Buukkaminen

jerryjewish

Hei olen aloittanut työt yhdessä työpaikassa missä pitää buukata asiakaskäynteja ja nyt haluasin tietää kuinka paljon buukkauksia ootte saanu päivässä? ja kuinka monta käyntiä laitatte yhdelle päivälle?

10

3931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XSas

Mistä onkyse

• bhug

mikset kysy suoraan coacheilta vai yritätkö onkii tietoja itsellesi omaan firmaasi:)

• rentobuukkari

Riippuu ihan siitä minkälaisia asiakaskäyntejä buukkaat.Itse olen buukannut keittiökalustefirmalle 4-8 päivässä,
      vakuutusedustajille 14-20 päivässä ja konttorikone edustajille 4-6 päivässä.Yleensä mitä enemmän buukkaa niin sitä paremmin tienaa.Olen ollu eri firmoissa buukkarina 6 vuotta ja aina tienannu 1600-2800/kk jos oon tehny 6 tuntia päivässä.

• Jäbä""

mill' firmalla olet biikannut vakuutuksia,onko helppo tavoittaa .Kerro tarkemmin työstä,kiinnostaa.

• rentobuukkari
        Jäbä"" kirjoitti:

mill' firmalla olet biikannut vakuutuksia,onko helppo tavoittaa .Kerro tarkemmin työstä,kiinnostaa.

Olen buukannut vakuutusedustajille aikoja helsingissä Green Choicella.Yleensä päivässä tavottaa 100-150 ihmistä ja niistä tekee 14-20 buukkausta.Se vaihtelee ja riippuu vähän onko aamu- vai iltavuorossa.

• Jäbä22
        rentobuukkari kirjoitti:

Olen buukannut vakuutusedustajille aikoja helsingissä Green Choicella.Yleensä päivässä tavottaa 100-150 ihmistä ja niistä tekee 14-20 buukkausta.Se vaihtelee ja riippuu vähän onko aamu- vai iltavuorossa.

Miten ilta-aamuvuoro,kumpi parempi.Entä palkkaus,paljonko tuosta nettoat?
        Buukkatko muuten yksityisille vai firmoille?

• jerryjewish
        rentobuukkari kirjoitti:

14-20 on aika hyvin koska meillä parhaat tekee 6-8 päivässä...

• Jäbä##
        jerryjewish kirjoitti:

14-20 on aika hyvin koska meillä parhaat tekee 6-8 päivässä...

Buukkatko firmaa vai yksityistä?
        Peruutukset?

• rentobuukkari
        Jäbä## kirjoitti:

Buukkatko firmaa vai yksityistä?
        Peruutukset?

Yksityisiä olen buukannut.Luulisin että yksityisiä on helpompi saada,mutta yritysbuukkauksista parempi provisio/buukkaus.Lopputulos suunnilleen sama palkka.

• jerryjewish
        rentobuukkari kirjoitti:

Yksityisiä olen buukannut.Luulisin että yksityisiä on helpompi saada,mutta yritysbuukkauksista parempi provisio/buukkaus.Lopputulos suunnilleen sama palkka.

saan 20 eukkuu per buukki ja ekassa käynissä ei usein tuu kuulemma kauppaa vaan 2 tai 3nella kerralla vasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe