle "kaalikeittoillan". Kukaan ei tullut paikalle. Jouduin syömään kaiken itse.

Asiasta on kulunut 7 vuotta ja vieläkin pierettää :/

• ;

Pimiä on, ei älyn välähdystäkään !

• kuuluukin jutella aivot narikassa etenkin näin wapun alla, sitä varten eteisessä on naulakko. Kvanttifysiikasta ja kvarkeista me taas puhumme viisaita ihan eri foorumilla!

• Nynne

"neuvot on" osallistumaan keskusteluun lainkaan.
        Kuka tahansa voi uskoa ja väittää olevansa älykäs.Eri asia mikä on totta.
        Ao ei ole osoittanut kykyjään.Eli ei uskota väitteeseen. Olisko aloittajalla apukoulu kuitenkin käyty?

• äykäs,,,,
        Nynne kirjoitti:

"neuvot on" osallistumaan keskusteluun lainkaan.
        Kuka tahansa voi uskoa ja väittää olevansa älykäs.Eri asia mikä on totta.
        Ao ei ole osoittanut kykyjään.Eli ei uskota väitteeseen. Olisko aloittajalla apukoulu kuitenkin käyty?

HALOOOOO --- äly on eriasia kuin kirjaviisaus !

• Ötyrikas

Suomen, eiku maailman rikkain. Pitäskö lossata olevansa vähän köyhempi, että vois teidän köyhien kanssa vaihtaa mielipiteitä?

• Anjaniina evk

mä kysyn?
        Miks sun pitää yrittää olla jotain muuta, kuin olet?
        Miellyttämisenhaluako?

• Viisasten kivi

viisasten kerho koolla.Juuh.
      Mä tota lopetin laihiksen just. oli aika nälkä jo.
      Meni kilo nakkeja, viisi viineriä, pari suklaalevyä, 10 kuppia kahvia, yksi pulla pitko, viisi lihapiirakkaa ja pari pitsaa. Huoh. Lopuksi voita suoraan rasiasta, samoin hillot suoraan purkista.
      Siisn yksi viisas vastaa siinä kun kymmenen hullua ehtii vastata.Jep

• &%&

-- tuostakaan ei tullu hullua hurskaamaksi ----

• ...

Kaikille älykkyysmittareille on tietenkin skaalansa. Gaussinkäyrää ja tilastomatematiikkaa. OK. Mun tietämien IQ- testien keskiarvoksi on määritelty ja laskettu 100. Eli jos on alla, on alle keskiarvon ja jos on yli, on yli keskiarvon. Ja kun se tosiaan on käyrän mukaista, keskellä on eniten ihmisiä ja käyrien alussa ja lopussa vähiten.

No itsestään selväähän tuo on. Mutta asiaan liittyy kiintoisia puolia. Jos nyt on älykäs, mitattu yli 130 tai enenpi. Onhan se enenpi kuin keskiarvo. Ja kun on mitattu 70, se on sitten vähenpi kuin keskiarvo. Huomionarvoista on se, että 70 ja 130 ero on 60.

Omituiseksi asian tekee se, että otetaan joukko, vaikkapa puolenkymmentä, joilla IQ on 70. Nopeesti ajateltuna luulisi, että sitten luku yhteenlaskettuna olisi 350. Ja sehän ei todellakaan pidä paikkaansa. Kyllä se ÄÖ on jokatapauksessa se 70, ei se siitä miksikään muutu, koska joukon älykkyyden keskiarvo ei muutu yhtään miksikään, jos sekaan ei tule korkeammpia pojoja.

Tässä on se ikuinen ongelma. Kasa typeryksiä kuvittelevat olevansa yhdessä kovinkin fiksua porukkaa. Todellisuudessa kimppahommissa tyhmyys tiivistyy ja riidellessään ja asioita miettiessään joukon älykkyys todellisuudessa laskee entisestään. Joukossa kun tuo tyhmyys tahtoo tiivistyä :DDDD

Ota panaani, se helpottaa ylemmyyden harhaluuloihisi , kaikkien kanssa kun on vaan eleltävä, myös sun :DDDD

=DW=

• Aatelimies

oike kovasti, niin älykäs härrä /frouva on suvainnut puhetella teitä, niin te käyttäytyä kuin moukat, oi oi kuin joukko par-- ei kun barpaa---barbaarit, minu finska niin huono, mine ei puhua kansankieli, kun mine olla aatelinen.

• mitäkä mies

Näytellä yhtään tyhmempää,näytät sopivan mainiosti tänne.Kehno brovo,keksi parempi:)

• Ei Sinun tarvitse ollenkaan näytellä tyhmempää osallistuaksesi keskusteluun, sillä edustat itseäsi ihan hyvin tuollaisenakin. Ihmisen omat luulot itsestään eivät ole tae älykkyydestä, viisaudesta eivätkä taitavuudesta, mutta ne saattavat kuitenkin antaa ihmiselle hyvän mielen.

Essollakin on monesti kuultu, että yli 90 % autoilijoista on keskimääräristä taitavampia kuljettajia. Vaikka meillä on koko maa täynnä näitä taitavia rattimiehiä, niin kolareita ajetaan silti jokaisena päivänä.

• HTZA

jatka tätä tylsyyttä, vaikka saatkin nimesi kärkeen.
        Kaikki sanomasi on jo käyty läpi.

• Nynne

missä muuten se älyllinen kapasiteetti sinulla näkyy?En ole huomannut. Siksi autankin hieman vastausten analyysissä sinua: Olet saanut juuri tasoasi vastaavia vastauksia.

• Nynne kirjoitti:

missä muuten se älyllinen kapasiteetti sinulla näkyy?En ole huomannut. Siksi autankin hieman vastausten analyysissä sinua: Olet saanut juuri tasoasi vastaavia vastauksia.

Kylläpä Sinä esitit minulle kummallisen kommentin??? Miten ihmeessä minä olen voinut saada tasoani vastaavia vastauksia, sillä enhän ole tällä palstalla koskaan kysynytkään mitään? Olen vain leppoisasti kertoillut täällä hövelien essolaisten arkipäiväisistä kommelluksista, joihin kenenkään ei tarvitse välttämättä vastata mitään.

• Ainut la aatu
        Yleismies kirjoitti:

Kylläpä Sinä esitit minulle kummallisen kommentin??? Miten ihmeessä minä olen voinut saada tasoani vastaavia vastauksia, sillä enhän ole tällä palstalla koskaan kysynytkään mitään? Olen vain leppoisasti kertoillut täällä hövelien essolaisten arkipäiväisistä kommelluksista, joihin kenenkään ei tarvitse välttämättä vastata mitään.

heidän, joita kopioidaan jatkuvasti ja heidän jotka ovat sitä mieltä, että jokainen meistä kopioi kaiken lisäksi koko ajan itseään. :)

• 25=25

Minä kyllä ihmetellä sinua, onko älykästä avata keskustelu johon ei itse osallistu?

Ajattelin ohjata sinut paremmalle palstalle, mutta kuinkas ollakkaan joku oli ehtinyt jo täältä sinne ja tässä totuudellinen vastaus sieltä:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9031525/43832622

Eli odotan yhä miten älykästä läppää ajattelit tänne heittää?
      Itse kokeilen juuri nyt veden ionisointia, mitä mieltä aiheesta tuleeko vedestä parempaa juotavaksi?
      Kvanttifysiikka on myöskin tullut hieman tutuksi omien kokemusten kautta ja magnetismi. Tosin en omaa hienostunutta pohdintatapaa enkä luettua tietoa, kaikki mitä tulee ulos on itse opittua älyykkyyttä, ei toisten kirjoittamaa.

Joko keskustelet vai olitko pelkkä feikki vain?

• Neuvot on

Katselen rauhassa asenteita ja ilmapiiriä. Sinä toit esille oman asennoitumisesi joka ei taida olla hyvä pohja mielipiteiden vaihdolle.

• 25=25
        Neuvot on kirjoitti:

Katselen rauhassa asenteita ja ilmapiiriä. Sinä toit esille oman asennoitumisesi joka ei taida olla hyvä pohja mielipiteiden vaihdolle.

Siinä kyllä olet oikeassa, en minä jaksa jutella älykkäitä, mielummin kätken sen "yksinkertaisuuden" kaapuun. Ja vain jätän puhumatta. Ei ole tarvetta itseään korostaa. Juttu syntyy jos on syntyäkseen ihan itsestään. Ja itseään on älykkyydestä vaikea mennä lokeroimaan tai sijalukuja antaa. Eri asiat aukeavat eri ihmisille poissulkematta älykkyyttä jos sillä kertaa ei natsannut.

Tulen kurkkaamaan, mikä on sitten aloitteesi älykkäälle keskustelulle mielenkiinnolla. Oma tietoni on sellaista jotta saisin vain skeptikot jänkkäämään vastaan, ei jaksa nähdä vaivaakaan. Ilo silti joskus kun on oikeassa paikassa oikeaan aikaan saada keskustella mieleisistään aiheista ja kenties löytää uutta tietoa niistä.

Sielä älykkyyspalstalla kerran yritin skeptikko oli vastassa joten turha reissu.

• Adria
        25=25 kirjoitti:

Siinä kyllä olet oikeassa, en minä jaksa jutella älykkäitä, mielummin kätken sen "yksinkertaisuuden" kaapuun. Ja vain jätän puhumatta. Ei ole tarvetta itseään korostaa. Juttu syntyy jos on syntyäkseen ihan itsestään. Ja itseään on älykkyydestä vaikea mennä lokeroimaan tai sijalukuja antaa. Eri asiat aukeavat eri ihmisille poissulkematta älykkyyttä jos sillä kertaa ei natsannut.

Tulen kurkkaamaan, mikä on sitten aloitteesi älykkäälle keskustelulle mielenkiinnolla. Oma tietoni on sellaista jotta saisin vain skeptikot jänkkäämään vastaan, ei jaksa nähdä vaivaakaan. Ilo silti joskus kun on oikeassa paikassa oikeaan aikaan saada keskustella mieleisistään aiheista ja kenties löytää uutta tietoa niistä.

Sielä älykkyyspalstalla kerran yritin skeptikko oli vastassa joten turha reissu.

Oikeastaan vasta kunnos skeptikko voi keskustella älyllisesti.

• 25=25
        Adria kirjoitti:

Oikeastaan vasta kunnos skeptikko voi keskustella älyllisesti.

En jaksa jankata kanssasi tämän enempää. Tiede ei edisty juurikaan skeptikoiden vastaanhangoittelun vuoksi ja näitä on juurikin tiedepiireissä jotka vetävät tosiasiansa jonkun TOISEN kehittelemistä tiedoista ja alkavat niitä puolustelemaan kuin omia keksintöjään, turhuutta, stop.

• Adria
        25=25 kirjoitti:

En jaksa jankata kanssasi tämän enempää. Tiede ei edisty juurikaan skeptikoiden vastaanhangoittelun vuoksi ja näitä on juurikin tiedepiireissä jotka vetävät tosiasiansa jonkun TOISEN kehittelemistä tiedoista ja alkavat niitä puolustelemaan kuin omia keksintöjään, turhuutta, stop.

Jankata? Ai jaa, johan tässä bamlattiinkin. Tokihan pupupöksyset ymmärtää kaikota ajoissa takaviistoon.

• Neuvo kas

sinä noin tyhmiä kyselet?

• eijaksatätä

kuin tylsää
      samat vanhat aiheet aina vaan

• :/

5 vuoden perästä seuraavan kerran, vieläkin laulettaisiin samoja valitusvirsiä, ja haukuttaisiin muita.

• 14-1

pitäisi aina yrittää olla mahdollisimman älykäs, johan se rasittaa. Parempi vaan kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo ja antaa sitten muiden ruotia...
        Pitäisikin tehdä mahdollisimman tyhmä aloitus ja katsoa mitä tulee, no taitaa se vappuna tulla ihan noin niinkuin kylkiäisinä ilman sen kummempia punnerruksia, odotan mielenkiinnolla:)

• 25=25
        :/ kirjoitti:

5 vuoden perästä seuraavan kerran, vieläkin laulettaisiin samoja valitusvirsiä, ja haukuttaisiin muita.

Historiastako te näitä vanhoja aloituksia kaivelette, mikä on palkinto vedätyksen?

• ?
        25=25 kirjoitti:

Historiastako te näitä vanhoja aloituksia kaivelette, mikä on palkinto vedätyksen?

Ketkä te? Tekö?

• Sitä mä vaan tulin kysymään et miks tuhlataan luontoa ton hiekotussepelin kanssa.
      Ensinäkin se louhitaan kalliost ja se muuttaa maisemaa,miks se ei kelpaa ihmisten jalkojen alle uurestaan?

• Kynttilä vakan alle

jotenkin tutulta...tuolla alempana oli asialla ikinuori ja sinä puolestasi olet yliälykäs...

Ennenvanhaan sentään riitti teot ilman tyhjiä puheita.

• Nynne

Tarkoitin "nokkelan kommenttini" ketjun aloittajalle, enkä sinulle. Näin pitkässä ketjussa onkin hankala tietää, kuka vastaa kenellekäkin.
        Eiköhän tämä juttu ole nyt loppuun käsitelty. Ehkä tämä fiksu aloittaja aloittaa uuden mielestään korkeatasoisen jutun, ja pääsee loistamaan "älykkyydellään"

• ...

Valoa ikkunassa,,,,, aurinko paistaa kuten kanarialla konsanaan...........

• Mielipide tämäkin

kannattaa näytellä tyhmempää, jos aikoo tässä joukossa viihtyä.

• '''''''''''

kaikki tekevätkin.

• ....
        ''''''''''' kirjoitti:

kaikki tekevätkin.

kiva kun ei järki päätä pakota, ja senhän huomaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2754
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      120
      2652
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2161
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2043
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      408
      1595
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1123
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259